loading...
هرچي خواستيد، از سايت ما دانلود كنيد
محمدرســول بازدید : 305 جمعه 01 آذر 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag برای PS3

بخش عمده ای از بازی در سال ۱۷۱۵ و در عصر طلایی دزدان دریایی اتفاق می افتد. در این شماره بازیکنان نقش یک دزد دریایی و عضوی از فرقه اساسین ها به نام Edward Kenway را ایفاد میکنند که در واقع همان پدربزرگ کانر ( شخصیت اصلی نسخه سوم ) است. داستان بازی از آنجا شروع می شود که پس از خاتمه یافتن جنگ در میان امپراتوری های اروپایی و بیکار شدن گروهی از کارمندان نیروی دریایی، عده ی زیادی از آنها من جمله Edward برای به دست آوردن پول و ثروت، همسران و خانواده های خود را ترک کرده و راهی آب های کارائیب می شوند و به گروه دزدان دریایی می پیوندند. Edward در طول این مسیر با حوادث و افراد زیادی رو به رو خواهد شد که مسیر و اهداف زندگی او را تغییر می دهند.

Assassin's Creed IV: Black Flag PS3-RiOT

 

Assassins Creed IV ps3 cover small دانلود بازی Assassins Creed IV: Black Flag برای PS3

 

 

با داشتن دیدگاهی کلی و اجمالی می توان گفت که بازی همچنان چارچوب اصلی داستان سرایی و روند داستانی شماره های اولیه خود را حفظ کرده و به آنان پایبند است. بازی از لحاظ زمانی به دو بخش مجزا تقسیم شود: یکی زمان حال و دیگری زمان گذشته با محوریت Edward Kenway. حوادث بازی در ۳ شهر اصلی به نام های Hawana، Kingston و Nassau به وقوع می پیوندد و در همین راستا بازیباز می تواند به صورت آزادانه به گشت و گذار در این شهرها بپردازد. در کنار این ۳ شهر بیش از ۵۰ نقاط دیگر نیز در سرتاسر محیط عظیم بازی وجود دارد که هر یک ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. به صورت کلی و با استناد به گفته سازندگان می توان محیط بازی را اینگونه بخش بندی کرد که حدود ۶۰% آن را آب های آزاد و حدود ۴۰% آن را خشکی ها فراگرفته اند. هر یک از این دو بخش زیر مجموعه های زیادی را شامل می شوند و به همین خاطر تنوع خاصی را به جهان بازی بخشیده اند. مناطق خشک بازی که بخش نسبتا کوچکی از آن محسوب می شوند شامل زیر شاخه های زیادی من جمله جنگل ها، قلعه ها، خرابه ها، روستاهای کوچک و … هستند. البته این تنها محیط خشک و ساحلی بازی نیست که از چنین تنوعی برخوردار است، در سویی دیگر از بازی، محیط های آبی نیز از چنین تنوعی برخوردارند و به دو قسمت زیر آب و روی آب ( گشت گذار و مبارزات ) تقسیم می شوند. محیط های زیر آب و غارهای نهفته در آن به صورت کاملا پویا ساخته و شبیه سازی شده اند تا جایی که امکان کاوش و کشف گنجینه های مدفون شده در آنها به بهترین شکل ممکن وجود دارد. البته کشف گنجینه ها و ثروتمند شدن در Assassin's Creed IV آنچنان کار ساده ای نیست زیرا در آب های نیلی رنگ جزایر کارائیب کوسه های گشنه انتظار شما را می کشند و آماده اند تا از وجود شما تغذیه کنند!

 

به دور از این زیبایی های طبیعی، شروع این سفر رویایی خطرهای زیادی را در پی خواهد داشت. در ابتدای بازی یک کشتی ضعیف در اختیار شما گذاشته می شود تا با استفاده از آن شروعی برای سفر خود رقم بزنید. حال حتما پیش خود می گویید که شروع یک ماجراجویی با حداقل امکانات و مواجهی با دزدان دریایی بزرگ تاریخ، کار به شدت سختی خواهد بود اما هیچ نگران نباشید زیرا می توانید با پیش روی در طول بازی، کشتی و شخصیت خود را تقویت و شخصی سازی کنید که همین امر رویایی شما با دشمنانتان را سهل و نامتان را بیش از پیش طنین انداز می کند. با وجود اینکه در ابتدای بازی امکانات زیادی در اختیار شما قرار داده نخواهد شد اما چیزی در این مابین خودنمایی میکند که می تواند برگ برنده ای برای شما در مقابله با دشمنانتان باشد و آن هم دوربین Kenway است. به وسیله این دوربین می توانید کشتی های دشمن را از فواصل دور رصد کنید و از نوع محموله و میزان قدرت آن ها باخبر شوید. به علاوه به کمک همین وسیله می توانید از نوع یک جزیره و معادن موجود در آن باخبر شوید که بستری را برای پیروزی و موفقیت شما در مسیر تجارت فراهم میسازد.

