loading...
هرچي خواستيد، از سايت ما دانلود كنيد
mmt بازدید : 178 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)
Atlantis 3 - The New World

پیش نیاز: اندروید ۱٫۵ و بالاتر

 در سال ۲۰۲۰ در  بیابان Hoggar یک جوانی وجود دارد که به دنبال یک ساختمان ساخته شده توسط مصریان باستان می گردد . او با شخصی به نام Touareg  که قصد دارد به او در این کار کمک کند ملاقات می کند . تمامی این ها در بازی هیجان انگیز Atlantis 3 – The New World  پدیدار می شود .  در نهایت این دو جوان سعی دارند تا راز ماشین های خارق العاده ای را که از جهان دیگر به این جهان آمده اند را کشف نمایند . اما گویا آن ها هنوز متوجه نشده اند که باید به عقب برگردند و از طریق گذاراندن چندین دوره و تمدن در تاریخ به بزرگترین و خطرناک ترین ماجراجو تبدیل شوند ! دقت داشته باشید که برای اجرای این بازی گوشی شما باید دارای حداقل  ۵۱۲ مگابایت رم باشد .



 
 
mmt بازدید : 199 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)
Agent Bull Run-Endless Racing

پیش نیاز: اندروید ۱٫۵ و بالاتر

در شهر اسپانیا یک جشنواره برگذار شده است . شما یک مرد بسیار قدرتمند هستید ! این جا است که باید با اسکیت و دوچرخه خود از دست یک گاور فرار کنید . شما باید تمام تلاش خود را به کار برده و با نهایت سرعت از دست این گاو خشمگین فرار کنید . اما اکنون این سوال مطرح می شود که چه مقدار می توانید دور شوید ؟ خود را برای یک مسابقه چالش انگیز آماده کنید . همچنین لازم به ذکر است که وجود موسیقی بسیار زیبای اسپانیایی ، هیجان بازی Agent Bull Run-Endless Racing را دوچندان کرده است .

ویژگی های اصلی:

فرار از دست گاو خشمگین

به چالش کشاندن دوستان

عبور از موانع مختلف

 

ا

mmt بازدید : 177 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)
Nova-Defense 

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

 آیا برای دفع تهاجم دشمنان آماده هستید ؟ آیا دوست دارید تا از سرزمین خود دفاع کنید ؟ تمامی این ها در بازی Nova Defence پدیدار می شوند . در ابتدا بایستی با ارتقا برج ها ، دشمنان را نابود کنید . بدون شک مبارزه در سیارات مستعمره ، بیابان ها و جنگل ها بسیار هیجان انگیز خواهد بود . فرماندهی نیروهای خود را بر عهده گرفته و مهارت خود را به دشمن نشان دهید . لازم به ذکر است که بیش از ۵۰ دستاورد در این بازی داشته که قادر خواهید بود آن ها را از آن خود کنید .

ویژگی های اصلی:

وجود بیش از ۵۰ دشمن مختلف

نمایش مهارت های تخصصی

به چالش کشاندن دوستان

امکان ارتقا برج ها

 

تغییرات نسخه اخیر:

بارگذاری سریع تر بازی

رفع برخی اشکالات

mmt بازدید : 190 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)
 

EPIC Battle for Moonhaven v1.1.1 + data

EPIC Battle for Moonhaven

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 بدون شک تا به اکنون انیمیشن EPIC   را تماشا کرده اید ! اکنون بازی EPIC Battle for Moonhaven با الهام از فیلم هیجان انگیز خود به یکی از بهترین بازی های تولید شده برای سیستم عامل اندروید تبدیل شده است . همان طور که می دانید داستان این بازی به این صورت است که عنکبوت هایی در جنگل وجود داشته که قصد تخریب خانه حشرات را دارند . پس از انتشار این خبر ، گروهی از حشرات قصد دارند تا با تشکیل یک ارتش قدرتمند جلوی اقدام این عنکبوت ها را بگیرند . دقت داشته باشید که برای اجرای این بازی احتیاج به اتصال  Wi-Fi یا ۳G  خواهید داشت .

تغییرات نسخه اخیر:

دریافت رتبه های متعدد

وجو دکوراسیون جدید

رفع برخی اشکالات

محمدرســول بازدید : 211 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی بسیار زیبا و جذاب Beat Your Boss 1.1.0 – اندروید

ما، بازی بسیار زیبا و جذاب Beat Your Boss 1.1.0 را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. شما در این بازی می بایست رئیس تان را با ابزارهایی که در دسترس دارید شکنجه دهید. شکنجه هایی بی رحمانه و دل خراش در انتظار رئیس تان است. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید ۲٫۱ و بالاتر طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز  واقع شود.

