loading...
هرچي خواستيد، از سايت ما دانلود كنيد
محمدرســول بازدید : 218 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

به من زنگ بزنبهترین نرم افزار مکالمه ی اینترنتی با Skype 6.0.32به من زنگ بزن

 بهترین نرم افزار مکالمه ی اینترنتی با Skype 6.0.32

اسکایپ در این برنامه امکان برقراری ارتباط تصویری به وسیله دوربین های اینترنتی و گفتگوی متنی و حتی انتقال فایل نیز وجود دارد. این نرم افزار از کیفیت بالایی در انتقال صدا برخوردار می باشد حتی بیشتر از ارتباط تلفنی که از مناطق دور برقرار می شود. به عنوان مثال شما اگر از داخل ایران به یکی از اقوام خود در کشوری نظیر فرانسه تماس بگیرید در هنگام صحبت باید مکث کرده تا صدا با کمی تاخیر به شما و یا طرف مقابلتان برسد، اما به کمک این نرم افزار شما به راحتی با دورترین مناطق نیز می توانید با وضوح و کیفیت بالا تماس بگیرید. این برنامه مانند دیگر برنامه های مشابه همانند یاهو مسنجر در هنگام برقراری ارتباط صوتی دچار قطعی و نویزهایی که باعث اختلال در صدا می شوند نمی شود. از دیگر امکانات این برنامه یافتن دیگر افرادی که از این برنامه استفاده می کنند و امکان برقراری تماس با آنها می باشد. شما می توانید آن ها را به لیست دوستان خود در برنامه اضافه کنید. همچنین شما این امکان را خواهید داشت تا دوستان خود را طبقه بندی کنید. از قابلیت های دیگر این نرم افزار می توان به تماس تلفنی به شماره تلفن های دیگر اشاره کرد. به این صورت که شماره تلفن دوست خود را در برنامه وارد می کنید و با او تماس می گیرید! به این صورت در واقع شما از اینترنت با تلفن شخصی دوستتان تماس گرفته اید.

محمدرســول بازدید : 232 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)

 ساخت، ویرایش و تبدیل فایل پی دی اف Nitro Pro v8.5.4.11

Nitro PDF Professional نرم افزاری فوق العاده قدرتمند و کامل در زمینه فایل های pdf است. این نرم افزار هرآنچه که در رابطه با فایل های پی دی اف نیاز داشته باشید در اختیارتان قرار خواهد داد. مسلما نیاز اول نمایش فایل های پی دی اف است. این نرم افزار با سرعت بالا فایل های پی دی اف را برایتان نمایش خواهد داد و قابلیت های مهمی نظیر های‌لایت کردن بخش های مهم و کامنت گذاری را نیز انجام خواهد داد. امکان بعدی نرم افزار ساخت فایل های pdf است. در ابتدا لازم است ذکر شود که نرم افزار تمامی فایل های قابل پرینت از عکس گرفته تا فایل های متنی و html را به فرمت pdf تبدیل میکند. به طور خاص نیز تمامی فایل های نرم افزار Office با تنظیمات و امکانات پیشرفته به فرمت pdf تبدیل خواهند شد. همچنین نرم افزار دارای امکانات لازم جهت ادغام چندین فایل pdf به یک فایل و ابزارهای لازم جهت حذف صفحات و تغییر ترتیب صفحات و… را نیز دارد. قابلیت دیگر نرم افزار ویرایش متن و اضافه کردن و یا حذف بخشی از متن و تغییر پارگراف ها ، اضافه کردن عکس یا برداشتن عکس و اشیاء و همچنین تغییر وضعیت نوشته ها و فونت نیز در امکانات بخش ویرایش قرار میگیرند. همچنین نرم افزار دارای قابلیت قفل کردن فایل های پی دی اف و قرار دادن واترمارک روی آنها می باشد. امکانات ریز نرم افزار در ادامه مطلب ذکر شده است.