 

حال به سوی دیگری برویم و نگاهی به این دزدان دریایی بیندازیم که خود را از پادشاهان کارائیب می دانستند. چه کسی می تواند پادشاه واقعی این جهان عظیم باشد؟ آیا مبارزه و مقابله با دزدانی که نه نام بزرگی را یدک میکشند و نه بخشی از حقیقت های تاریخی آن دوره را به دنبال خود دارند جذاب است؟! نگران نباشید زیرا در این شماره با دزدان دریایی بزرگی که در آن سال ها حکفرمای دریاها و آب های آزاد بودند آشنا می شوید و با توجه به داستانی که هریک بازگو می کنند، با عقاید و افکار دزدان دریایی و جوامع مختلف موجود در بازی بیشتر آشنا می شوید. از میان این دزدان دریایی مشهور می توان به Black Beard، Anne Bonny، Jack Rackham و Charles Vane اشاره کرد که هریک باتوجه به قدرت و توانایی هایی که داشتند، توانستند به شهرتی دست یابند و نام خود را چه خوب، چه بد جاودانه سازند.

 

با وجود تمامی این تعاریف، Black Flag باز هم چیز دیگری در چنته دارد که می تواند به رسیدن AC به ایده آلی در سبک Open World کمک بسزایی بکند. اگر شما PC باز و یا طرفدار گرافیک های به شدت چشم نواز هستید و هر لحظه انتظار عنوانی را میکشید که بتواند از حداکثر قدرت سیستم شما بهره ببرد، Black Flag آماده است تا شما و سیستمتان را به چالش بکشد. به لطف وجود موتور قدرتمند Anvil Next و امکانات پیشرفته آن، این بازی بر روی سخت افزارهایی که از سری کارت های شرکت Nvidia بهره می برند از TXAA استفاده می کند و تصویر و کیفیتی فوق العاده را در اختیار مخاطبان قرار می دهد.

محمدرســول بازدید : 156 شنبه 13 مهر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی NBA 2K14 برای PS3

نسخه جدید سری بازی‌های بسکتبالی NBA با نام NBA 2K14 به عنوان فرنچایز جدید این بازی پرآوازه می‌باشد. با وجود بیش از ۳۸ بازی ورزشی که در سال عرضه می‌شوند و عناوینی که برای بهترین‌های این بازی‌ها انتخاب می‌شود، یک بار دیگر سری بازی‌های محبوب NBA لقب برترین شبیه‌ساز بازی‌ها را برای یک‌بار دیگر به خود اختصاص داد. امسال، کمپانی ۲K تمامی نیروی خود را همراه با یکی از اثرگذارترین عوامل خود با نام LeBron James در پیاده‌سازی هرچه بهتر لیگ قهرمانان به‌کار می‌گیرد. با وجود موسیقی‌های متن بسیار هیجان‌انگیز بازی که توسط King انتخاب شده، کنترل بازی که توسط ویژگی جدید Pro Stick اصلاحات زیادی داشته، افزودن قابلیت Signature Skills، افزایش تکنیک‌های دفاع که شامل دانک‌های تدافعی هستند و بسیاری از موارد دیگر، بازی NBA 2K14 یک‌بار دیگر خود را برای برافراشتن سری برتر بازی‌های ورزشی آماده کرده است.

