loading...
هرچي خواستيد، از سايت ما دانلود كنيد
محمدرســول بازدید : 227 شنبه 13 مهر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی NBA 2k14 برای XBOX360

نسخه جدید سری بازی‌های بسکتبالی NBA با نام NBA 2K14 به عنوان فرنچایز جدید این بازی پرآوازه می‌باشد. با وجود بیش از ۳۸ بازی ورزشی که در سال عرضه می‌شوند و عناوینی که برای بهترین‌های این بازی‌ها انتخاب می‌شود، یک بار دیگر سری بازی‌های محبوب NBA لقب برترین شبیه‌ساز بازی‌ها را برای یک‌بار دیگر به خود اختصاص داد. امسال، کمپانی ۲K تمامی نیروی خود را همراه با یکی از اثرگذارترین عوامل خود با نام LeBron James در پیاده‌سازی هرچه بهتر لیگ قهرمانان به‌کار می‌گیرد. با وجود موسیقی‌های متن بسیار هیجان‌انگیز بازی که توسط King انتخاب شده، کنترل بازی که توسط ویژگی جدید Pro Stick اصلاحات زیادی داشته، افزودن قابلیت Signature Skills، افزایش تکنیک‌های دفاع که شامل دانک‌های تدافعی هستند و بسیاری از موارد دیگر، بازی NBA 2K14 یک‌بار دیگر خود را برای برافراشتن سری برتر بازی‌های ورزشی آماده کرده است.

NBA 2k14 XBOX360-SPARE

 

nba2k14 xbox360 cover small دانلود بازی NBA 2k14 برای XBOX360

 

 

تصاویری از محیط بازی:

nba2k14 screenshots 01 small دانلود بازی NBA 2k14 برای XBOX360 nba2k14 screenshots 02 small دانلود بازی NBA 2k14 برای XBOX360

nba2k14 screenshots 03 small دانلود بازی NBA 2k14 برای XBOX360 nba2k14 screenshots 04 small دانلود بازی NBA 2k14 برای XBOX360

nba2k14 screenshots 05 small دانلود بازی NBA 2k14 برای XBOX360 nba2k14 screenshots 06 small دانلود بازی NBA 2k14 برای XBOX360

 

محمدرســول بازدید : 231 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای XBOX360

بهتر است کمی مثبت نگر باشیم PES 2014 .بسیار زیباست و نسبت به نسخه های قبلی اش پیشرفت چشمگیری داشته است. استادیومی که من در آن نسخه کوتاهی از بازی را بازی کردم، دقت جزئیات بسیار بالایی داشت و اتمسفری همانندیک استادیوم واقعی احساس می شد و تماشاگران هم دیگر همانند ربات های زشت نبودند! تماشاچیان پرچم های تیمشان را برافراشته بودند و با پیروزی تیم مقابل جوی متشنج به خود می گرفتند!وجود تيم هايي مانند استقلال تراكتور سپاهان از ويژگي هاي قابل توجه ايرانيان ميباشد ولی تا به اینجا بهترین ویژگی بصری بازی PES 2014بازیکنان است.فایده ای که استفاده از موتور فاکس برای بازی داشته است بسیار بارز بوده است. تکستچرهای پوست فوق العاده بنظر می رسند. در بازبینی گل ها و خوشحالی پس از به ثمر رسیدن گل شما می توانید به راحتی رگ های زیرپوست بازیکنان را در حال تپش ببینید. یا ریزش عرق از صورت بازیکنانی که بیشتر فعالند را ببینی.و شباهت برخی بازیکنان مشهور به چهره واقعی شان همانند بالوتلی، اوزیل و شواین اشتایگر بطور صادقانه ای زیاد است.و در اين نسخه ويژگي زيباي ديگري هم وجود دارد و اين آن است كه شما ميتوانيد دروازبان تيم باشيد و تمامي كار هاي يك دروازبان را انجام دهيد و اين مورد واقعا زيبا و متنوع است.

Pro Evolution Soccer 2014 XBOX360-COMPLEX

Note| Region: PAL

 

PES2014 xbox360 cover small دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای XBOX360

 

 

در طول بازی، زمانی که دوربین بازی به حالت پیش فرض در می آید، بسیاری از جزییات به ناچار مبهم هستند، اما در طول بازی اهداف و اقداماتی که در چمن انجام می دهید به واقعیت نزدیک شده است و بافت چمن ها به صورت چشمگیری بهبود یافته است.نمی توان این عنوان را یک بازی فوتبال نسل بعدی نامید، اما مسلما این عنوان بهترین PES است که تاکنون برای کنسول های نسل فعلی ساخته شده است.

از این رو دوربین در این عنوان از بزرگنمایی بهتری برخوردار است که به بازیکنان این امکان را می دهد تا بهتر در زمین حرکت کنند و با هم تیمی های خود بهتر ارتباط برقرار کنند. در PES 2014 شما شاهد فیزیک بهتری خواهید بود. در این عنوان در حال حاضر بازیکنان از استحکام مناسبی برخوردارند، در این بازی از فناوری جدیدی به نام سیستم “پایدار حرکتی” استفاده شده است، این سیستم به بازیکنان این امکان را می دهد تا زمانی که تحت فشار هستند با آگاهی خوبی تیم خود را در موقعیت خوبی قرار دهند، می توان گفت که این سیستم در فیزیک بازی بی تاثیر نیست و زمانی بازیکن صاحب توپ در حال حرکت است بازیکن تیم حریف می تواند بازیکن صاحب توپ را تحت فشار قرار دهد و توپ را مال خود کند.

