loading...
هرچي خواستيد، از سايت ما دانلود كنيد
محمدرســول بازدید : 293 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار افزایش سرعت اینترنت Ashampoo Internet Accelerator 3 v3.20

دانلود نرم افزار افزایش سرعت اینترنت Ashampoo Internet Accelerator 3 v3.20

این نرم افزار قادر است تا اتصال شما به اینترنت را بهینه سازی کند که نتیجه ی آن افزایش نسبی سرعت اینترنت خواهد بود. این نرم افزار محصول یکی از قدرتمند ترین کمپانی های ساخت نرم افزار در جهان یعنی Ashampoo می باشد که در زمینه ساخت نرم افزارهای کاربردی از علاقه مندان بسیار زیادی برخوردار است. این نرم افزار پس از نصب با ایجاد تغییرات در تنظیمات شبکه تا حد ممکن سعی می کند تنظیمات مربوط به سرعت را در حداکثر مقدار خود قرار دهد که نتیجه ی آن افزایش سرعت اینترنت و بهینه سازی آن خواهد بود. شما از این نرم افزار میتوانید در شبکه هایی نظیر Dial-Up Modem, DSL, Cable, Wireless and LAN استفاده کنید و سرعت آنها را کنترل نمایید. همچنین با استفاده از این نرم افزار می توان میزان دقیق سرعت دانلود و آپلود اینترنت را بر حسب کیلوبیت برثانیه بدست آورد. مطمئنآ شما پس از نصب این نرم افزار متوجه این موضوع خواهید شد که سرعت بازکردن صفحات وب سایتها توسط مرورگرتان، دانلود فایل، آپلود فایل، بازی های آنلاین، ارسال ایمیل، دریافت ایمیل و … نسبت به قبل افزایش چشمگیری یافته است.


برخی از ویژگی های این نرم افزار:

امکان استفاده در شبکه های مختلف دیال آپ، ای دی اس ال و …
ایجاد تغییرات برای افزایش سرعت در تنظیمات شبکه
مشاهده ی سریعتر صفحات اینترنت توسط مرورگر
نمایش دقیق میزان سرعت دانلود و آپلود
آنالیز و امکان برسی اتصالات به شبکه
افزایش سرعت دریافت و ارسال ایمیل
بهینه سازی سرعت اینترنت و شبکه
افزایش سرعت دانلود و آپلود فایل
افزایش سرعت اینترنت و شبکه
افزایش سرعت بازیهای آنلاین
سازگاری با انواع ویندوزها
و …

محمدرســول بازدید : 213 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

جدیترین نسخه ی دیکشنری بابیلون Babylon 10.0.1 r17

جدیترین نسخه ی دیکشنری بابیلون Babylon 10.0.1 r17

Babylon نام دیکشنری قدیمی و بسیار معروفی است که در میان نرم افزارهای فرهنگ لغت از جایگاه بسیار ویژه ای برخوردار است. گسترده بودن دامنه امکانات و قابلیت های این دیکشنری سبب شده تا بسیاری از کاربران از آن به عنوان مترجم اصلی لغات و متون مورد نظرشان استفاده کنند. این برنامه از 75 زبان مختلف دنیا پشتیبانی می کند که از این 75 زبان 17 زبان زنده و معروف دنیا به صورت پیش فرض در برنامه قرار دارد. همچنین پشتیبانی از زبان شیرین فارسی نیز سبب محبوبیت هرچه بیشتر این دیکشنری در میان فارسی زبانان شده است. شما می توانید با استفاده از این نرم افزار تنها با یک کلیک لغت و متن مورد نظرتان را ترجمه کنید. در واقع یکی از قابلیت های مهم این برنامه ترجمه با یک کلیک است که کاربر در هر کجای ویندوز می تواند به آسانی تنها با مشخص نمودن لغت و یا متن مورد نظر خود و فشردن یک کلیک ترجمه آنرا در برنامه مشاهده کند. علاوه بر این قابلیت ترجمه متون و همچنین ترجمه سایت ها از دیگر امکانات این برنامه است که به نسخه های جدید این نرم افزار اضافه شده و شما با استفاده از آنها میتوانید به راحتی متن های طولانی را ترجمه کنید و یا وب سایت های خارجی را به زبان فارسی و سایر زبان ها مشاهده نمایید.