NBA 2K14 PS3-iMARS

 

nba2k14 ps3 cover دانلود بازی NBA 2K14 برای PS3

 

 

تصاویری از محیط بازی:

nba2k14 screenshots 01 small دانلود بازی NBA 2K14 برای PS3 nba2k14 screenshots 02 small دانلود بازی NBA 2K14 برای PS3

nba2k14 screenshots 03 small دانلود بازی NBA 2K14 برای PS3 nba2k14 screenshots 04 small دانلود بازی NBA 2K14 برای PS3

nba2k14 screenshots 05 small دانلود بازی NBA 2K14 برای PS3 nba2k14 screenshots 06 small دانلود بازی NBA 2K14 برای PS3

 

محمدرســول بازدید : 218 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Beyond Two Souls برای PS3

Beyond: Two Souls آخرین عنوانی است که سرپرست استدیوی Quantic Dream و همکارانش از آن به عنوان ظرفی برای رساندن و اشتراک گذاری همان "چیزها" بهره می برند. موضوع بازی درباره Jodie Holmes، دختربچه ایست که از بدو تولد با یک پدیده روحی ناشناخته گره می خورد. موجودی که Aiden نام دارد؛ موجودی درک ناشدنی مابین یک روح کینه توزِ انتقام جو و یک فرشته نگهبان بر طبق تعاریفی که برای ما جا افتاده است. Jodie محکوم به پذیرش همراهی با Aiden در زندگی خود شده است. تصویر واضحی از حقیقت او و علت پیوندش با Jodie نمی توانیم رسم کنیم ولی چیزی که پیداست این است که Aiden صرفاً یک موجود قدرتمند برای دخل و تصرف در دنیای مادی و مطیع اوامر Jodie محسوب نمی شود، همانطور که خود کیج نیز از این تعبیر استفاده می کند که Aiden یک دست آویز و حیوان تحت فرمان جودی نیست، یک کرکتر با خصوصیات شخصیتی منحصر به خودش است. Aiden همینطور یک همراه خارج از کنترل است؛ او از این دنیا نیست و قوانین جهان ما را نیز نمی فهمد، پس قابل پیش بینی عمل نمی کند، می تواند بسیار باب میل و محافظ وار برای Jodie باشد و در عین حال بسیار حسود و سرسخت با اطرافیان خود رفتار کند. او یک وجود رام نشدنی است که فهم متفاوتی از زندگی و مرگ دارد و به تعبیر نامفهوم سازندگان "خیال می کند که Jodie مال اوست".

Beyond Two Souls PS3-iMARS

 

Beyond two souls ps3 cover small دانلود بازی Beyond Two Souls برای PS3

 

 

گیم پلی

گیم پلی Beyond دو بخش منحصر به فرد با محوریت دو شخصیت Aiden و Jodie را شامل می شود. در حالی که Jodie در این جهان فیزیکی محسور شده و از این حیث یک انسان معمولی به حساب می آید، Aiden را در کنار خود دارد که در بُعدی فرا مادی به سر می برد، پس در همراهی با Jodie از انجام هیچ عملی عاجز نیست. جستجو، پیش آهنگ شدن در مسیرهای پیش رویِ Jodie برای دیده بانی و سنجش اوضاع، عبور از اجسام، گوش دادن به مکالمات دیگران و در رأس آنها تواناییTelekinesis – نام مرسوم شده برای موضوع حرکت اشیاء بر پایه علمی غیر قابل توضیح که به ارواح ربط داده می شود – برای حرکت اشیاء مختلف، از واژگون کردن یک لیوان آب گرفته تا تخریب یک برج ساعت و حتی تصرف انسان های دیگر از جمله مواردی است که می دانیم از دست Aiden بر می آید.
در حالت کلی شاید بتوان گفت که Jodie در جایگاه مغز و Aiden ماهیچه به حساب می آید. البته Jodie نیز به خودی خود درمانده نیست و با آموزش هایی که در آژانس دیده و تکیه بر مهارت های شخصی خود قادر به فرار و حتی درگیری با افراد می باشد، ولی نه در آن حدی که بتواند بدون هیچ گونه دخالتی از طرف Aiden در مقابل خطرات اطرافش مدت زیادی دوام بیاورد.
مکانیزم حاکم بر گیم پلیHeavy Rain را به یاد داریم که غالباً در انجام دنباله ای از QTE های متوالی محدود می شد و در کنار آن تنها گاهی اوقات بازیکن کنترل مستقیمی بر روی کرکتر برای حرکت و گشت و گذار در محیط داشت. کیج به این موضوع رسیده است که ظاهراً قشر قابل توجهی از جماعت مخاطب او به QTE آلرژی دارند! و کنترل کامل بر حرکات شخصیت را ترجیح می دهند. به عقیده او این دست از بازیکنان می توانند به Beyond امیدوارتر باشند چرا که اینبار آزادی عمل بیشتری در کنترل کرکتر بازی وجود دارد. همچنین ما در این عنوان Aiden را نیز داریم که در محیط هایی وسیع تماماً در اختیار بازیکن قرار می گیرد.