در PES 2014 همه ی بازیکنان از نظر قدرت با هم مساوی هستند و شما به سرعت باید یاد بگیرید که چگونه از قدرت تیم خود استفاده کنید. بازیکن مرکزی زمین یا همان هافبک دقیقا مانند سایر بازیکنان تیم قوی است، اما از لحاظ فنی استعداد کمتری دارد، به طور مثال اگر شما بخواهید با کسی مثل خاوی مارتینز حمله ای را آغاز کنید مسلما گیج خواهید شد. در عین حال زمانی که توپ به یک جناح می رود و بازیکنی مانند فرانک ریبری و یا هافبک خلاقی مثل باستیان شواین اشتایگر توپ را دریافت میکنند شما احساس قدرت خواهی کرد، زیرا آنها بسیار سریع هستند و می توانند از بازیکنان به راحتی عبور کنند.

میکس کردن قدرت عضلانی، حالت تدافعی بازیکن و مقدار زیادی هم زیرکی ، باعث حمله ای در بازی می شود که مانند موش و گربه بازیکنان دنبال یکدیگر می دوند و قصد تصاحب توپ را دارند . فرقی نمی کند شما چه کسی رو کنترل می کنید ،کنترل مدافع را دارید یا مهاجم، در هر پستی باشید شما باید در هر صورتی ریسک کنید. برای مثال اگر ماریو بالوتلی یک توپ در موقعیت رو به جلو دریافت کند، با استفاده از توانایی هایش می توانید به سادگی تصمیم بگیرید که توپ را برای نزدیک ترین هم تیمی رها کنید. این یک انتخاب با ریسک کم است. بنابراین نتیجه سودمندی برای شما ندارد در نتیجه شما بر خواهید گشت به موقعیت خودتان ولی خیلی بعید است که برای شما یک موقعیت گل زنی با این شرایط ایجاد شود. برعکس اگر فکر می کنید که خوش شانس هستید، وارد دفاع تیم حریف شوید و امید به سرعت بالا و مهارت های بالوتلی (و ترفندهایی که می توانید که با کمک دو آنالوگ انجام بدهید) داشته باشید، تا این توپ را منجر به گل کند. البته انجام این ترفند ها مشکل است و نیاز به یادگیری دارد.

وضعیت و موقعیت قرار گیری دو دفاع وسط بسیار در گرفتن سریع توپ از مهاجمان حریف موثر هست. از این دو مدافع وسط باید طوری استفاده کنید که هنگام ضد حمله ها مانند یک احمق فوتبال ندیده عمل نکنند و بتوانند با سرعت عمل شما در تصمیم گیری حمله حریف را خنثی سازند. این مکانیسم در این چند ساله در سری بازی های فوتبالی بسیار دستخوش تغییرات شده و امسال به نظر می آید که نسبت به سال های قبل بهتر جلوه خواهد کرد. فوتبال بازان کلاسیک همیشه از دکمه ضربدر کنترل های سونی برای گرفتن توپ از حریف و وارد کردن فشار بر بازیکن حامل توپ استفاده می کردند اما در این چند ساله با گرفتن دکمه R1 این کلاسیک بازان بهتر می توانند جلو راه مهاجمان را سد کنند و از این مکانیسم در بازی به ضدت بر علیه شما استفاده خواهد شد. شما هنگامی که با گرفتن ضربدر و R1 بر روی حریفتان فشار وارد می کنید می توانید با یک ضربه ناگهانی تکل توپ را از سمت مهاجم دور کرده و بازی را از موقعیت حمله حریف به حمله خودتان تبدیل کنید.

این مکانیسم اصلی بازی است، ولی PES 2014 ویژگی هایی زیادی دارد که منحصر به فرد هستند. از جمله سیستم ‘Combination Play’ که به شما این امکان را می دهد تا کنترل هم تیمی های خود را که هوش مصنوعی هستند،را داشته باشید. یک منوی پیش از تنظیم شده وجود دارد که شامل عملکرد های نقش ها است – مانند تغییر موقعیت ها، حمله از راست به چپ و .. – جایی که شما می توانید تصمیم بگیرید که هریک از این تاکتیک ها را در کجای زمین به کار ببرید.در این سیستم زمین به ۱۱ مربع تقسیم می شود و شما می توانید هر یک از این عملکرد ها را در هر قسمت به صورت اختصاصی قرار دهید. برای مثال می خواهید یک بازی حمله ای داشته باشید،می توانید عملکردfullback (حمله بازیکنان خط عقب) را روی یکی از مربع ها قرار بدهید و هر گاه داخل موقعیت دلخواه در بازی قرار گرفتید این استراتژی با فشردن یک دکمه فعال کنید .اگر تمام این مکانیسم هایی که بازی به ما ارائه میدهد درست کار کند و در بازی ما به اندازه لازم موثر واقع گردد متوجه می شویم که هوش مصنوعی بازی منحصر به تنها تصمیمات شما نیست و هزاران عامل بر بازی شما تاثیر گذار خواهد بود.