 

برخی از ویژگی های این نسخه :

ترجمه تنها با یک کلیک ساده در هر برنامه ای

برای 77 زبان مختلف آماده شده است

دارای ترجمه ی زنده

دارای ابزار حرفه ای برای غلط یابی

بیش از 2،000 عنوان فرهنگ لغت

تبدیل جهانی زمان ، واحد ارز و…

و….

محمدرســول بازدید : 278 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

پکیج حرفه ای تماس اینترنتی با Skype 6.3.0.105 Final + Pamela + Evaer Video Recorder

پکیج حرفه ای تماس اینترنتی با Skype 6.3.0.105 Final + Pamela + Evaer Video Recorder

پکیجی شامل چند ابزار حرفه ای اینترنت برای کاربران سایت ایرانیان دانلود آماده دریافت شده است. در این مجموعه نرم افزار های Skype ، Pamela  و نسخه ی ریپک نرم افزار Evaer Video Recorder آماده شده است. و اما اسکایپ ، این یک برنامه ساده و رایگان است که شما با آن می توانید تماس های رایگان را به تمام گوشه های جهان داشته باشید.  توسط این نرم افزار می توانید کیفیت صدا بسیار خوب  را تجربه نمایید.سازندگان این برنامه به طور خاص با کارشناسان در آکوستیک در ارتباط هستند.علاوه بر کیفیت صدای عالی،حریم خصوصی حداکثر در این نرم افزار تاکید شده است. ارتباط بین مشتریان رمزگذاری شده است و نمی تواند  شخص سومی این مکالمات را گوش دهد.از همه مهمتر، اسکایپ نرم افزاری است که لازم به تنظیمات فایروال ندارد.علاوه بر این، این برنامه اجازه می دهد تا با استفاده از پیام های متنی کوتاه  برقراری ارتباط بین دوستان و یا اعضای خانواده ی خود داشته باشید.

 

برخی از ویژگی های این نرم افزار :

تماس به تلفن ثابت و تلفن همراه و همچنین ارسال SMS

پیام های فوری رایگان

پست صوتی رایگان

تماس ویدیویی رایگان

منحرف کردن تماس های دریافتی به گوشی خود درزمانی که شما آنلاین نیستید

پیشرفته ترین مدیر تماس شناخته شده است

ضبط صوت و ویدیو از نرم افزار اسکایپ

,…

محمدرســول بازدید : 274 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

ضبط تماس های تصویری Skype با نرم افزار VodBurner v1.1.0.199

ضبط تماس های تصویری Skype با نرم افزار VodBurner v1.1.0.199

vodburner یک ابزار دستی است که به اپلیکیشن Skype متصل شده و شما را قادر به ضبط تماس های ویدئویی می کند. این نرم افزار می تواند ویدئو را با بهترین کیفیت ضبط کرده و فایل خروجی را به فرمت های MP4 و WMV تبدیل کند. با این نرم افزار می توانید پس از اتمام مکالمه ویرایشگر درون سازی شده ی آن را به کار گرفته و ویدئوی ضبط شده را اصلاح و افکت های تصویری، اصوات، تصاویر و ویدئو های خارجی را به آن اضافه کنید.


برخی از ویژگی های این نرم افزار:

افزودن متن، تصویر، موزیک متن و ویدئوهای دیگر به فایل خروجی
ساخت فایل های MP4 و WMV از ویدئوی ضبط شده
ضبط و ویرایش تماس های ویدئویی Skype
قابلیت آپلود ویدئو در یوتیوب
سازگاری با انواع ویندوزها
و …