 

وسیع تر، متنوع تر و متفاوت تر از همیشه
همانطور که پیش تر گفتیم، Beyond در نقاط مختلف دنیا روایت می شود، در همین جهت المان های دخیل در گیم پلی آن نیز می تواند بسیار گسترده تر و متفاوت از Heavy Rain باشد،چرا که تنوع محیطی و تنوع در انتخاب و کارهای پیش روی بازیکن را به دنبال دارد. قرار گرفتن در شرایط یک کودک، در جایگاه یک بی خانمان، در جایگاه یک نیروی CIA … واضح است که در هر کدام از برهه های زندگی Jodie محیطی با المان های گیم پلی منحصر به فردی وجود دارد.
در عنوان قبلی Quantic Dream سازندگان بیشتر اتمسفر، احساسات و هیجان های روانی را هدف گرفته بودند، اما Beyondدر عین حفظ و حتی تقویت تمرکز خود بر روی مؤلفه های احساسی، شخصیت های داستان و لحظات دراماتیک، صحنه های اکشن و حماسی را نیز در خود جا داده که بر خلاف Heavy Rain که غالب این صحنه ها در چند درگیری نفر به نفر و سینماتیک محدود بود، در این بازی از تخریب یک ساختمان و آتش سوزی گرفته تا حرکت روی سطح قطار و فرار از چنگال یک هلیکوپتر و حضور در میدان های جنگ را در بر می گیرد که تنها گوشه ای از تجربه کلی آن به شمار می رود و زمانی این جریان درگیر کننده تر و جذاب تر می شود که هر کدام از این سکانس های آدرنالین ساز متفاوت از یکدیگر طراحی و پیاده شده باشند:
"هرگز دوبار یک چیز رو انجام نمی دید. هر صحنه باید منحصر به فرد و متفاوت از دیگری باشه. صحنه جنگل رو مثال می زنم، چیزی شبیه به اون تو مابقی بازی وجود نداره. ما صحنه های حماسی تر و اکشن دیگه ای هم داریم، ولی اونها از ریشه متفاوت هستن. صحنه تعقیب و گریز در نمایش E3 تنها قسمت تعقیب و گریز در تمام بازی هست. هر قسمت به شما چالش متفاوتی رو ارائه میده. هر صحنه در نوع خود بی همتاست، شبیه به همون چیزی که شما تو یک فیلم می بینید."

 

شگفت آور!
مدل سازی شخصیت های اصلی در Beyond حیرت آور است و جالب آن است که این موضوع حتی در خصوص کرکترهای فرعی نیز با کمی اختلاف صدق می کند. مدلینگ هایی که به نقل از Digital Foundry سطحی تازه از جزئیات را در خود دارند، به خصوص در محدوده صورت کرکترها به واسطه Facial Mo-Cap صورت گرفته حاصل کار کمی غیر قابل باور است! و شاید بتوان گفت که واقع گرایانه ترین چیزی است که تا بحال در یک بازی ویدئویی دیده شده.
علی رغم اینکه در گذشته کارهای بزرگی در حوزه Skin Shaders (سایه های سطح پوست) در عناوینی همچون Mass Effect انجام شده بود، ولی باز هم حس غیر طبیعی و سرد بودن پوست افراد در آن القا می شد، چیزی که در Beyond نه تنها وجود ندارد بلکه به سطح بالاتری نیز ارتقاء پیدا کرده است، چرا که در Close-up هایی که از صورت کرکترها می بینیم پوست آنها کاملاً طبیعی، انعطاف پذیر و مرطوب بنظر می رسد. غیر از این، انعکاس نور و تلالوهای آن در سطح مردمک چشم ها جزء آن دسته از مواردی است که باعث می شود مسئله کیفیت و جزئیات چهره افراد تنها در تعدادpolygon های آنها خلاصه نشود.