ویژگی “Heart” یکی از قسمت های مبهم و مهم بازی می باشد. به نظر می آید که این ویژگی حکم نقش کاپیتان بودن را در زمین بازی ایفا می کند .شما با استفاده از این ویژگی در بازی می توانید رابطه قوی تر و البته موثر تری بین فرد و جمع برقرار کنید. هر بازیکن با توجه به آمارش توانایی استفاده از heart را دارد که این بالا و پایین بودن این ویژگی را می توانید در آیکونی که در قسمت تاکتیک های بازی موجود هست مشاهده کنید.اگر بازیکنی مانند آرین روبن را در نظر بگیریم او می تواند با حرکات خود در یک بازی علاوه بر انجام حرکات فردی بازی سازی هم کند و به کل تیم هم کمک کند. ویژگی Heart به کمک PES 2014 آمده تا کمک کند که بتوانید بازیتان را با تعادل بیشتری پیش ببرید و تنها از یک بازیکن کلیدی در تیمتان کار نکشید. در هر صورت این ویژگی یک ویژگی جدید در PES بوده و اگر مورد استقبال طرفداران بازی قرار گیرد هر ساله پیشرفت خواهد داشت.

منبع توضیحات: وبسایت Game eMag

 

تصاویری از محیط بازی:

                                                                                                                                                                

 

 

pes 2014 screenshots 01 small دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای XBOX360 pes 2014 screenshots 02 small دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای XBOX360

pes 2014 screenshots 03 small دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای XBOX360 pes 2014 screenshots 04 small دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای XBOX360

pes 2014 screenshots 05 small دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای XBOX360 pes 2014 screenshots 06 small دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای XBOX360

 

محمدرســول بازدید : 501 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی FIFA 14 برای XBOX360

همانند سال گذشته، نمی توان درباره FIFA 14 مطلب نوشت، اما آن را با نسخه قبلی اش مقایسه نکرد. قابلیت های جدیدی به نام های Pro Shot ،Teammate Intelligence و Variable Dribble Touches به بازی اضافه شده اند که تغییرات بسیار بزرگی را در این سری ایجاد خواهند کرد. از این رو، به نظر می رسد که FIFA 14 بزرگترین تغییرات را نسبت به نسخه قبلی در خودش قرار داده باشد. EA امیدوار است که بتواند با این روند، همچنان FIFA را موفق ترین فوتبال این نسل نگه دارد. آقای نیک چنون (Nick Channon) تهیه کننده این بازی می گوید: "هدف اصلی در FIFA 14 این است که بازیکنان بتوانند گل های بسیار خوبی بزنند و این موضوع تنها مربط به شوت کردن نمی شود.
بلکه بازی به شکلی ساخته شده که شما فرصت بهتری برای شوت کردن و گل زدن پیدا کنید. در بازی های قبلی، زمانی که می خواستید در بین مدافعان فضای خوبی پیدا کنید، باید زیاد عقب و جلو می رفتید که این کار کمی تکراری می شد و سرانجام بازیکنان می توانستند گل های نه چندان خوبی بزنند. این چیزی است که ما می خواستیم در این بازی تغییر دهیم." در FIFA 13 ما با First Touch روبرو شدیم و اکنون این قابلیت به سیستم دریبل های بازی نیز منتقل شده است. در این نسخه، توپ به شکل خودکار در زمان دویدن به پای بازیکنان نمی چسبد و کنترل توپ به مهارت های فردی بازیکن نیز بستگی دارد.

FIFA 14 XBOX360-FAIZY | Region Free

 

FIFA 14 xbox360 cover دانلود بازی FIFA 14 برای XBOX360

 

 

به طور مثال، بازیکنانی مانند مسی (Messi) و بیل (Bale) در این قسمت بسیار خوب هستند و این در حالیست که این کار برای بازیکنان دیگر کمی سخت تر می شود. این قابلیت باعث می شود تا اگر مهاجم قوی ای داشته باشید، موقعیت های بسیار خوبی در بین دفاع تیم حریف پیدا کنید و گل بزنید. در کنار این موضوع، بازی قسمت جدیدی به نام Sprint Dribble Turns را در خودش قرار داده که باعث می شود بازیکنان آزادی بیشتری در مانور دادن در هر جهتی داشته باشند. اگر این دو امکان تازه را با هم ترکیب کنند، EA به خوبی توانسته یکی از مشکلات نسخه قبلی را برطرف کند و بازیکنان می توانند با سرعت بیشتری بازی کنند.

قابلیت First Touch درون بازی از نسخه ی سیزدهم به این سری اضافه شد و در این شماره نیز حضور پررنگ تری نسبت به نسخه قبل دارد و با اضافه شدن دریبل های طبیعی تر در بازی قابلیت First Touch علاوه بر ماندن به شکل سابق با دریبل های موجود تلفیق شده است و دریبل های ناگهانی در طول بازی جزو نقاط مثبت گیم پلی محسوب می شود.لایسنس های بازی نیز همانند نسخه های پیشین بسیار خوب و فوق العاده عمل کرده است و بالغ بر ۲۵ لیگ را پوشش میدهد ولی در میان لایسنس تیم های بین المللی تفاوت چندانی وجود ندارد اما این طور به نظر می رسد که بازهم فیفا از لحاظ لایسنس ها از رقیب دیرینه خود یعنی PES پیشی بگیرد.