 

Beat Your Boss 1.1.0 بازی بسیار زیبا و جذاب Beat Your Boss 1.1.0   اندروید

mmt بازدید : 224 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

شعر یادت نره

slid2.1 بازی سراسر شادی و خاطره Sher Yadet Narehهوش و قدرت حافظه شما را به چالش میکشد. در این بازی که بر گرفته از برنامه محبوب تلویزیونی don’t forget the lyrics است آهنگ ها و ترانه های ماندگار ایرانی در دسته بندی های مختلف به شما نشان داده می شود، پس از انتخاب آهنگ دلخواه آن آهنگ برای شما پخش می گردد، اما درادامه آهنگ در نقطه ای می ایستد و شما بایستی ادامه ترانه را حدس بزنید؛ البته در این راه می توانید از ۲ یاور بهره ببرید؛ یاور اول با نشان دادن ۲ جای خالی به یاری شما می آید و یاور دوم هم ۳ گزینه را برای شما نمایان میکند. در انتها هم می توانید رتبه جهانی خود را ببینید. به شما توصیه می کنیم که لذت انجام این بازی را در محیط های خانوادگی و جمع دوستان از دست ندهید.

 

 
محمدرســول بازدید : 229 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی هدف‌گیری Can Knockdown 1.21 – اندروید

در بازی Can Knockdown باید استعداد خود را در هدف‌گیری مورد چالش قرار دهید! در این بازی باید بتوانید جعبه‌ها و قوطی‌ها را که هربار در جایی گوناگون و در شرایطی خاص قرار دارند را با توپی که در اختیار دارید مورد اصابت قرار دهید و ت جایی که می‌توانید رکورد خود را افزایش دهید. بازی ۳D است و دارای لوکیشن‌های گوناگونی برای انجام بازی است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

can knockdown android بازی هدف‌گیری Can Knockdown 1.21   اندروید

محمدرســول بازدید : 285 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی زیبای سفالگری Let’s Create! Pottery 1.50 – اندروید

بازی Let's Create! Pottery یک ابزار سرگرم‌کننده برای شماست تا خلاقیت خود را در سفالگری به‌نمایش بگذارید. این بازی با ظاهری زیبا به‌شما اجازه می‌دهد شکل مورد علاقه‌ی خود را به‌صورت یک کوزه یا گلدان به‌وجود آورید و سپس با رنگ‌ها و طرح‌های مورد علاقه‌ی خود طرحتان را به پایان برسانید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۰.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

lets create pottery android بازی زیبای سفالگری Lets Create! Pottery 1.50   اندروید

mmt بازدید : 286 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

War hero Free

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

 روز قیامت برپا شده است ! زامبی ها در حال حرکت به سمت شهر شما هستند . به اسلحه های خود نگاهی انداخته و سعی کنید تا آن ها را تقویت کنید . داستان بازی War hero Free  به این صورت است که به منظور ایجاد یک امپراطروی بسیار بزرگ ، هیلتر تمام سربازان خود را به شکل زامبی در می آورد . شما باید در این بازی با سربازان هیتلر مبارزه کرده  واز کشور خود محافظت کنید . لازم به ذکر است که وجود سلاح های متعدد ، تجربه جدید از کشتن هیولا ها و گرافیک بسیار خوب از قابلیت های اصلی این بازی به شمار می روند .

ویژگی های اصلی:

تجربه جدید از کشتن هیولاها

مهارت های پر زرق و برق

وجود ۳ قهرمان در بازی

وجود سلاح های متنوع

 

 
 
 
mmt بازدید : 231 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

Fantashooting

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 بازی Fantashooting   یکی از بهترین و هیجان انگیز ترین بازی های تولید شده برای سیستم عامل اندروید می باشد . در این بازی شما باید از مکان های خطرناک و شگفت انگیز عبور کنید . در این جنگل مرموز حرکت کرده و تمام تلاش خود را به کار ببرید تا بتوانید زنده بمانید . در هنگام راه ممکن است با هیولاهای خطرناک رو به رو شوید . لازم به ذکر است که در این بازی شخصیت های منحصر به فردی وجود داشته که هر کدام از این شخصیت ها ، دارای مهارت های ویژه ای می باشند .

ویژگی های اصلی:

وجود شخصیت های منحصر به فرد

گرافیک باور نکردنی بازی

توانایی مجزا شخصیت ها

دسترسی به ثروت و طلا

انتخاب توانایی ها

درباره ما
Profile Pic
راحت دانلود كنيد بدون نياز به عضويت و يا vip
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 233
  • کل نظرات : 34
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 185
  • باردید دیروز : 195
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 968
  • بازدید ماه : 2,635
  • بازدید سال : 12,243
  • بازدید کلی : 210,530
  • کدهای اختصاصی