 

تصاویری از محیط بازی:

Beyond two souls screenshots 01 small دانلود بازی Beyond Two Souls برای PS3 Beyond two souls screenshots 02 small دانلود بازی Beyond Two Souls برای PS3

Beyond two souls screenshots 03 small دانلود بازی Beyond Two Souls برای PS3 Beyond two souls screenshots 04 small دانلود بازی Beyond Two Souls برای PS3

Beyond two souls screenshots 05 small دانلود بازی Beyond Two Souls برای PS3 Beyond two souls screenshots 06 small دانلود بازی Beyond Two Souls برای PS3

محمدرســول بازدید : 466 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Grand Theft Auto V برای PS3

در Grand theft Auto V با ۳ شخصیت قابل بازی مواجه خواهید شد که مایکل (Michael)، ترور (Trevor) و فرانکلین (Franklin) نام دارند. هر کدام از این شخصیت ها دارای مهارت های خاص خود هستند و هر کدام از آن ها را می توان تا ۳ درجه شخصی سازی کرد. همچنین این شخصیت ها دارای داستان خاص خود هستند و Rockstar برای هر کدام از آن ها یک داستان مخصوص را در نظر گرفته است. سرگذشت این شخصیت ها باعث شده که داستان بازی نیز بسیار پیچیده دنبال شود. در طول بازی، مراحلی مانند Three Leaf Clover در GTAVI وجود دارند که بسیار هیجان انگیز و درگیر کننده هستند. دن هازر (Dan Houser) می گوید که این بازی از نظر داستانی با نسخه های قبلی بسیار متفاوت است و بازیکنان با روند کاملاً تازه ای مواجه می شوند. همچنین انتخاب این ۳ شخصیت در هر لحظه از بازی امکان پذیر است. بازیکنان می توانند در هر زمان بین شخصیت ها تعویض کنند. منویی برای این کار به وجود آمده که Switch Characters نام دارد. در این حالت، دوربین بازی به حالتی مانند Google Earth درمی آید و بازیکنان می توانند شخصیت های بازی را مشاهده کنند و آن ها را برای بازی کردن انتخاب کنند. حال اگر این کار را انجام دهید و شخصیت خاصی را انتخاب نکنید، مشاهده می کنید که سایر شخصیت ها در طول روز چه کارهایی انجام می دهند و دست به چه فعالیت هایی می زنند. هر کدام از شخصیت ها، زمانی که کنترل آن ها را بدست نمی گیرید، کارهای خاصی را انجام می دهند و به شغل مخصوص خود مشغول هستند.

Puppeteer PS3-DUPLEX


GTA V ps3 cover small دانلود بازی Grand Theft Auto V برای PS3

 

 

 

دیدن این موضوع یکی از المان هایی است که بازیکنان با دیدن آن ها قطعاً غافلگیر می شوند. به طور مثال، با شخصیت ترور در شهر Los Santos در حال فرار از دست پلیس هستید و می توانید به سراغ مایکل بروید که در حال Snipe کردن چند خلافکار است و یا می توانید سری به فرانکلین بزنید که از پشت یک هیلکوپتر مشغول تیراندازی است. این موضوع بسیار هیجان انگیز است. ترور دارای مشکلات روانی است و به یکباره دست به کارهای دیوانه واری می زند. او اهل شهری به نام Blaine است که در بازی وجود دارد. شهر او جایی برای انسان های خلافکار، معتاد و… است. او بعد از وقوع ماجراهایی با شخصیت های دیگر بازی روبرو می شود.
شخصیت های بازی می توانند با یکدیگر ارتباط داشته باشند و دست به فعالیت های مختلفی بزنند. GTAV از هر نظر یک پیشرفت بسیار بزرگ به حساب می آید و گیم پلی آن نیز واقعاً بزرگتر، هیجان انگیز و کاملاً دگرگون شده است. دنیای این بازی بزرگترین در بین تمام این سری از بازی ها خواهد بود که تکنولوژی ها جدیدی را نیز در خودش قرار داده که باعث شده تا بازیکنان با کنترل بهتری در بازی مواجه شوند. Los Santos بزرگترین شهری است که تا کنون در یک بازی مشاهده خواهید کرد. اگر محیط های بازی هایی مانند Red Dead Redemption ،GTAIV و GTA: San Andreas را در کنار هم قرار دهید، دنیای GTAV از جمع این محیط ها نیز بزرگتر خواهد بود!