نوع تماشاچیان حاضر و تشویق آنان نیز بسیار زیبا تر و پویا تر از نسخه های پیشین است.دیگر آن ها جسم های متحرک و بی گرافیک نیستند و این بار از هوش مصنوعی بهره مند خواهند شد طبق تریلر های موجود و مشاهده شده میتوانیم نتیجه بگیریم که کیفیت تماشاچیان از چند ضلعی که راس های آن قابل مشاهده بودند ارتقا یافته و متناسب با بازی تیم شان شعار هایی را سر می دهند که این عمل در روحیه بازیکن تاثیر مستقیم می گذارد.همانند نسخه ی گذشته روحیه ی بازیکن ها در زدن ضربات پنالتی ضربات آزاد و نوع بازی آن ها تاثیر مستقیم می گذاشت اما باید این نکته را نیز یادآور شوم که روحیه و انگیزه بازیکنان در تیم با توجه به زیاد بازی کردن و یا بازی نکردن آن متغیر بود(در بخش مربیگری)و در این نسخه با وجود همین بخش روحیه درون بازی نیز اضافه شده.کیفیت توپ در این بازی به گفته ی سازندگان تقویت شده است و دیگر باگ های مربوط به توپ را شاهد نیستیم.

Ultimate Team یکی دیگر از ویژگی های تقویت یافته این عنوان است پیشرفت بسیار زیادی که در این بخش شاهد بودیم در انقلابی شدن هرچه بیشتر این سری موثر است. با توجه به عرضه ی FIFA 14  بر روی کنسول های نسل آینده(XO,PS4) Ultimate Team نیز به صورت یک DLC به صورتی مفصل تر برای نسل آینده عرضه می شود.در Ultimate Team شما میتوانید اسطوره های مختلف را از سراسر تیم های جهان و اسطوره های زمان های قدیم نظیر پلُه درون تیم خود قرار دهید.ویزگی جدید بازی که از امسال اضافه خواهد شد Protect Ball می باشد همانطور که از اسم آن مشخص است میتوانید با استفاده از آن توپ را در اختیار خود نگاه دارید و از آن مراقبت کنید به زبان ساده تر میتوان گفت این قابلیت باعث می شود تسلط شما بر روی توپ بیشتر شود و در عوض از سرعت شما می کاهد.یکی از جذاب ترین مواردی که به بازی اضافه شده قابلیت شانس دوباره است این قابلیت به بازیکن اجازه میدهد تا هنگام تکل ناموفق بتوانند به سرعت تکل بعدی را نیز بزنند اما EA از انتشار اطلاعات بیشتر خودداری کرده است.
موتور بازیسازی این بازی برای نسل آینده انجین Ignite می باشد که به تازگی از سوی EA معرفی شده است این موتور فقط برای نسخه ی PS4 و Xbox One استفاده می شود.اما یکی از مشکلات این نسخه برای این نسل استفاده از همان موتور قبلی می باشد اما در کنسول ها به صورت تقویت شده و در PC به همان شکل مورد استفاده قرار میگرد و میتواند در مبارزه با PES به ضرر FIFA است مگر این که فیفا باز هم برگ برنده ای برای رو کردن مقابل PES داشته باشد و در این صورت شاهد رقابت پیچیده ای خواهیم بود. قسمت Career را در این قسمت میتوانید به صورت آنلاین تجربه کنید و با ترکیب خود در سراسر جهان با افراد مختلف مسابقه دهید.یکی از برگ های برنده ی FIFA همین بخش آن است که در نهایت ساده بودن بسیار جذاب و دوست داشتنی است.پست های قسمت Career برای بازیکن ها پیشرفته تر شده و هر پست به چند شاخه مختلف تقسیم می شود و همچنین Rating های بازیکنان (Career)دیگر مانند گذشته به نمره ی بازیکن در بازی هایش وابسته نیست بلکه رضایت سرمربی نیز برای گرفتن امتیاز بیشتر و در نتیجه راه یابی به تیم های بهتر از لازمه های آن است.

 

 

تصاویری از محیط بازی:

Fifa 14 screenshots 01 small دانلود بازی FIFA 14 برای XBOX360 Fifa 14 screenshots 02 small دانلود بازی FIFA 14 برای XBOX360

Fifa 14 screenshots 03 small دانلود بازی FIFA 14 برای XBOX360 Fifa 14 screenshots 04 small دانلود بازی FIFA 14 برای XBOX360

Fifa 14 screenshots 05 small دانلود بازی FIFA 14 برای XBOX360 Fifa 14 screenshots 06 small دانلود بازی FIFA 14 برای XBOX360

محمدرســول بازدید : 244 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Payday 2 برای XBOX360