محمدرســول بازدید : 218 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

به من زنگ بزنبهترین نرم افزار مکالمه ی اینترنتی با Skype 6.0.32به من زنگ بزن

 بهترین نرم افزار مکالمه ی اینترنتی با Skype 6.0.32

اسکایپ در این برنامه امکان برقراری ارتباط تصویری به وسیله دوربین های اینترنتی و گفتگوی متنی و حتی انتقال فایل نیز وجود دارد. این نرم افزار از کیفیت بالایی در انتقال صدا برخوردار می باشد حتی بیشتر از ارتباط تلفنی که از مناطق دور برقرار می شود. به عنوان مثال شما اگر از داخل ایران به یکی از اقوام خود در کشوری نظیر فرانسه تماس بگیرید در هنگام صحبت باید مکث کرده تا صدا با کمی تاخیر به شما و یا طرف مقابلتان برسد، اما به کمک این نرم افزار شما به راحتی با دورترین مناطق نیز می توانید با وضوح و کیفیت بالا تماس بگیرید. این برنامه مانند دیگر برنامه های مشابه همانند یاهو مسنجر در هنگام برقراری ارتباط صوتی دچار قطعی و نویزهایی که باعث اختلال در صدا می شوند نمی شود. از دیگر امکانات این برنامه یافتن دیگر افرادی که از این برنامه استفاده می کنند و امکان برقراری تماس با آنها می باشد. شما می توانید آن ها را به لیست دوستان خود در برنامه اضافه کنید. همچنین شما این امکان را خواهید داشت تا دوستان خود را طبقه بندی کنید. از قابلیت های دیگر این نرم افزار می توان به تماس تلفنی به شماره تلفن های دیگر اشاره کرد. به این صورت که شماره تلفن دوست خود را در برنامه وارد می کنید و با او تماس می گیرید! به این صورت در واقع شما از اینترنت با تلفن شخصی دوستتان تماس گرفته اید.

محمدرســول بازدید : 367 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

نسخه نهایی مروگر سریع فایرفاکس Mozilla Firefox 26.0 Final

Mozilla FireFox یکی از محبوب ترین مرورگرهای دنیا محسوب می شود که هم اکنون رقابت شدیدی با گوگل کروم دارد. فایرفاکس به دلیل افزونه ها و قدرت شخصی سازی توانست بر اپرا چیره شود و هم اکنون بایستی بر سر سرعت و کارآمدی با کروم رقابت جدیدی را شروع کند. فایرفاکس جز اولین مرورگرهای است که از قابلیت Tabbed Browsing استفاده کرد و از طرفی از نظر ظاهر یکی از زیباترین مرورگرها محسوب می شود و باتوجه به وجود افزونه ها میتواند زیباتر و شخصی تر نیز شود. فایرفاکس از باز شدن صفحات وب مشکوک نیز خودکاری میکند. فایرفاکس از نظر سرعت جز سریعترین محسوب می شود. این مرورگر در ابتدا سعی میکند با بارگزاری متن و قالب جزئی کاربر را مشغول به بررسی صفحه کند و سپس به تدریج بسته به سرعت اینترنت وی دیگر عناصر مانند عکس ها و ویدیوها را بارگزاری کند. فایرفاکس به دلیل استفاده بیش از حد از منابع کامپیوتر مورد هجمه کاربرانش قرار داشت که این مورد در چند نسخه اخیر کمتر دیده می شود و از نظر کارکرد نیز یکی از سریعترین مرورگرها محسوب می شود. با فایرفاکس یک مرورگر سریع ،امن و قدرتمند دراختیار خواهید داشت.

 

Mozilla Firefox  نسخه نهایی مروگر سریع فایرفاکس Mozilla Firefox 26.0 Final

 

 

 

 

 

 

 

محمدرســول بازدید : 229 چهارشنبه 01 آبان 1392 نظرات (0)