حتی شما در این بازی می توانید به مکان های زیر آب بروید. شخصیت های بازی در این عنوان می توانند فعالیت های مختلفی مانند یوگا، تنیس، گلف و… را انجام دهند. برای رفتن به زیر آب نیز باید تجهیزات غواصی داشته باشید تا بتوانید این کار را انجام دهید. در بازی GTAV با اتومبیل های بیشتری نسبت به نسخه های قبلی مواجه خواهید شد. حتی دوچرخه های BMX نیز در بازی دیده می شوند. موتورهای کوهستان، موتورهای شهری، تراکتور، هیلیکوپتر، هواپیما و جت اسکی از جمله وسایلی خواهند بود که در بازی می توانید آن ها را برانید. دن هازر می گوید: "کنترل اتومبیل ها در این بازی بسیار بهتر از نسخه های قبلی شده و از این نظر می توان این قسمت را با بازی های رانندگی مقایسه کرد.

همچنین فیزیک روی کنترل این وسایل تأثیر زیادی دارد و بازیکنان با هیجان بیشتری روبرو می شوند. در این بازی با مسابقات رانندگی جالبی روبرو می شوید که تا به حال مشاهده نکرده اید." هازر به این موضوع اشاره می کند که موفقیت بازی GTAIV باعث شد که آن ها پول و سرمایه بیشتری را روی این بازی خرج کنند و کاری کنند که GTAV تأثیرگذارتر از نسخه قبلی باشد. مأموریت های داینامیکی که در بازی Red Dead Redemption وجود داشتند، در این بازی نیز دیده می شوند. Rockstar می گوید که این سیستم باعث می شود تا بازیکنان در زمان بازی با مراحلی روبرو شوند که انتظار آن ها را نداشته اند و این موضوع می تواند جذاب باشد. البته می توانید این مأموریت ها را نادیده بگیرید و آن ها را انجام ندهید.

موتور Rockstar Advance Game Engine که برای ساخت تمام بازی های Rockstar از آن استفاده می شود، در مقایسه با GTAIV با تغییرات زیادی روبرو شده است. قسمت Rendering، نور و Shaderهای این موتور با تغییرات بسیار زیادی روبرو شده است. هازر می گوید که در GTAIV آن ها می توانستند تنها ۱٫۵ کیلومتر دورتر را پردازش کنند و در بازی به نمایش دربیاورند، اما در این بازی آن ها می توانند دورترین کوه ها را به تصویر بکشند و دورترین مکان ها را در مسافت های بسیار دور مشاهده خواهید کرد. جلوه های ویژه بازی بسیار عالی از کار درآمده اند و حتی برخی از انفجارها در فاصله های بسیار دور نیز به نمایش درمی آیند و تغییرات مخرب زیادی بجا می گذارند. موسیقی های بازی نیز هیجان بیشتری را به بازیکنان انتقال می دهد و تجربه Rockstar در Max Payne 3 باعث شده که میان پرده های بازی GTAV بسیار زیبا و دوست داشتنی باشند. این بازی در سال ۲۰۱۳ برای PS3 و Xbox 360 عرضه می شود.

محمدرســول بازدید : 223 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود نسخه کامل بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای PS3

بهتر است کمی مثبت نگر باشیم PES 2014 .بسیار زیباست و نسبت به نسخه های قبلی اش پیشرفت چشمگیری داشته است. استادیومی که من در آن نسخه کوتاهی از بازی را بازی کردم، دقت جزئیات بسیار بالایی داشت و اتمسفری همانندیک استادیوم واقعی احساس می شد و تماشاگران هم دیگر همانند ربات های زشت نبودند! تماشاچیان پرچم های تیمشان را برافراشته بودند و با پیروزی تیم مقابل جوی متشنج به خود می گرفتند! ولی تا به اینجا بهترین ویژگی بصری بازی PES 2014بازیکنان است.فایده ای که استفاده از موتور فاکس برای بازی داشته است بسیار بارز بوده است. تکستچرهای پوست فوق العاده بنظر می رسند. در بازبینی گل ها و خوشحالی پس از به ثمر رسیدن گل شما می توانید به راحتی رگ های زیرپوست بازیکنان را در حال تپش ببینید. یا ریزش عرق از صورت بازیکنانی که بیشتر فعالند را ببینی.و شباهت برخی بازیکنان مشهور به چهره واقعی شان همانند بالوتلی، اوزیل و شواین اشتایگر بطور صادقانه ای زیاد است.