نسخه اول Pay Day  نیز دارای داستان خاصی نبود و این یکی از نکات ضعف بازی به شمار می رود که این امر در نسخه ی دوم نیز تکرار شده است . داستان در یک خط خلاصه می شود و آن این است که شما یکی از اعضای یک تیم چهار نفره ی سرقت و دزدی هستید و در هر مرحله ماموریت دارید تا به یک مکان دستبرد بزنید که در این راه باید کار های مختلفی را انجام دهید . سازندگان به راحتی می توانستند مسائل دیگری نظیر زندگی شخصی دزدان بازی را وارد داستان کنند تا بتوانند از این لحاظ داستانی نیز یک عنوان قابل قبول را ارایه دهند ولی آن ها به همان امر سرقت بسنده کرده اند . چهره ی دزدان بازی به وسیله ی یک نقاب دلقک مانند پوشیده شده است . احتمالا ایده ی این امر از فیلم تحسین شده ی شوالیه ی تاریکی می باشد که در آن و در ابتدای فیلم بدمن داستان یعنی جوکر به همراه گروهش به بانکی دستبرد می زنند و همه ی آن ها از نقاب دلقک استفاده می کنند . این ایده از هر کجا که گرفته شده باشد تا کنون خوب جواب داده است و سبب شده است تا این نقاب ها به نماد بازی تبدیل گردد .

Payday 2 XBOX360-COMPLEX

 

payday 2 xbox360 cover small دانلود بازی Payday 2 برای XBOX360

 

 

بهترین بخش نسخه ی اول Pay Day گیم پلی آن بود . یک گیم پلی بسیار زیبا که به خوبی تمام نکاتی که در یک سرقت ممکن است وجود داشته باشد و حتی خطرات احتمالی را در بر می گرفت . مسلما گیم پلی نسخه ی دوم نیز  با بهره گیری از المان های نسخه ی پیشین و اضافه شدن امکانات جدید و بهبوبد مشکلات قبلی شکل گرفته است . سازندگان اظهار داشته اند اینبار تعادل بهتری بین بخش اکشن و مخفی کاری برقرار شده است . در نسخه ی پیشین تقریبا ۹۰ درصد بازی بر روی درگیری های اکشن و دفاع از یک ناحیه و یا پشتیبانی اعضای تیم تمرکز داشت که در اواخر بازی به شدت خسته کننده می شد ولی اینبار قرار است مخفی کاری در بازی نقش مهمی ایاف کند هر چند هنوز هم برتری بخش اکشن به بخش مخفی کاری کاملا مشهود است . برای مخفی کاری باید لوازم آن نیز در دسترس باشد که این ابزار یک صدا خفه کن نا قابل خواهد بود . همچنین takedown ها نیز نقش مهمی در بخش مخفی کاری ایفا می کنند . شما اکثر هنگام ورود به بانک باید از مخفی کاری استفاده کنید و ماموران حاضر در جلوی در بانک را بدون سر و صدا خلاص کنید تا بعدا با مشکل روشن شدن آژیر و رسیدن پلیس های رو به رو نشوید . همانند نسخه ی پیشین درا ین نسخه نیز شما توانایی دستور دادن به اعضای تیم خود را دارید و باید در مواقع لازم تصمیمات درست بگیرید برای مثال هنگامی که توسط پلیس محاصره شده اید و دیگر نمی توانید مقاومت کنید باید دستور به عقب نشنینی بدهید تا بیشتر تلفات و خسارت نبینید .

 

هنوز هم قدرت امر و نهی به مردم عادی در سطح محمدود وجود دارد و شما قادرید که به ان ها دستور دهید که بخوابند یا حر کت نکنند . یکی از نکات منفی عنوان قبلی این بود که طراحی مردم عادی خوب نبود و بازیباز با کشتن آن ها دچار عذاب وجدان نمی شد ولی اینبار سازندگان وعده داده اند که طراحی مردم و حرکات آن ها سبب می شود که بازیباز نسبت به کشتن آن ها بی میل شود و تنها به کار خود یعنی سرقت بپردازد . از دیگر نکات منفی که در نسخ هی پیشین وجود داشت عدم تنوع سلاح های موجود در بازی و توانایی حمل تنها دو سلاح بود که یکی از این دو سلاح همواره کلت کمری و دیگری یک اسلحه ی نیمه اتوماتیک نیز M4  یا AK-47 بود که این امر دراین سخه ی جدید نیز بهبود نیافته است و شما شاهد همان اسلحه های تکرای خواهید بود البته نمی توان در این بخش بر سازندگان زیاد خرده گرفت زیرا شخصیت های بازی یک گروه سرقت می باشند و در نتیجه نمی توانند همه نوع اسلحه را به دست آورند و باید تنها بر روی سلاح های فرا گیر که در همه  جای دنیا یافت می شود نظیر Ak-47 مانور دهند . یکی از المان های جدیدی که به گیم پلی بازی اضافه شده است قابلیتی است که سازندگان به آن دینامیک می گویند . سازندگان در توضیح این قابلیت اظهار داشته اند که همواره دزدان حرفه ای بر پایه ی یک نقشه ی حساب شده به دزدی می پردازند و قبل از سرقت تمامی خطرات احتمالی را در نظر می گیرند و بهترین و سریع ترین و در عین حال بی خطر ترین راه برای رسیدن به هدف خود را انتخاب می کنند . از آنجایی که دزدان داستان ما هم حرفه ای و با تجربه هستند با نقشه ای از پیش تعیین شده به سرقت می پردازند البته هنوز مشخص نشده است که دست بازیباز تا چه حد برای طراحی نقشه باز است ولی همین که چنین ایدهی مناسبی در بازی گنجانده است نشان از نبوغ بالای تیم سازنده ی بازی دارد . پول هایی که شما از سرقت ها به دست می آورید را می توانید صرف آپگرید کردن اسلحه های خود کنید تا در مراحل پایانی که احتمالا مانند نسخه ی اول تنها بر روی شرایط سخت قابل انجام خواهند بود به مشکل بر نخورید .

