loading...
هرچي خواستيد، از سايت ما دانلود كنيد
محمدرســول بازدید : 292 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار افزایش سرعت اینترنت Ashampoo Internet Accelerator 3 v3.20

دانلود نرم افزار افزایش سرعت اینترنت Ashampoo Internet Accelerator 3 v3.20

این نرم افزار قادر است تا اتصال شما به اینترنت را بهینه سازی کند که نتیجه ی آن افزایش نسبی سرعت اینترنت خواهد بود. این نرم افزار محصول یکی از قدرتمند ترین کمپانی های ساخت نرم افزار در جهان یعنی Ashampoo می باشد که در زمینه ساخت نرم افزارهای کاربردی از علاقه مندان بسیار زیادی برخوردار است. این نرم افزار پس از نصب با ایجاد تغییرات در تنظیمات شبکه تا حد ممکن سعی می کند تنظیمات مربوط به سرعت را در حداکثر مقدار خود قرار دهد که نتیجه ی آن افزایش سرعت اینترنت و بهینه سازی آن خواهد بود. شما از این نرم افزار میتوانید در شبکه هایی نظیر Dial-Up Modem, DSL, Cable, Wireless and LAN استفاده کنید و سرعت آنها را کنترل نمایید. همچنین با استفاده از این نرم افزار می توان میزان دقیق سرعت دانلود و آپلود اینترنت را بر حسب کیلوبیت برثانیه بدست آورد. مطمئنآ شما پس از نصب این نرم افزار متوجه این موضوع خواهید شد که سرعت بازکردن صفحات وب سایتها توسط مرورگرتان، دانلود فایل، آپلود فایل، بازی های آنلاین، ارسال ایمیل، دریافت ایمیل و … نسبت به قبل افزایش چشمگیری یافته است.


برخی از ویژگی های این نرم افزار:

امکان استفاده در شبکه های مختلف دیال آپ، ای دی اس ال و …
ایجاد تغییرات برای افزایش سرعت در تنظیمات شبکه
مشاهده ی سریعتر صفحات اینترنت توسط مرورگر
نمایش دقیق میزان سرعت دانلود و آپلود
آنالیز و امکان برسی اتصالات به شبکه
افزایش سرعت دریافت و ارسال ایمیل
بهینه سازی سرعت اینترنت و شبکه
افزایش سرعت دانلود و آپلود فایل
افزایش سرعت اینترنت و شبکه
افزایش سرعت بازیهای آنلاین
سازگاری با انواع ویندوزها
و …

محمدرســول بازدید : 213 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

جدیترین نسخه ی دیکشنری بابیلون Babylon 10.0.1 r17

جدیترین نسخه ی دیکشنری بابیلون Babylon 10.0.1 r17

Babylon نام دیکشنری قدیمی و بسیار معروفی است که در میان نرم افزارهای فرهنگ لغت از جایگاه بسیار ویژه ای برخوردار است. گسترده بودن دامنه امکانات و قابلیت های این دیکشنری سبب شده تا بسیاری از کاربران از آن به عنوان مترجم اصلی لغات و متون مورد نظرشان استفاده کنند. این برنامه از 75 زبان مختلف دنیا پشتیبانی می کند که از این 75 زبان 17 زبان زنده و معروف دنیا به صورت پیش فرض در برنامه قرار دارد. همچنین پشتیبانی از زبان شیرین فارسی نیز سبب محبوبیت هرچه بیشتر این دیکشنری در میان فارسی زبانان شده است. شما می توانید با استفاده از این نرم افزار تنها با یک کلیک لغت و متن مورد نظرتان را ترجمه کنید. در واقع یکی از قابلیت های مهم این برنامه ترجمه با یک کلیک است که کاربر در هر کجای ویندوز می تواند به آسانی تنها با مشخص نمودن لغت و یا متن مورد نظر خود و فشردن یک کلیک ترجمه آنرا در برنامه مشاهده کند. علاوه بر این قابلیت ترجمه متون و همچنین ترجمه سایت ها از دیگر امکانات این برنامه است که به نسخه های جدید این نرم افزار اضافه شده و شما با استفاده از آنها میتوانید به راحتی متن های طولانی را ترجمه کنید و یا وب سایت های خارجی را به زبان فارسی و سایر زبان ها مشاهده نمایید.

 

برخی از ویژگی های این نسخه :

ترجمه تنها با یک کلیک ساده در هر برنامه ای

برای 77 زبان مختلف آماده شده است

دارای ترجمه ی زنده

دارای ابزار حرفه ای برای غلط یابی

بیش از 2،000 عنوان فرهنگ لغت

تبدیل جهانی زمان ، واحد ارز و…

و….