Pro Evolution Soccer 2014 PS3-DUPLEX

 

pes 2014 ps3 cover small دانلود نسخه کامل بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای PS3

 

 

در طول بازی، زمانی که دوربین بازی به حالت پیش فرض در می آید، بسیاری از جزییات به ناچار مبهم هستند، اما در طول بازی اهداف و اقداماتی که در چمن انجام می دهید به واقعیت نزدیک شده است و بافت چمن ها به صورت چشمگیری بهبود یافته است.نمی توان این عنوان را یک بازی فوتبال نسل بعدی نامید، اما مسلما این عنوان بهترین PES است که تاکنون برای کنسول های نسل فعلی ساخته شده است.

از این رو دوربین در این عنوان از بزرگنمایی بهتری برخوردار است که به بازیکنان این امکان را می دهد تا بهتر در زمین حرکت کنند و با هم تیمی های خود بهتر ارتباط برقرار کنند. در PES 2014 شما شاهد فیزیک بهتری خواهید بود. در این عنوان در حال حاضر بازیکنان از استحکام مناسبی برخوردارند، در این بازی از فناوری جدیدی به نام سیستم “پایدار حرکتی” استفاده شده است، این سیستم به بازیکنان این امکان را می دهد تا زمانی که تحت فشار هستند با آگاهی خوبی تیم خود را در موقعیت خوبی قرار دهند، می توان گفت که این سیستم در فیزیک بازی بی تاثیر نیست و زمانی بازیکن صاحب توپ در حال حرکت است بازیکن تیم حریف می تواند بازیکن صاحب توپ را تحت فشار قرار دهد و توپ را مال خود کند.

در PES 2014 همه ی بازیکنان از نظر قدرت با هم مساوی هستند و شما به سرعت باید یاد بگیرید که چگونه از قدرت تیم خود استفاده کنید. بازیکن مرکزی زمین یا همان هافبک دقیقا مانند سایر بازیکنان تیم قوی است، اما از لحاظ فنی استعداد کمتری دارد، به طور مثال اگر شما بخواهید با کسی مثل خاوی مارتینز حمله ای را آغاز کنید مسلما گیج خواهید شد. در عین حال زمانی که توپ به یک جناح می رود و بازیکنی مانند فرانک ریبری و یا هافبک خلاقی مثل باستیان شواین اشتایگر توپ را دریافت میکنند شما احساس قدرت خواهی کرد، زیرا آنها بسیار سریع هستند و می توانند از بازیکنان به راحتی عبور کنند.

میکس کردن قدرت عضلانی، حالت تدافعی بازیکن و مقدار زیادی هم زیرکی ، باعث حمله ای در بازی می شود که مانند موش و گربه بازیکنان دنبال یکدیگر می دوند و قصد تصاحب توپ را دارند . فرقی نمی کند شما چه کسی رو کنترل می کنید ،کنترل مدافع را دارید یا مهاجم، در هر پستی باشید شما باید در هر صورتی ریسک کنید. برای مثال اگر ماریو بالوتلی یک توپ در موقعیت رو به جلو دریافت کند، با استفاده از توانایی هایش می توانید به سادگی تصمیم بگیرید که توپ را برای نزدیک ترین هم تیمی رها کنید. این یک انتخاب با ریسک کم است. بنابراین نتیجه سودمندی برای شما ندارد در نتیجه شما بر خواهید گشت به موقعیت خودتان ولی خیلی بعید است که برای شما یک موقعیت گل زنی با این شرایط ایجاد شود. برعکس اگر فکر می کنید که خوش شانس هستید، وارد دفاع تیم حریف شوید و امید به سرعت بالا و مهارت های بالوتلی (و ترفندهایی که می توانید که با کمک دو آنالوگ انجام بدهید) داشته باشید، تا این توپ را منجر به گل کند. البته انجام این ترفند ها مشکل است و نیاز به یادگیری دارد.

