loading...
هرچي خواستيد، از سايت ما دانلود كنيد
mmt بازدید : 178 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)
Atlantis 3 - The New World

پیش نیاز: اندروید ۱٫۵ و بالاتر

 در سال ۲۰۲۰ در  بیابان Hoggar یک جوانی وجود دارد که به دنبال یک ساختمان ساخته شده توسط مصریان باستان می گردد . او با شخصی به نام Touareg  که قصد دارد به او در این کار کمک کند ملاقات می کند . تمامی این ها در بازی هیجان انگیز Atlantis 3 – The New World  پدیدار می شود .  در نهایت این دو جوان سعی دارند تا راز ماشین های خارق العاده ای را که از جهان دیگر به این جهان آمده اند را کشف نمایند . اما گویا آن ها هنوز متوجه نشده اند که باید به عقب برگردند و از طریق گذاراندن چندین دوره و تمدن در تاریخ به بزرگترین و خطرناک ترین ماجراجو تبدیل شوند ! دقت داشته باشید که برای اجرای این بازی گوشی شما باید دارای حداقل  ۵۱۲ مگابایت رم باشد .



 
 
mmt بازدید : 232 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

Zello Walkie Talkie copy

پیش نیاز: اندروید ۱٫۵ و بالاتر

 با استفاده از نرم افزار Zello Walkie Talkie می توانید به آسانی با دوستان خود تماس گرفته و با آن ها صحبت کنید . اگر به دنبال یک برنامه جامع در زمینه برقراری تماس هستید ، به هیچ عنوان این اپلیکیشن را از دست ندهید . لازم به ذکر است کیفیت تماس های صوتی بسیار بالا بوده و مطمئنا شما را راضی خواهد کرد . از این پس با مخاطبین خود به کانال عمومی وصل شده و با آن ها صحبت کنید . از قابلیت اصلی این برنامه می توان به امکان ارسال متن و نمایش تاریخچه تماس اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

پشتیبانی از هدست بلوتوث

نمایش تاریخچه تماس

وجود هشدار تماس

کیفیت بالای صدا

 

تغییرات نسخه اخیر:

رفع مشکلات مربوط به هدست بلوتوث

نمایش مشخصات صوتی

به روز رسانی برای تویتر

بهبود رابط کاربری

mmt بازدید : 203 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

 

Due Today copy

پیش نیاز: اندروید ۱٫۵ و بالاتر

 با استفاده از اپیلیکشن Due Today می توانید به آسانی کارهای خود را سازمان داده و آن ها را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید . شما حتی می توانید کارهایی را به یاد آورید که دیروز نتوانستید آن ها را به اتمام برسانید ! از این پس وظایف و کارهای خود را تنها به این برنامه بسپارید . لازم به ذکر است که این نرم افزار از ویدجت های اختصاصی پشتیبانی کرده و به شما این امکان را می دهد تا آن ها را در صفحه نمایش گوشی اندرویدی خود قرار دهید .

ویژگی های اصلی:

ارائه گزارش روزانه ، ماهانه و هفتگی

هماهنگ سازی آسان با ToodleDo

انجام راحت تر وظایف

به یاد داشتن وظیاف

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن حرکت کشویی

پشتیبانی از چندین پنجره

رفع برخی اشکالات

mmt بازدید : 199 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)
Agent Bull Run-Endless Racing

پیش نیاز: اندروید ۱٫۵ و بالاتر

در شهر اسپانیا یک جشنواره برگذار شده است . شما یک مرد بسیار قدرتمند هستید ! این جا است که باید با اسکیت و دوچرخه خود از دست یک گاور فرار کنید . شما باید تمام تلاش خود را به کار برده و با نهایت سرعت از دست این گاو خشمگین فرار کنید . اما اکنون این سوال مطرح می شود که چه مقدار می توانید دور شوید ؟ خود را برای یک مسابقه چالش انگیز آماده کنید . همچنین لازم به ذکر است که وجود موسیقی بسیار زیبای اسپانیایی ، هیجان بازی Agent Bull Run-Endless Racing را دوچندان کرده است .