 

nitropdf pro ساخت، ویرایش و تبدیل فایل پی دی اف Nitro Pro v8.5.4.11

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Nitro PDF Pro:

- پسورد گذاشتن روی فایل های پی دی اف با تکنولوژی 256-bit encryption

- قرار دادن محدودیت هایی جهت پرینت نشدن و کپی نشدن فایل pdf

- امکان قرار دادن واترمارک شما روی فایل pdf

- توانایی درج امضاء خطی خود روی فایل pdf

- دارای امکانات لازم جهت قرار دادن کامنت در بخش های مورد نظر

- امکان رنگی کردن متن ها جهت های لایت

- دارای امکان پیشرفته اسکن اسناد متنی برای کیفیت بالا جهت تبدیل به pdf (قابلیت ocr) 

- تبدیل انواع فایل های سند و عکس به فرمت pdf

- دارای ابزار و تنظیمات لازم جهت تبدیل بهینه فایل های نرم افزار office

- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷

- و…

محمدرســول بازدید : 269 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

 اجرای برنامه و بازی آندروید روی ویندوز با YouWave for Android 4.1.0

همانطور که میدانید سیستم عامل آندروید برای گوشی های موبایل و تبلیت ها روزبروز در حال گسترش است و بازی ها و برنامه های زیادی و به طور کل اپلیکشین های زیادی برای این سیستم عامل که بر روی گوشی ها و تبلیت غوغا میکند ، طراحی می شود. اگر گوشی یا تبلت آندروید ندارید و یا اگر میخواهید بازی ها و برنامه های آندروید را تست کنید یا در ویندوز تجربه نماید ، میتوانید از نرم افزار YouWave for Android استفاده کنید. این نرم افزار بسیار کاربردی اپلیکشن های طراحی شده ویژه آندروید را روی ویندوزهای XP/Vista/7 اجرا خواهد کرد. تمامی اپلکیشن ها دقیقا مشابه گوشی های موبایل و تبلت ها اجرا خواهند شد. باتوجه به شبیه سازی عملکرد کارت SD و همچنین  امکان انجام بازی های آنلاین چندنفر و وجود کلیدهای کنترلی در محیط برنامه به منظور استفاده آسان تر ، تمامی باعث می شود که این نرم افزار باعث اجرای اپلیکشن مشابه یک گوشی آندروید باشد. نسخه جدید این نرم افزار از Android 4.0 ICS و Android 2.3 Gingerbread پشتیبانی می کند.

 

youwave for android اجرای برنامه و بازی آندروید روی ویندوز با YouWave for Android 4.1.0

محمدرســول بازدید : 234 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

تجربه محیط کاربری ویندوز ۸ با WinMetro 1.0 Beta

WinMetroنرم افزاری جدید برای تجربه محیط کاربری و اینرفیس ویندوز ۸ می باشد. توسط این نرم افزار میتوانید در ویندوزهای XP / Vista / 7 محیط کاربری ویندوز ۸ را بدون تغییرات اساسی ویندوز اصلیتان تجربه کنید. ویندوز ۸ دیروز یعنی ۴ آبان ماه ۱۳۹۱ معرفی و رسما وارد بازار شد. ظاهر کاربری این ویندوز "مترو" نام دارد و بیشتر برای صفحات لمسی طراحی شده است ولی کاربرانی که هنوز از موس و کیبرد استفاده میکنند ، نیز میتوانند از آن استفاده کنند. نرم افزار WinMetro این امکان را میدهد که بدون تغییرات اساسی روی ویندوز ، ظاهر جدید مترو را تجربه کنید. این نرم افزار بسیار ساده و اجرا می شود و با غیرفعال کردن آن بدون نیاز به ریستارت شدن و تغییر تنظیمات ویندوز و ضربه زدن به ویندوز اصلی ، غیرفعال خواهد شد. این نرم افزار صرفا جهت تجربه رابط کاربری ویندوز ۸ می باشد و هنوز در نسخه بتا یعنی آزمایشی به سر می برد و احتمالا در صورت ارائه نسخه های بعدی آن کامل تر خواهد بود.

 

winmetro تجربه محیط کاربری ویندوز 8 با WinMetro 1.0 Beta

 

درباره ما
Profile Pic
راحت دانلود كنيد بدون نياز به عضويت و يا vip
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 233
  • کل نظرات : 34
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 215
  • باردید دیروز : 195
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 998
  • بازدید ماه : 2,665
  • بازدید سال : 12,273
  • بازدید کلی : 210,560
  • کدهای اختصاصی