loading...
هرچي خواستيد، از سايت ما دانلود كنيد
محمدرســول بازدید : 470 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی بسیار زیبا Parasite Eve The 3rd Birthday برای PSP

در این ساعت در سایت دانلود ها بازی بسیار زیبا  Parasite Eve The 3rd Birthday را مخصوص کنسول PSP برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . این بازی که دارای گرافیک بسیار عالی می باشد توسط شرکت Square Enix انتشار یافته ، که سازنده بسیاری از بازی های محبوب این کنسول می باشد . داستان این بازی که به سبک اکشن سومین شخص می باشد ، بدین قرار است که منهتن نیویورک در آستانه جشن کریسمس قرار دارد . همه چیز آماده برپایی جشن است که ناگهان اتفاق عجیبی رخ می دهد . جانواران بزرگ و عجیبی ظاهر می شوند ، این موجودات شروع می کنند به بلعیدن همه افراد . در این موقع یک مامور FBI که دارای قدرت های شگفت انگیز است وارد عمل می شود . نام این ماور aya Bera است . آیا aya قادر خواهد بود تا این موجودات را نابود کند ؟ آیا منهتن دوباره رنگ آرامش را به خود خواهد دید ؟ اینان سوالاتی هستند که شما باید به آن پاسخ دهید . چرا که شما در قالب شخصیت aya Bera قرار خواهید داشت . تصاویری از محیط این بازی را در ادامه مطلب می توانید مشاهده کنیدپس فرصت را از دست ندهید .

| دانلود در یک پارت ۱ گیگابایتی با لینک مستقیم |


Parasite Eve The 3rd Birthday بازی بسیار زیبا Parasite Eve The 3rd Birthday برای PSP

محمدرســول بازدید : 206 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی محبوب Silent Hill Shattered Memories برای PSP

این بار بازی بسیار زیبا و محبوب Silent Hill Shattered Memories را مخصوص کنسول PSP برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما  عزیزان قرار گیرد . این بازی به سبک معمایی ، ترسناک می باشد . گرافیک عالی و داستان دلهره آور آن می تواند شما را ساعت ها با این بازی سرگرم نماید . داستان این بازی از این قرار است که ؛ هری میسن و دخترش شریل برای تعطیلات در حال سفر به شهری کوچک به نام Midwesten بودند . ناگهان جسمی تاریک در وسط جاده ظاهر می شود و باعث می شود که هری ماشین را منحرف کرده و تصادف جدی ای نماید . بعد از اینکه هری بهوش می آید متوجه می شود که ضربه ای به او و ماشینش وارد آمده و در این بین خبری از دخترش شریل نیست . آیا دخترش مرده است ؟ آیا هری مرده است ؟ آیا هری قادر به پیدا کردن دخترش خواهد بود ؟ اینان سوالاتی هستند که شما باید به آن پاسخ دهید . چرا که شما هری را در مسیر پیدا کردن دخترش در شهر عجیب و ترسناک Silent Hill کمک خواهید کرد . اگر شما هم به بازی های ترسناک و معمایی علاقمند هستید ، این بازی بسیار زیبا را از دست ندهید .

| دانلود در یک پارت ۷۴۰ مگابایتی با لینک مستقیم از سرور سایت |


Silent Hill Shattered Memories بازی محبوب Silent Hill Shattered Memories برای PSP

محمدرســول بازدید : 190 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Fifa 12 برای PSP