محمدرســول بازدید : 278 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

پکیج حرفه ای تماس اینترنتی با Skype 6.3.0.105 Final + Pamela + Evaer Video Recorder

پکیج حرفه ای تماس اینترنتی با Skype 6.3.0.105 Final + Pamela + Evaer Video Recorder

پکیجی شامل چند ابزار حرفه ای اینترنت برای کاربران سایت ایرانیان دانلود آماده دریافت شده است. در این مجموعه نرم افزار های Skype ، Pamela  و نسخه ی ریپک نرم افزار Evaer Video Recorder آماده شده است. و اما اسکایپ ، این یک برنامه ساده و رایگان است که شما با آن می توانید تماس های رایگان را به تمام گوشه های جهان داشته باشید.  توسط این نرم افزار می توانید کیفیت صدا بسیار خوب  را تجربه نمایید.سازندگان این برنامه به طور خاص با کارشناسان در آکوستیک در ارتباط هستند.علاوه بر کیفیت صدای عالی،حریم خصوصی حداکثر در این نرم افزار تاکید شده است. ارتباط بین مشتریان رمزگذاری شده است و نمی تواند  شخص سومی این مکالمات را گوش دهد.از همه مهمتر، اسکایپ نرم افزاری است که لازم به تنظیمات فایروال ندارد.علاوه بر این، این برنامه اجازه می دهد تا با استفاده از پیام های متنی کوتاه  برقراری ارتباط بین دوستان و یا اعضای خانواده ی خود داشته باشید.

 

برخی از ویژگی های این نرم افزار :

تماس به تلفن ثابت و تلفن همراه و همچنین ارسال SMS

پیام های فوری رایگان

پست صوتی رایگان

تماس ویدیویی رایگان

منحرف کردن تماس های دریافتی به گوشی خود درزمانی که شما آنلاین نیستید

پیشرفته ترین مدیر تماس شناخته شده است

ضبط صوت و ویدیو از نرم افزار اسکایپ

,…

محمدرســول بازدید : 274 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

ضبط تماس های تصویری Skype با نرم افزار VodBurner v1.1.0.199

ضبط تماس های تصویری Skype با نرم افزار VodBurner v1.1.0.199

vodburner یک ابزار دستی است که به اپلیکیشن Skype متصل شده و شما را قادر به ضبط تماس های ویدئویی می کند. این نرم افزار می تواند ویدئو را با بهترین کیفیت ضبط کرده و فایل خروجی را به فرمت های MP4 و WMV تبدیل کند. با این نرم افزار می توانید پس از اتمام مکالمه ویرایشگر درون سازی شده ی آن را به کار گرفته و ویدئوی ضبط شده را اصلاح و افکت های تصویری، اصوات، تصاویر و ویدئو های خارجی را به آن اضافه کنید.


برخی از ویژگی های این نرم افزار:

افزودن متن، تصویر، موزیک متن و ویدئوهای دیگر به فایل خروجی
ساخت فایل های MP4 و WMV از ویدئوی ضبط شده
ضبط و ویرایش تماس های ویدئویی Skype
قابلیت آپلود ویدئو در یوتیوب
سازگاری با انواع ویندوزها
و …

محمدرســول بازدید : 269 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

 اجرای برنامه و بازی آندروید روی ویندوز با YouWave for Android 4.1.0

همانطور که میدانید سیستم عامل آندروید برای گوشی های موبایل و تبلیت ها روزبروز در حال گسترش است و بازی ها و برنامه های زیادی و به طور کل اپلیکشین های زیادی برای این سیستم عامل که بر روی گوشی ها و تبلیت غوغا میکند ، طراحی می شود. اگر گوشی یا تبلت آندروید ندارید و یا اگر میخواهید بازی ها و برنامه های آندروید را تست کنید یا در ویندوز تجربه نماید ، میتوانید از نرم افزار YouWave for Android استفاده کنید. این نرم افزار بسیار کاربردی اپلیکشن های طراحی شده ویژه آندروید را روی ویندوزهای XP/Vista/7 اجرا خواهد کرد. تمامی اپلکیشن ها دقیقا مشابه گوشی های موبایل و تبلت ها اجرا خواهند شد. باتوجه به شبیه سازی عملکرد کارت SD و همچنین  امکان انجام بازی های آنلاین چندنفر و وجود کلیدهای کنترلی در محیط برنامه به منظور استفاده آسان تر ، تمامی باعث می شود که این نرم افزار باعث اجرای اپلیکشن مشابه یک گوشی آندروید باشد. نسخه جدید این نرم افزار از Android 4.0 ICS و Android 2.3 Gingerbread پشتیبانی می کند.

 

youwave for android اجرای برنامه و بازی آندروید روی ویندوز با YouWave for Android 4.1.0

محمدرســول بازدید : 190 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)