 

همچنین در طول بازی و پیشروی در آن می توانند به مهارت های ویژه یا همان Skill ها دست یابید که هر کدام از ان ها یک توانایی ویژه را برای شما قابل استفاده می کنند . حدود ۳۰ مکان مختلف در بازی وجود دراد که سبب شده است شاهد ۳۰ مرحله باشیم و اگر بخواهیم در حال خوش بینانه هر مرحله را در ۳۰ دقیقه به پایان برسانیم که بعید است بازی در حداقل زمان ممکن ۱۵ ساعت گیم پلی خواهد داشت که در نوع خود فوق العاده است البته با این شرط که المان های خسته کننده ی نسخه ی پیشین نظیر دفاع از یک منطقه در مدتی طولانی از بازی حذف شده باشد و یا زمان آن کمتر شده باشد . اما تمرکز بیشتر Pay Day 2 بر روی بخش چند نفره و به خصوص Co – Op می باشد . سازندگان مانور زیادی روی بخش Co- Op بازی می دهند و آن را یکی از بهترین بخش های موجود در چند سال اخیر می دانند . شما در این بخش قادردی با دوستانتان یک تیم چهار نفره تشکیل دهید و دست به سرقت بزنید و هر سرقتی که علاقه دارید که در دنیای واقعی انجام بدهید ولی نمی توانید در قالب این بخش و در Pay Day 2  تجربه کنید .

محمدرســول بازدید : 210 شنبه 19 مرداد 1392 نظرات (0)

مرا به یاد بیاور – Remember me (ایکس‌باکس – XBOX)

Remember me | Region Free | Lt3 | ISO Format

مرا به یاد بیاور – Remember me xbox 360

| دانلود بازی مرا به یاد بیاور – Remember me (ایکس‌باکس – XBOX) با لینک مستقیم |

| نسخه کامل با فرمت ISO برای LT3 با Region Free  در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

 

مرا به یاد بیاور   Remember me (ایکس‌باکس – XBOX)

 

توضیحات بازی: بازی جدید مرا به یاد بیاور برای کنسول ایکس باکس منتشر شد. اين بازی  از آن دسته از بازیی هایی هست که اتفاقات خیلی سریع رخ میدهد، کنترل ضربات و کمبو ها در بازی کمی دشوار است ترکیب کلید ها و بخاطر سپردن این ترکیب ها کمی کار را برای یک گیمر سخت میکند، در این میاد Nilin یک شکارچی حافظه حرفه ایی باید در طی بازی قدرت های خود را بدست بیاورد تا بتواند راحت تر بر دشمنان پیروز شود، دشمنانی که هر کدام دارای قدرت های خاص خود هستند و باید با هر کدام به سبک خودش مبارزه کرد، گاهی در بازی شما با دشمنی روبرو میشوید که خود نیز یک شکارچی حافظه است و پیروزی شما بر آن قدرت بیشتر شما است ، پس باید خود را آماده کنید.

اما بازی Remember Me تنها یک بازی تخیلی که در در آینده رخ میدهد نیست و شکافتن و شفاف کردن داستان نیاز به توضیح کامل تری هست؛ بازی Remember Me در جایگاه خود میتواند بازی موفقی باشد به دلیل آن که هم داستان قوی دارد و هم گرافیک زیبا و هیجان، ترس، مبارزات تن به تن و ضربات آکروباتیک و ماجراجویی و اما خوب این حافظه ها چه میشوند، هدف از این ربودن ها و پاک کردن های حافظه چیست؟ در فضای دیجیتالی زمان ۲۰۸۴ که شرکت Memoryeyes با شبکه ارتباطی قصد دارد تا از طریق آن تمامی جهان را به وسیله طوفان خود تسخیر کند. این خاطرات که از افراد دزدیده میشود، باعث به وجود آوردن انسان هایی میشود که وجودشان با یک موتور احساساتی کار میکند و به گونه ایی کنترل کننده این موتور احساسات و عواطف آن ها را زیر نظر میگیرد.

دانلود + صحنه هايي از بازي در ادامه مطلب

محمدرســول بازدید : 231 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

بی‌عدالتی: خدایان | Injustice Gods Among US – (ایکس‌باکس–XBOX)

Injustice Gods Among US Xbox Region Free | Lt3 | ISO Format

بی‌عدالتی: خدایان میان ما | Injustice Gods Among US Xbox 360

| دانلود بازی بی‌عدالتی: خدایان میان ما | Injustice Gods Among US با لینک مستقیم |

| نسخه کامل با فرمت ISO برای LT3 با Region Free  در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

 

بی‌عدالتی: خدایان | Injustice Gods Among US   (ایکس‌باکس–XBOX)

 