ویژگی های اصلی:

فرار از دست گاو خشمگین

به چالش کشاندن دوستان

عبور از موانع مختلف

 

ا

mmt بازدید : 225 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (0)
Electrum Drum Machimpler 147258

پیش نیاز: اندروید ۱٫۵ و بالاتر

 اگر می خواهید که با استفاده از اسمارت فون اندرویدی خود موزیک بسازید ، ما به شما نرم افزار Electrum Drum Machine/Sampler را معرفی می نماییم . می توانید به آسانی آهنگ سازی کرده و در نهایت آن را ذخیره کنید . برای انجام این کار تنها کافی است صداها را با هم ترکیب کرده و سپس موسیقی مورد نظر خود را بنوازید . لازم به ذکر است که پس از نواختن موسیقی ، قادر خواهید بود آن ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید .

ویژگی های اصلی:

امکان ذخیره سازی آهنگ ها

اضافه کردن برخی نوسانات

اضافه کردن افکت های جذاب

 

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

mmt بازدید : 214 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (0)

Weather Live with Widgets

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

اجازه ندهید که آب و هوای بد شما را شگفت زده کند !  نرم افزار Weather Live with Widgets یکی از بهترین و پیشرفته ترین برنامه ها در زمینه پیش بینی وضع هوا برای سیستم عامل اندروید می باشد . این برنامه این امکان را به شما می دهد تا از وضعیت آب و هوای شهر مورد نظر خود اطلاع یابید . آب و هوای گرم و سرد به طرزی جادویی به صورت زنده بر روی صفحه نمایش قرار می گیرد . استفاده از بهترین و پیشرفته ترین فناوری های نوین آب و هوایی ، این اپلیکیشن را به صورت کامل از رقبای خود مجزا می کند .

ویژگی های اصلی:

نمایش دما با فارنهایت یا سلسیوس

نمایش رطوبت و اطلاعات بارش

نمایش حداقل و حداکثر دما

گرافیک بسیار عالی برنامه

نمایش جزئیات آب و هوا

mmt بازدید : 224 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

Banzai Surfer

پیش نیاز: اندروید ۱٫۵ و بالاتر

 بازی Banzai Surfer یکی از بهترین و هیجانی ترین برای های تولید شده برای سیستم عامل اندروید می باشد . شما باید در ساحل به موج سواری پرداخته و سکه های متعددی را جمع آوری کنید . از کوسه های حریص فرار کرده  و گنجینه های قیمیتی را پیدا کنید . این بازی ، ترکیب منحصر از  یک دونده بی پایان  وگشت و گذار بر روی دریا می باشد ! تنها با یک انگشت می توانید شیرجه زده و دست و پا بزنید .  وجود مکان های معروف مانند جزیره ایستر و آتش فشان های متعدد ، هیجان این بازی را دوچندان کرده است . لازم به ذکر است که این بازی در فروشگاه گوگل پلی امتیاز ۵ را کسب نموده و ما به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم که حتما آن را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نمایید .

ویژگی های اصلی:

سفارشی کردن موج سواری

وجود مناطق مشهور دنیا

گشت و گذار هیجان انگیز

کنترل با یک انگشت

mmt بازدید : 177 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)
Nova-Defense 

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

 آیا برای دفع تهاجم دشمنان آماده هستید ؟ آیا دوست دارید تا از سرزمین خود دفاع کنید ؟ تمامی این ها در بازی Nova Defence پدیدار می شوند . در ابتدا بایستی با ارتقا برج ها ، دشمنان را نابود کنید . بدون شک مبارزه در سیارات مستعمره ، بیابان ها و جنگل ها بسیار هیجان انگیز خواهد بود . فرماندهی نیروهای خود را بر عهده گرفته و مهارت خود را به دشمن نشان دهید . لازم به ذکر است که بیش از ۵۰ دستاورد در این بازی داشته که قادر خواهید بود آن ها را از آن خود کنید .

