loading...
هرچي خواستيد، از سايت ما دانلود كنيد
mmt بازدید : 224 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

شعر یادت نره

slid2.1 بازی سراسر شادی و خاطره Sher Yadet Narehهوش و قدرت حافظه شما را به چالش میکشد. در این بازی که بر گرفته از برنامه محبوب تلویزیونی don’t forget the lyrics است آهنگ ها و ترانه های ماندگار ایرانی در دسته بندی های مختلف به شما نشان داده می شود، پس از انتخاب آهنگ دلخواه آن آهنگ برای شما پخش می گردد، اما درادامه آهنگ در نقطه ای می ایستد و شما بایستی ادامه ترانه را حدس بزنید؛ البته در این راه می توانید از ۲ یاور بهره ببرید؛ یاور اول با نشان دادن ۲ جای خالی به یاری شما می آید و یاور دوم هم ۳ گزینه را برای شما نمایان میکند. در انتها هم می توانید رتبه جهانی خود را ببینید. به شما توصیه می کنیم که لذت انجام این بازی را در محیط های خانوادگی و جمع دوستان از دست ندهید.

 

 
mmt بازدید : 187 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

Ditalix

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 در این پست قصد داریم تا مجموعه لایو وال پیپرهای بسیار زیبا و شیک به نام Ditalix Live Wallpaper Suite را به شما کاربران عزیز معرفی کنیم . باید توجه داشت که اشکال و انیمیشن های به کار رفته در این مجموعه بسیار زیبا بوده و بدون شک شما از قرار دادن آن ها در صفحه نمایش ، لذت خواهید برد . لازم به ذکر است که این مجموعه برای گوشی های قدرتمند تولید شده و به شما توصیه می کنیم که آن را بر روی دستگاه های ضعیف اندرویدی نصب ننمایید .

ویژگی های اصلی:

وضوح فوق العاده بالای تصاویر

وجود عکس ها با پیکسل ۴۶۰۰

وجود انیمیشن های زیبا

رابط کاربری شیک

گرافیک بسیار زیبا

 

تغییرات نسخه اخیر:

قرار دادن تصاویر به صورت پیش نمایش

رفع برخی اشکالات جزئی

 

 

 
محمدرســول بازدید : 214 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)
مجموعه ۵۵ والپیپر زیبا با موضوع خودرو Cars HD Walpapers

Cars HD Walpapers – والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۵ والپیپر زیبا با موضوع خودرو آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.

 

Cars HD Wallpapers S44 مجموعه ۵۵ والپیپر زیبا با موضوع خودرو Cars HD Walpapers

 

محمدرســول بازدید : 176 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود اسکرین سیور زیبای ساعت Blue Clouds Clock Screensaver 2.0

Blue Clouds Clock Screensaver 2.0 – اسکرین سیوری زیبا و جدید ساعت ابری را برای شما آماده کرده ایم که می تواند محیطی متفاوت و زیبا را برای شما به ارمغان بیاورد . این برنامه به صورت نصبی می باشد که در صورت عدم رضایت ، میتوانید آن را به صورت کامل حذف کنید . این محافظ نمایش در ویندزوهای ۷, Vista, 2003, XP, 2000, 98, Me, NT قابل استفاده می باشد .

 

Blue Clouds Clock دانلود اسکرین سیور زیبای ساعت Blue Clouds Clock Screensaver 2.0

محمدرســول بازدید : 191 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)

هرچي خواستيد، از سايت ما دانلود كنيدمجموعه فونت های مشهور انگلیسی Big Popular Fonts Collectionهرچي خواستيد، از سايت ما دانلود كنيد

این پک شما بیش از ۷۰۰ فونت زیبا و انگلیسی می باشد که در در فرمت TTF و OTF آماده شده‌اند . فونت ها یکی از ابزارهای طراحی می باشند که برای زیبا سازی متن ها بسیار مهم هستند و داشتن مجموعه ای زیبا و گلچین شده از انواع فونت ها ، برای یک طراح ضروری است . برای استفاده از این تم ها کافیست آن ها را درپوشه Fonts در کنترل پنل کپی کنید .

 

Fonts Collection مجموعه فونت هاي انگليسي Big Popular Fonts Collection

 

محمدرســول بازدید : 408 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)

هرچي خواستيد، از سايت ما دانلود كنيدمجموعه ۵۰۰ فونت جدید و زیبا لاتینهرچي خواستيد، از سايت ما دانلود كنيد

مجموعه ۵۰۰ فونت جدید و زیبا را در اختیار شما بازدیدکنندگان گرامی قرار داده ایم.این فونت ها برای زبان لاتین و با فرمت TTF می باشد. شما می توانید هم اکنون این فونت های زیبا و جدید را دریافت کرده و از آن لذت ببرید

 

500 English Fonts مجموعه 500 فونت جديد و زيبا لاتين

محمدرســول بازدید : 179 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۰ والپیپر گرافیکی و هنری آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.

 

WallAHW2 مجموعه 50 والپیپر گرافیکی و هنری Abstract HD Walpapers

دانلود در ادامه مطلب

درباره ما
Profile Pic
راحت دانلود كنيد بدون نياز به عضويت و يا vip
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 233
  • کل نظرات : 34
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 217
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,053
  • بازدید ماه : 2,720
  • بازدید سال : 12,328
  • بازدید کلی : 210,615
  • کدهای اختصاصی