مبارزه با ابزارهای تبلیغاتی AdwCleaner 3.010

AdwCleanerنرم افزاری عالی و رایگان برای از بین بردن نرم افزارهای تبلیغاتی مزاحم و ناخواسته،تولبارهای ناخواسته،هایجکرها و adds-onهای ناخواسته نصب شده روی مرورگرها می باشد. در نگاه اول شاید حذف اینگونه ابزارها ساده به نظر رسیده و نیازی به نصب نرم افزار ثانوی جهت حذف آنها نباشد. ولی اگر ابزارهای مختلف مزاحم واقعاً جهت دزدی و یا تبلیغات و اسپم تولید شده باشند حذف آنها دردسرهای زیادی خواهد داشت. بنابراین نرم افزار AdwCleaner نرم افزار ساده و کارامد است که میتواند به راحتی نسبت به شناسایی ابزارهای جاسوسی و تبلیغات مزاحم و آنها را با چند کلیک ساده و بدون نیاز به ایجاد تنظیمات در مرورگرها و ویندوز حذف و پاکسازی نماید. نرم افزار دارای حجمی معادل ۱ مگابایت بوده و همچنین بدون نیاز به نصب است و از این جهت بسیار سبک و آسان طراحی شده است.

 

AdwCleaner مبارزه با ابزارهای تبلیغاتی AdwCleaner 3.010

 

 

 

 

 

محمدرســول بازدید : 194 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)

مدیریت حرفه ای اکانت جیمیل با Gmail Notifier Pro v5.03

Gmail Notifier Pro نرم افزاری عالی برای آنهایی است که از چندین ایمیل استفاده میکنند. این نرم افزار برخلاف اسمش که نشانگر پشتیبانی از ایمیل های شرکت گوگل یعنی جیمیل است ، از سرویس های ایمیل یاهو و مایکروسافت نیز پشتیبانی میکند همچنین برای ایمیل های سایت ها که به صورت IMAP یا POP هستند ، نیز پشتیبانی میکند. پس با این نرم افزار میتوانید ضمن اینکه از ایمیل های دریافتی جدید سرویس های ایمیل جیمیل ، یاهو و مایکروسافت با خبر شوید و آنها را پاسخ دهید و یا مشاهده کنید و مدیریت نمایید ، از سرویس های ایمیل IMAP و POP نیز پشتیبانی به عمل آورید. همچنین با این نرم افزار میتوانید حساب های فیس بوک و تویتر خودتان را نیز چک کنید و مدیریت نمایید. ارسال پاسخ برای ایمیل ها ، دانلود و آپلود فایل های پیوست ، پاک سازی ایمیل ها و نشانه گذاری آنها از قابلیت های نرم افزار در زمینه مدیریت ایمیل ها است. نحوه کار در این نرم افزار به این صورت است که با اضافه کردن حساب های کاربری ، وقتی ایمیل و اطلاعیه ها (notifications) با خبر شوید. در نسخه های جدید این نرم افزار از گوگل+ و دیگر سرویس های گوگل نظیر Google Calendar, Google Reader, Google News, Google Docs نیز برای مدیریت پشتیبانی میکند. شما با این نرم افزار میتوانید اطلاعیه ها و ارسال های شبکه های اجتماعی گوگل+ ، فیس بوک و توییتر را مشاهده کنید و همچنین به ارسال بپردازید.

 

gmail notifier مدیریت حرفه ای اکانت جیمیل با Gmail Notifier Pro v5.03

محمدرســول بازدید : 242 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)

 نسخه جدید مروگر سریع فایرفاکس Mozilla Firefox 23.0.1

Mozilla FireFox یکی از محبوب ترین مرورگرهای دنیا محسوب می شود که هم اکنون رقابت شدیدی با گوگل کروم دارد. فایرفاکس به دلیل افزونه ها و قدرت شخصی سازی توانست بر اپرا چیره شود و هم اکنون بایستی بر سر سرعت و کارآمدی با کروم رقابت جدیدی را شروع کند. فایرفاکس جز اولین مرورگرهای است که از قابلیت Tabbed Browsing استفاده کرد و از طرفی از نظر ظاهر یکی از زیباترین مرورگرها محسوب می شود و باتوجه به وجود افزونه ها میتواند زیباتر و شخصی تر نیز شود. فایرفاکس از باز شدن صفحات وب مشکوک نیز خودکاری میکند. فایرفاکس از نظر سرعت جز سریعترین محسوب می شود. این مرورگر در ابتدا سعی میکند با بارگزاری متن و قالب جزئی کاربر را مشغول به بررسی صفحه کند و سپس به تدریج بسته به سرعت اینترنت وی دیگر عناصر مانند عکس ها و ویدیوها را بارگزاری کند. فایرفاکس به دلیل استفاده بیش از حد از منابع کامپیوتر مورد هجمه کاربرانش قرار داشت که این مورد در چند نسخه اخیر کمتر دیده می شود و از نظر کارکرد نیز یکی از سریعترین مرورگرها محسوب می شود. با فایرفاکس یک مرورگر سریع ،امن و قدرتمند دراختیار خواهید داشت.