توضیحات بازی: بی شک یکی از بهترین بازی هایی که در سال ۲۰۱۳ در سبک مبارزه به بازار عرضه می شود Injustice : Gods Among Us ساخته استودیو Netherrealm است، در این بازی دیگر بازیکنان مورتال کمبات به چشم نمی خورند بلکه ؛ قهرمانان خیالی داستان ها و فیلم ها نقش آفرینمی می کنند. دیگر در این بازی، بازیکنان مورتال کمبات امثال ؛ Raiden , Liu Kang , Scorpion و دیگر بازیکنان در این بازی حضور ندارند. بازیکنانی که در این قسمت حضور دارند، بتمن و سوپرمن و قهرمان های خیالی داستان ها و فیلم ها هستند. شخصیت ها و محیط بازی کاملا سه بعدی است ولی مبارزه و نبردها در راستا دو بعدی است، اما این دلیل بر آن نیست که گرافیک بازی پایین است بلکه ؛ گرافیک بازی بسیار زیبا و طبیعی رونمایی شده است. ادبون خالق و مالک سری های مورتال کمبات و این سری سعی کرده است که تکنیک ها و تکنولوژی های مورتال کمبات را در بی عدالت خدایان ما جای بدهد و محبوبیت زیادی را به کاربران ببخشید. هکتور سانچز، تهیه کننده بازی های مورتال کمبات و این بازی نیز حرف ها و صحبت های ادبون را تایید کرد و این را اضافه کرد، که این بازی نیز همانند ؛ دو بازی قبلی استودیو ما یعنی مورتال کمبات ۲۰۱۱ و DC Universe دارای داستان ها و خط داستانی جالب و زیبا و خاطره انگیز است.

سیستم مبارزات کاملا شبیه به "مورتال کامبت" طراحی شده است و تغییرات قابل توجهی در آن دیده نمی شود ولی نمی توانید انتظار داشته باشید که بتمن دستهای سوپر من را از تنش جدا کرده و با آن به سرش ضربه بزند. اد- بون اشاره ای داشت به تغییرات ظاهری کاراکتر ها در حین مبارزات، مثل پارگی لباس و خراش های جزئی بر روی صورت و … ولی نباید انتظار خونریزی به اندازه "مورتال کامبت" را از این بازی داشته باشیم. همچنین سیستمی مانندX-ray وجود دارد که از "Super Meter" استفاده می کند. در این سیستم بارهایی دور نشان ابر قهرمان پر می شوند و با پر شدن و فعال کردن آن، می توانید شاهد صحنه های سینماتیک زیبایی همانند آنچیزی که در MK دیدیم، باشید. برای مثال فلش یک بار به دور زمین میدود و مشتی نثار فک سوپر من می کند که بسیار هیجان انگیز و زیبا کار شده است و قطعا به عنوان یکی از بزرگترین بخشهای بازی به حساب خواهد آمد. همینطور سیستم جدیدی به نام Wager اضافه شده است که می توانید قدرت خود را به رخ حریف بکشید که محیط جالبی برای یک مبارزه ایجاد می کند.

محمدرســول بازدید : 263 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Spec Ops: The Line برای XBOX360

بازی Spec Ops: The Line از گرد و خاک و ویرانه های Modern Warfare دور شده و به دنیایی آخرالزمانی در یک فضای فانتزی آمده تا مبارزه با شن ها را به نمایش دربیاورد. این بازی در شهر دوبی رخ می دهد که به جهنمی در روی زمین تبدیل شده است. آسمان خراش هایی که زمانی با افتخار رو به آسمان رفته بودند، اکنون زیر شن پنهان شده اند و طوفان های شن آن را محاصره کرده اند. بازماندگان هم در این ساختمان ها زندگی می کنند و سعی می کنند به شکلی خودشان را نجات بدهند. آب ارزش زیادی پیدا کرده و هر کسی آن را داشته باشد، می توان او را ثروتمند دانست و هر کسی که بتواند در این دنیا زنده بماند، واقعاً خوش شانس است.در The Line شما با یک عنوان تیراندازی معمولی روبرو نخواهید بود. شما در این بازی بیشتر در صحنه هایی قرار می گیرید که از فیلم های جنگی بسیار حماسی و از روی سربازهای قهرمانی که دنیا را نجاب می دهند، الهام گرفته اند. بازی Spec Ops شما را به قلب یک دنیای آخرالزمانی می برد که قلب تاریکی در آن قرار دارد. دنیایی که در آن تنها سلاح می تواند بهترین ابزار دست شما باشد. از همان ابتدا بازی انتخاب های مختلفی را پیش روی شما قرار می دهد.

 

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

Spec Ops The Line دانلود بازي Spec Ops: The Line براي XBOX360

 

 

یکی از صحنه های ابتدایی بازی آنجایی است که بازیکنان تازه خودشان را در محیط بازی مشاهده می کنند و به یکباره دو مرد را می بینند که از یک پل به وسیله طناب آویزان شده اند و شخص دیگری نیز روبروی آن ها قرار دارد که کنراد (Konrad) نام دارد. به شما گفته می شود که یکی از آن ها دزد آب است و دیگری نیز کل خانواده اش را کشته است.کنراد به شما پیشنهاد می دهد که یکی از این دو نفر را بکشید، اما کدام یک از این افراد مستحق مرگ هستند؟ اگر هر دوی آن ها را بکشید، چه می شود؟ اگر طناب آن ها را با تیر بزنید تا آن ها آزاد شوند، چه می شود؟ این ها تمام آن احتمال هایی هستند که در این صحنه با آن مواجه می شوید. زمانی که در حال گرفتن این تصمیمات هستید، باید به این موضوع فکر کنید که آن ها روی روند بازی شما تأثیرگذار هستند و در قسمت های مختلف بازی می توانند باعث بروز اتفاقات جدید شوند. همیشه باید به بهترین و بدترین حالت توجه کنید. انتخاب های شما ممکن است باعث شود که اتفاقات مختلفی هم برای هم تیمی های شما رخ بدهند.