فیفا ۱۲ نام بازی بی نظیری می باشد که  امتیاز باورنکردنی ۹٫۵ از ۱۰ را به خود اختصاص داد. این بازی برای کنسول ها و کامپیوتر عرضه شد و توانست رضایت بسیاری از گیمرهای سرتاسر دنیا را جلب نماید. در این بازی موتور گرافیکی به کل بهبود پیدا کرده است و هوش مصنوعی بازیکنان دو چندان شده است. موتور فیزیکی جدید EAمخصوص ساخت حرکاتی خاص مانند کنار زدن بازیکنان و تنه های شدید و سایر حرکات فیزیکی ساخته شده که در کنار آن جزییات زیادی هم به اینگونه برخوردها افزوده شده . EA هوش مصنوعی جدیدFIFA 12 راPro Player Intelligence می نامد.در چنین حالتی بازیکنان در این بازی می فهمند که چه کسی به آن ها نزدیک می شود و بر اساس خصوصیت های او از خود واکنش نشان می دهند. شما از هم اکنون می توانید نسخه PSP این بازی را نیز به طور رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

fifa 12 psp cover دانلود بازی Fifa 12 برای PSP

محمدرســول بازدید : 194 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی بسیار زیبا TNA Impact: Cross the Line برای PSP

این بار در سایت دانلود ها ، بازی بسیار زیبا و فوق العاده جذاب TNA Impact: Cross the Line ، مخصوص کنسول بازی PSP را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که مطمئنا می تواند نظر شما را به خود جلب کند . سبک این بازی ، اکشن – مبارزه ای می باشد . شما باید در مبارزه های مختلف حریفان خود را شکست دهید تا قهرمان شوید . تصاویری از محیط این بازی که دارای گرافیک بسیار عالی می باشد را می توانید در ادامه مطلب مشاهده نمایید .

 

| دانلود در یک پارت ۹۲۳٫۴۳ مگابایتی با لینک مستقیم از سرور سایت |


TNA Impact Cross the Line بازی بسیار زیبا TNA Impact: Cross the Line برای PSP

محمدرســول بازدید : 325 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
 

بازی اسسین کرید | Assassins Creed Bloodlines- کنسول PSP

بازی اسسین کرید  | Assassins Creed Bloodlines- کنسول PSP+ کم حجم شده

 

تیغ های مخفی خود را بیرون بکش و بدون هیچ رحمی دشمنان خود را از بین ببر…! شاید جمله ای بهتر از این برای عنوان  Assassin's Creedبه ذهن نیاید، عنوانی که با ساخت آن یک شیوه مبارزاتی جدید را در ذهن هواداران خود به وجود آورد و  Ubisoft سعی کرد تا با ساخت نسخه هایی از این بازی مخاطبان را با نام Assassin آشنا کند.

 

بازی اسسین کرید  | Assassins Creed Bloodlines  کنسول PSP

 

در واقع نام این بازی آنچنان هواداران این بازی با گرافیک را به فکر فرو می برد، چرا که پس از دانلود نمی توان از آن دست کشید و حتما باید تا انتهای بازی را رفت.در واقع اساسین بر گرفته از نام حشاشین می باشد که یک اسم عربی است و در فارسی آنان را با نام حشاشیون می شناسیم،

 

وی یک جوان عرب بود که سعی داشت با اطاعت کردن از دستورات فرمانده خود جلوی جنگ بین عرب ها و مسیحیان (جنگ های صلیبی) را بگیرد و می بایست در این راه ۹ نفر از سران این دو جبهه را از بین می برد ولی پس از مدتی فهمید که رئیس خود نیز اصلی ترین فردیست که نمی گذارد این جنگ پایان یابد.

 اين بار نسخه پی اس پی این بازی زیبا برای اولین بار برای شما علاقمندان به بازی های پی اس پی در سایت قرار گرفته، ناگفته نماند حجم این بازی کاهش یافته است و طبق روال همیشگی سایت شما می توانید بازی ها را با کمترین حجم ممکن دانلود بفرمایید…

  

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید …
 

محمدرســول بازدید : 326 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی ماشین ها | Cars 2- کنسول PSP

این بار در سایت danlod4u.rozblog.com بازی بسیار زیبا و محبوب Cars 2 را این بار مخصوص کنسول PSP را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.
 

 

بازی ماشین ها | Cars 2  کنسولPSP

 

 این بازی زیبا که برگرفته از نسخه دوم انیمیشن Cars 2 می باشد مطمئنا می تواند شما را ساعت ها سرگرم کند . 


برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید …

محمدرســول بازدید : 193 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

جدید ترین نسخه بازی پرندگان خشمگین | Angry Birds v2.1.0-کنسول

 

بازی پرندگان خشمگین یک بازی مهیج و سرگرم کننده است که پس از ارائه این بازی برای گوشی همراه و تبلت ها رکورد های فروش شکسته و به یکی از محبوب ترین بازی ها تبدیل شد که دارای بیش از ۲۴۰ مرحله جذاب است که ساعت ها شما را به خود مشغول نموده و در جایی که شما با پرندگان خشمگین این بازی باید به جنگ خوک ها رفته و با کمی تمرکز و دقت مراحل را یکی یکی پشت سر گذاشته و البته در هر مرحله با معمایی در نحوه پرتاب مواجه می شوید که همین سبب محبوبیت بالای این بازی شده است.

 

جدید ترین نسخه بازی پرندگان خشمگین | Angry Birds v2.1.0 کنسول
 PSP

 

ویژگی های بازی Angry Birds:
- دارای ۲۴۰ مرحله جذاب
- گرافیک بالا و جلوه های زیبای صوتی
- عدم نیاز به نصب و کرک
- بالا بردن قدرت تمرکز
- دارای محیط و مراحل زیبا و جذاب
- و …

 

جدید ترین نسخه بازی پرندگان خشمگین | Angry Birds v2.1.0 کنسول
 PSP

 

شما در بازی دارای چند نوع پرنده خواهید بود:


پرنده قرمز: دسته اول پرنده‌ها که به رنگ قرمز بوده و در حقیقت نماد بازی پرندگان خشمگین نیز هست، فقط به صورت مستقیم حرکت می‌ کند و البته بعدها برادر بزرگ‌ترش هم به جمع او اضافه می ‌شود که به مراتب ویران‌گر‌تراست.

پرنده آبی: این پرنده که کوچک‌ ترین پرنده در میان هم‌ نوعان خود است، در هنگام پرتاب، با اشاره انگشت شما به سه قطعه تقسیم شده و در نتیجه خسارت بیشتری وارد می ‌کند.

پرنده زرد: این پرنده نیز همانند پرنده قرمز است؛ با این تفاوت که با اشاره شما سرعت خود را بیشتر کرده و در نتیجه خسارت بیشتری نسبت به پرنده قرمز وارد می‌ کند و بسیار مناسب برای ساختمان‌های چوبی است.

پرنده سیاه: که می‌توان آن را خطرناک ‌ترین پرنده دانست، مانند بمب هیدروژنی عمل کرده و شما باید آن را مانند بمب بر روی عمارت خوک‌ها پرتاب کنید که بعد از چند ثانیه منفجر می‌ شود که باعث تخریب کلی خواهد شد.

پرنده سفید: این پرنده به وسیله تخم خود باعث صدمه دیدن عمارت خوک‌ها می‌شود و به محض اشاره شما، تخم خود را رها می‌کند و بهتر است این پرنده در ارتفاع پایین عملیات خود را انجام دهد تا خود پرنده نیز مفیدتر باشد.

پرنده بوم‌رنگی: این پرنده را که در ادامه بازی شما باید آن را از قفس آزاد کنید تا به لشگریان شما بپیوندند، دارای حرکت بوم‌رنگی است به این صورت که با اشاره شما به صورت بوم‌رنگ حرکت بازگشتی داشته و به بسوی شما بازمی‌گردد و به درد مکان‌هایی می‌خورد که تخریب آن به صورت مستقیم ممکن نباشد.

 


برای دانلود  بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید …

درباره ما
Profile Pic
راحت دانلود كنيد بدون نياز به عضويت و يا vip
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 233
  • کل نظرات : 34
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 217
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,049
  • بازدید ماه : 2,716
  • بازدید سال : 12,324
  • بازدید کلی : 210,611
  • کدهای اختصاصی