ویژگی های اصلی:

وجود بیش از ۵۰ دشمن مختلف

نمایش مهارت های تخصصی

به چالش کشاندن دوستان

امکان ارتقا برج ها

 

تغییرات نسخه اخیر:

بارگذاری سریع تر بازی

رفع برخی اشکالات

mmt بازدید : 192 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

BasketDudes Liga Endesa

پیش نیاز: اندروید ۱٫۵ و بالاتر

 اگر علاقه مند به سری بازی های بسکتبال هستید ، به هیچ عنوان بازی BasketDudes Liga Endesa را از دست ندهید . تنها کافی است توپ را برداشته و سپس آن را داخل تور بیاندازید . دقت داته باشید  که با ورود هر توپ به داخل تور امتیاز کسب خواهید کرد . گیم پلی این بازی بسیار سرگرم کننده و اعتیادآور بوده و می تواند مدت ها شما را سرگرم کند . لازم به ذکر است که این بازی به صورت کامل از دستگاه های اندرویدی با پردازنده armv7  پشتیبانی می کند .

ویژگی های اصلی:

سازگاری با دستگاه های armv7

به چالش کشاندن دوستان

گرافیک خیلی خوب بازی

موسیقی های بسیار زیبا

دستاورد های متعدد

گیم پلی اعتیادآور

mmt بازدید : 190 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)
 

EPIC Battle for Moonhaven v1.1.1 + data

EPIC Battle for Moonhaven

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 بدون شک تا به اکنون انیمیشن EPIC   را تماشا کرده اید ! اکنون بازی EPIC Battle for Moonhaven با الهام از فیلم هیجان انگیز خود به یکی از بهترین بازی های تولید شده برای سیستم عامل اندروید تبدیل شده است . همان طور که می دانید داستان این بازی به این صورت است که عنکبوت هایی در جنگل وجود داشته که قصد تخریب خانه حشرات را دارند . پس از انتشار این خبر ، گروهی از حشرات قصد دارند تا با تشکیل یک ارتش قدرتمند جلوی اقدام این عنکبوت ها را بگیرند . دقت داشته باشید که برای اجرای این بازی احتیاج به اتصال  Wi-Fi یا ۳G  خواهید داشت .

تغییرات نسخه اخیر:

دریافت رتبه های متعدد

وجو دکوراسیون جدید

رفع برخی اشکالات

mmt بازدید : 200 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

Clean Master (Cleaner)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

 با استفاده از نرم افزار Clean Master  می توانید به آسانی سرعت گوشی اندرویدی خود را بالاتر ببرید . این برنامه در سریع ترین زمان ممکن فایل های اضافه را از اسمارت فون اندرویدی شما پاک کرده و سرعت پردازش را تا حد قابل توجهی بالا می برد . حذف فایل های آشغال و آزاد سازی فضای رم از قابلیت اصلی این اپلیلیکشن محسوب می گردد . همچنین لازم به ذکر است که اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا بر روی برنامه ها و بازی های خود به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید .

ویژگی های اصلی:

ترجمه به زبان اسپانیایی ، فرانسه، اندونزی و انگلیسی

پاک کردن فایل های اضافه از گوشی

حفاظت از حریم خصوصی

افزایش سرعت گوشی

کاهش مصرف رم

 

 

تغییرات نسخه اخیر:

تمیز کردن فایل های آشغال بیشتر

رفع برخی اشکالات جزئی

mmt بازدید : 208 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

Tondo UCCW Weather Clock Skin

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 بدون شک از رابط کاربری تکراری گوشی اندرویدی خود خسته شده اید . اگر می خواهید که تغییری در رابط کاربری اسمارت فون اندرویدی خود انجام دهید ، ما به شما Tondo UCCW Weather Clock Skin را پیشنهاد می کنیم . این پوسته شامل ویدجت های فیسبوک ، تویتر ، اس ام اس ، باطری ، ساعت ، تلفن ، جیمیل و آب و هوا بوده که به شما این امکان را می دهد تا آن ها را در صفحه نمایش گوشی خود قرار دهید . دقت داشته باشید که هر کدام از پوسته های موجود در این مجموعه به صورت سیاه و سفید و یا سفید شفاف می باشند . هم چنین لازم به ذکر است که این تم بر روی گوشی های روت شده قابل اجرا می باشد .