این انتخاب ها باعث می شوند که بازی کم کم شخصیت فرد اول بازی را تغییر دهد و مشاهده کنید که رفتار او متفاوت می شود. در تیم شما افراد تازه کار وجود دارند که باید به آن ها روحیه بدهید و در بسیاری از موارد نیز باید به آن ها بگویید که کارهای شما را نگاه کنند تا بتوانند در شرایط مختلف خوب عمل کنند. مهارت شخصیت اصلی روی سایر شخصیت ها نیز تأثیرگذار است. پس از چند مرحله، بعد از قسمت ابتدایی بازی و بعد از اینکه با صحنه های مختلفی روبرو شدید، به یک مکان بسیار تخریب پذیر می رسید. دیدن این قسمت ها واقعاً هیجان انگیز است و قطعاً شما را جذب خود می کنند. در این قسمت ها زمانی که دستوری به سایر هم تیمی ها می دهید، مشاهده می کنید که در صدای آن ها حالتی ترس وجود دارد که دیگر مانند همیشه با اطمینان جواب شما را نمی دهند. آن ها می خواهند زنده بمانند و به خانه برگردند.

 

محمدرســول بازدید : 215 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

مترو: آخرین امید | Metro Last Light: imars ایکس باکس – XBOX

Metro Last Light: imars | Region Free | Lt3 | ISO Format

| دانلود بازی مترو: آخرین امید | Metro Last Light برای ایکس باکس با لینک مستقیم |

| نسخه کامل با فرمت ISO برای LT3 با Region Free  در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

 

مترو: آخرین امید | Metro Last Light   (ایکس‌باکس   XBOX)

 

توضیحات بازی: داستان بازی در بیست سال بعد از جنگهای اتمی به وقوع می پیوندد.زمانی که روسیه به علت عوامل شیمیایی و انواع بمب ویران شده است.فضای شهر کاملا فاسد و مخروبه شده و حتی تنفس هم در آن ممکن نیست و ناچارا مردم به کانال ها و ایستگاه مترو پناه آوردند و اکنون زیرزمین ها وتونل ها هستند که ایالتهای روسیه را شکل میدهند. شما در این بازی باید سربازی به نام آرتیوم را کنترل کنید که همراه با دوستان و سربازان دیگر وظیفه آزاد سازی افراد و نجات جان مردم باقیمانده و نیز پاکسازی تونل ها و مترو ها را بر عهده دارد.شما در این مکان تنها نیستید گروه های خرابکار و گروه هایی که نگرش نئونازیسم دارند و موجودات جهش یافته در جای جای تونل ها و مترو ها پراکنده هستند.بین این گروه ها درگیری های زیادی شکل گرفته که با گذشت هر روز به وضع وخیم روسیه می افزاید و کنترل این گروه ها لحظه به لحظه سخت تر و دشوار تر میشود.

شما باید در حکومت مطلق این گروه ها و موجودات، اولا زنده بمانید دوما وظیفه ی خود را به درستی انجام دهید.بسیاری از بازیباز ها و منتقدان داستان بازی را بر مبنای کمیک نوشته شده توسط دمیتری گلوخوفسکی (Dmitry Glukhovsky) میدانستند اما اینگونه نشد و سازندگان اعلام کردند که داستان MLL دارای داستانی جداگانه نسبت به کمیک ۲۰۳۴ میباشد.شما در این بازی که به نوعی بازی آخرالزمانی نیز محسوب میشود با تعداد کمی مهمات روبه رو هستید و تنها با ماسک تنفسی قادر به تنفس هستید و در مقابل شما نبرد هایی قرار دارد که حتی ممکن است ساعت ها طول بکشد.در عنوان قبلی شاهد ضعف هایی در گیم پلی و بخش تیراندازی بودیم اما این ضعف ها در این بازی به طور کلی برطرف شده اند و آن طور که از تریلر های این بازی برداشت میشود اینبار تیراندازی بسیار دقیق تر و طبیعی تر شده است و با اضافه شدن تخریب پذیری به بازی،حس تیر اندازی و جهنم به وجود آمده در درگیری ها را به بازیباز و مخاطب بهتر انتقال پیدا میکند و ترس و واهمه را در چهره ی او نمایان می کند.علاوه بر این تغییرات مثبت به وجود آمده در بازی،که هر کدام به تنهایی موفقیت این عنوان را تضمین میکند،شما اینبار شاهد صحنه های سینماتیک بیشتری خواهید بود.

دانلود+تصاويري از بازي در ادامه مطلب

درباره ما
Profile Pic
راحت دانلود كنيد بدون نياز به عضويت و يا vip
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 233
  • کل نظرات : 34
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 217
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,010
  • بازدید ماه : 2,677
  • بازدید سال : 12,285
  • بازدید کلی : 210,572
  • کدهای اختصاصی