 دانلود نسخه نهایی ویندوز ۸٫۱ – Microsoft Windows 8.1 AIO 4in1 x86/x64 Aug 2013

سرانجام نسخه نهایی روایت جدید شرکت مایکروسافت با نام ویندوز ۸٫۱ عرضه شد! این نسخه که با بهبودهای موثری در عملکرد کلی ویندوز و رابط کاربری همراه است، قابلیت های چشمگیری را نیز برای کاربران ویندوز ۸ به همراه دارد. در این نسخه، بهبودهای بسیاری برای کاربران موس و کیبردی ویندوز و کسانی که بیشتر از محیط دسکتاپ برای انجام کارهای خود استفاده می کنند صورت گرفته است. بزرگترین تغییر در نسخه ۸٫۱ مربوط به بازگشت نیمه کامل دکمه ی Start ونیدوز و منوهای مربوط به آن با همان حال و هوای قدیمی است. ویندوز ۸ همواره قوی تر، ایمن تر، پرسرعت تر و دارای عملکرد بهتر مموری نسبت به ویندوز ۷ را دارا بوده است اما باید توجه داشت که حرکت مایکروسافت به محیطی مبنی بر فضای لمسی، ضررهایی را در جذب کاربران قدیمی خود که با محیط دسکتاپ فعالیت می کردند را ایجاد کرده است. شاید بتوان گفت ویندوز ۸٫۱ بیشترین تمرکز خود را در جذب این کاربران داشته و بهبودهای مناسبی را برای کاربران مدرنیزه خود نیز انجام داده است.

 

Windows 8.1 cover دانلود نسخه نهایی ویندوز 8.1    Microsoft Windows 8.1 AIO 4in1 x86/x64 Aug 2013

 

 

رابط کاربری مترو :

ویندوز ۸ رابط کاربری جدید بر پایهٔ زبان طراحی مترو مایکروسافت را به کار خواهد گرفت، مترو محیطی خواهد بود از ویژگی جدید کاشی وار(مربع مانند)که در صفحه شروع(Start Screen) نمایان می‌شود که مشابه سیستم عامل ویندوز فون می‌باشد. هر کدام از آن کاشی‌ها یک برنامه را نشان می‌دهد و قادر خواهد بود که اطلاعات مرتبط مانند تعداد پیام‌های خوانده نشده برای یک برنامهٔ رایانامه و یا درجه حرارت آب و هوا را نشان دهد. سبک مترو برنامه‌های کاربردی را تمام صفحه اجرا می‌کنند و می‌توانند برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات بین یکدیگر از قرارداد(Contracts) استفاده کنند.آن‌ها از طریق فروشگاه ویندوز(Windows Store)در دسترس خواهد بود.برنامه‌های سبک مترو با Windows Runtime platform جدید و با استفاده از زبان‌های برنامه نویسی سی++،ویژوال بیسیک،سی شارپ و اچ تی ام ال/جاوااسکریپت توسعه یافته‌اند.

محیط سنتی دسکتاپ برای اجرای برنامه‌های دسکتاپ به عنوان نرم افزار مترو تلقی می‌شود. و همچنین دکمه شروع(Start) از نوار وظیفه حذف شده‌است و به جای آن ناحیه حساسی بوجود آمده که با حرکت ماوس به سمت گوشه چپ پایین ظاهر می‌شود. همچنین نوار چارم(Charm Bar) اضافه شده‌است، هر دو مورد ذکر شده صفحه شروع جدید مترو را باز می‌کنند که جایگزین صفحه شروع قبلی شده‌است.

 

محمدرســول بازدید : 234 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

تجربه محیط کاربری ویندوز ۸ با WinMetro 1.0 Beta

WinMetroنرم افزاری جدید برای تجربه محیط کاربری و اینرفیس ویندوز ۸ می باشد. توسط این نرم افزار میتوانید در ویندوزهای XP / Vista / 7 محیط کاربری ویندوز ۸ را بدون تغییرات اساسی ویندوز اصلیتان تجربه کنید. ویندوز ۸ دیروز یعنی ۴ آبان ماه ۱۳۹۱ معرفی و رسما وارد بازار شد. ظاهر کاربری این ویندوز "مترو" نام دارد و بیشتر برای صفحات لمسی طراحی شده است ولی کاربرانی که هنوز از موس و کیبرد استفاده میکنند ، نیز میتوانند از آن استفاده کنند. نرم افزار WinMetro این امکان را میدهد که بدون تغییرات اساسی روی ویندوز ، ظاهر جدید مترو را تجربه کنید. این نرم افزار بسیار ساده و اجرا می شود و با غیرفعال کردن آن بدون نیاز به ریستارت شدن و تغییر تنظیمات ویندوز و ضربه زدن به ویندوز اصلی ، غیرفعال خواهد شد. این نرم افزار صرفا جهت تجربه رابط کاربری ویندوز ۸ می باشد و هنوز در نسخه بتا یعنی آزمایشی به سر می برد و احتمالا در صورت ارائه نسخه های بعدی آن کامل تر خواهد بود.

 

winmetro تجربه محیط کاربری ویندوز 8 با WinMetro 1.0 Beta

 

koorosh بازدید : 184 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

 

 

 

 

soft98

                     

          

 

 

 

 

شما با دانلود این فایل فشرده و کم حجم می توانید محدودیت 30 روزه ی ویندوز XP خود را از بین ببرید و اصطلاحا آن را قانونی کنید و لذت ببرید.

 

(همراه با راهنمای فارسی)

 

درباره ما
Profile Pic
راحت دانلود كنيد بدون نياز به عضويت و يا vip
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 233
  • کل نظرات : 34
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 217
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,011
  • بازدید ماه : 2,678
  • بازدید سال : 12,286
  • بازدید کلی : 210,573
  • کدهای اختصاصی