 

Mozilla FireFox New نسخه جدید مروگر سریع فایرفاکس Mozilla Firefox 23.0.1

 پيشنهاد ميشود حتماً از  اين مرورگر استفاده كنيده واقعاً بهترين است

محمدرســول بازدید : 193 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

 نسخه جدید و نهایی یاهو مسنجر Yahoo! Messenger 11.5.0.228 Final

کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند . هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها، آواتار های زیبا، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و … از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود.

 

Yahoo Messenger نسخه جدید و نهایی یاهو مسنجر Yahoo! Messenger 11.5.0.228 Final

 

 

 

 

pouya بازدید : 318 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)

مدیران سایت ها و وبمستران و مدیران سرورها و یا حتی کاربران در برخی مواقع نیاز دارند تا اطلاعاتی را در مورد IP ها و یا آدرس های اینترنتی به دست بیاورند. در این مواقع سایت هایی که به اصطلاح عملیات whois به معنی "او کیست"  را انجام میدهند در دستور کار قرار میگیرند. اما برخی از این سایت ها اطلاعات کافی یا درستی را در اختیار قرار نمیدهند. نرم افزار SmartWhois با در اختیار گرفتن اطلاعات بیش از ۱۰۰ سرور در سرتاسر جهان این امکان را به کاربر میدهند تا اطلاعات کاملی را از آدرس های آی پی ، Hostname ها و آدرس های اینترنتی را به راحتی چند کلیک به دست آورد. اطلاعاتی نظیر کشور،استان،شهر،مدیر شبکه،مدیر،کاربر و شماره پشتیبانی و… این نرم افزار با پشتیبانی از استاندارد IDNs به کاربر کمک میکند تا نسبت به هویز گرفتن از دامین هایی که با کاراکتر های خاص (نظیر آدرس های فارسی) ثبت شده اند نیز اقدام شود. دیگر قابلیت نرم افزار هویز گرفتن همزمان چندین آدرس آی پی و آدرس اینترنتی و hostname می باشد و این قابلیت نیز در تسهیل و سرعت بخشیدن به کار حائز اهمیت می باشد. همچنین قابلیت آرشیو نمودن اطلاعات به دست آمده از هویز انجام شده وجود دارد. محیط نرم افزار بسیار ساده است و همانند وبگردی فقط کافی است به نوشتن یا کپی نمودن آدرس مورد نظر خود اقدام نموده و با کلیک برروی جستجو به سرعت اطلاعات مورد نیاز خود را بدست آورید.

 

SmartWhois کسب اطلاعات از آدرس های اینترنتی SmartWhois 5.1 Build 270

 

koorosh بازدید : 192 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

                                                                          

مرورگر وب جدید Google Chrome - گوگل کروم، از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید   اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.
مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. به ویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون "جعبه شنی" و مرور ناشناس اینترنت.
گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد. اما آیا این تفاوت های امنیتی کروم باعث می شود این مرورگر در جلوه کاربران متمایز ظاهر شود؟

محمدرســول بازدید : 259 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.17.1 Final

 Internet Download Managerمعروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

 

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.17.1 Final

 

 

 

درباره ما
Profile Pic
راحت دانلود كنيد بدون نياز به عضويت و يا vip
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 233
  • کل نظرات : 34
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 217
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,041
  • بازدید ماه : 2,708
  • بازدید سال : 12,316
  • بازدید کلی : 210,603
  • کدهای اختصاصی