تغییرات نسخه اخیر:

وجود آیکان های فوق العاده زیبا

راه اندازی با تیتانیوم بم آپ

محمدرســول بازدید : 269 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

 اجرای برنامه و بازی آندروید روی ویندوز با YouWave for Android 4.1.0

همانطور که میدانید سیستم عامل آندروید برای گوشی های موبایل و تبلیت ها روزبروز در حال گسترش است و بازی ها و برنامه های زیادی و به طور کل اپلیکشین های زیادی برای این سیستم عامل که بر روی گوشی ها و تبلیت غوغا میکند ، طراحی می شود. اگر گوشی یا تبلت آندروید ندارید و یا اگر میخواهید بازی ها و برنامه های آندروید را تست کنید یا در ویندوز تجربه نماید ، میتوانید از نرم افزار YouWave for Android استفاده کنید. این نرم افزار بسیار کاربردی اپلیکشن های طراحی شده ویژه آندروید را روی ویندوزهای XP/Vista/7 اجرا خواهد کرد. تمامی اپلکیشن ها دقیقا مشابه گوشی های موبایل و تبلت ها اجرا خواهند شد. باتوجه به شبیه سازی عملکرد کارت SD و همچنین  امکان انجام بازی های آنلاین چندنفر و وجود کلیدهای کنترلی در محیط برنامه به منظور استفاده آسان تر ، تمامی باعث می شود که این نرم افزار باعث اجرای اپلیکشن مشابه یک گوشی آندروید باشد. نسخه جدید این نرم افزار از Android 4.0 ICS و Android 2.3 Gingerbread پشتیبانی می کند.

 

youwave for android اجرای برنامه و بازی آندروید روی ویندوز با YouWave for Android 4.1.0

محمدرســول بازدید : 211 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی بسیار زیبا و جذاب Beat Your Boss 1.1.0 – اندروید

ما، بازی بسیار زیبا و جذاب Beat Your Boss 1.1.0 را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. شما در این بازی می بایست رئیس تان را با ابزارهایی که در دسترس دارید شکنجه دهید. شکنجه هایی بی رحمانه و دل خراش در انتظار رئیس تان است. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید ۲٫۱ و بالاتر طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز  واقع شود.

 

Beat Your Boss 1.1.0 بازی بسیار زیبا و جذاب Beat Your Boss 1.1.0   اندروید

محمدرســول بازدید : 180 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

دوربین عکاسی حرفه‌ای Camera FV-5 1.5 – اندروید

اپلیکیشن Camera FV-5 یک ابزار بسیار کارآمد است برای تبدیل عکس‌های معمولی موبایل شما به عکس‌های کاملاً‌ حرفه‌ای. این نرم‌افزار با ابزارهایی که در اختیار شما قرار می‌دهد باعث بهبود عکس‌ها از هر نظر خواهد شد و می‌توانید نقاط ضعف عکس را در آن تا حد زیادی اصلاح نمایید. همه‌ی پارامترهای عکاسی در عکس‌هایی که با این نرم‌افزار گرفته می‌شود قابل تغییر است، مثل exposure,ISO, focus, white balance, light metering و program mode. همچنین قابلیت‌های گوناگونی نظیر عکاسی زمان‌بندی شده، تایمر، فرمت‌های متفاوت و… در این نرم‌افزار موجود است. Camera FV-5 یک دوربین عکاسی تمام عیار برای شماست. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

camera fv 5 android دوربین عکاسی حرفه‌ای Camera FV 5 1.5   اندروید

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
راحت دانلود كنيد بدون نياز به عضويت و يا vip
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 233
  • کل نظرات : 34
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 201
  • باردید دیروز : 195
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 984
  • بازدید ماه : 2,651
  • بازدید سال : 12,259
  • بازدید کلی : 210,546
  • کدهای اختصاصی