وضعیت و موقعیت قرار گیری دو دفاع وسط بسیار در گرفتن سریع توپ از مهاجمان حریف موثر هست. از این دو مدافع وسط باید طوری استفاده کنید که هنگام ضد حمله ها مانند یک احمق فوتبال ندیده عمل نکنند و بتوانند با سرعت عمل شما در تصمیم گیری حمله حریف را خنثی سازند. این مکانیسم در این چند ساله در سری بازی های فوتبالی بسیار دستخوش تغییرات شده و امسال به نظر می آید که نسبت به سال های قبل بهتر جلوه خواهد کرد. فوتبال بازان کلاسیک همیشه از دکمه ضربدر کنترل های سونی برای گرفتن توپ از حریف و وارد کردن فشار بر بازیکن حامل توپ استفاده می کردند اما در این چند ساله با گرفتن دکمه R1 این کلاسیک بازان بهتر می توانند جلو راه مهاجمان را سد کنند و از این مکانیسم در بازی به ضدت بر علیه شما استفاده خواهد شد. شما هنگامی که با گرفتن ضربدر و R1 بر روی حریفتان فشار وارد می کنید می توانید با یک ضربه ناگهانی تکل توپ را از سمت مهاجم دور کرده و بازی را از موقعیت حمله حریف به حمله خودتان تبدیل کنید.

این مکانیسم اصلی بازی است، ولی PES 2014 ویژگی هایی زیادی دارد که منحصر به فرد هستند. از جمله سیستم ‘Combination Play’ که به شما این امکان را می دهد تا کنترل هم تیمی های خود را که هوش مصنوعی هستند،را داشته باشید. یک منوی پیش از تنظیم شده وجود دارد که شامل عملکرد های نقش ها است – مانند تغییر موقعیت ها، حمله از راست به چپ و .. – جایی که شما می توانید تصمیم بگیرید که هریک از این تاکتیک ها را در کجای زمین به کار ببرید.در این سیستم زمین به ۱۱ مربع تقسیم می شود و شما می توانید هر یک از این عملکرد ها را در هر قسمت به صورت اختصاصی قرار دهید. برای مثال می خواهید یک بازی حمله ای داشته باشید،می توانید عملکردfullback (حمله بازیکنان خط عقب) را روی یکی از مربع ها قرار بدهید و هر گاه داخل موقعیت دلخواه در بازی قرار گرفتید این استراتژی با فشردن یک دکمه فعال کنید .اگر تمام این مکانیسم هایی که بازی به ما ارائه میدهد درست کار کند و در بازی ما به اندازه لازم موثر واقع گردد متوجه می شویم که هوش مصنوعی بازی منحصر به تنها تصمیمات شما نیست و هزاران عامل بر بازی شما تاثیر گذار خواهد بود.

ویژگی “Heart” یکی از قسمت های مبهم و مهم بازی می باشد. به نظر می آید که این ویژگی حکم نقش کاپیتان بودن را در زمین بازی ایفا می کند .شما با استفاده از این ویژگی در بازی می توانید رابطه قوی تر و البته موثر تری بین فرد و جمع برقرار کنید. هر بازیکن با توجه به آمارش توانایی استفاده از heart را دارد که این بالا و پایین بودن این ویژگی را می توانید در آیکونی که در قسمت تاکتیک های بازی موجود هست مشاهده کنید.اگر بازیکنی مانند آرین روبن را در نظر بگیریم او می تواند با حرکات خود در یک بازی علاوه بر انجام حرکات فردی بازی سازی هم کند و به کل تیم هم کمک کند. ویژگی Heart به کمک PES 2014 آمده تا کمک کند که بتوانید بازیتان را با تعادل بیشتری پیش ببرید و تنها از یک بازیکن کلیدی در تیمتان کار نکشید. در هر صورت این ویژگی یک ویژگی جدید در PES بوده و اگر مورد استقبال طرفداران بازی قرار گیرد هر ساله پیشرفت خواهد داشت.

به همراه تصاوير بازي در ادامه مطلب

محمدرســول بازدید : 276 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Payday 2 برای PS3

نسخه اول Pay Day  نیز دارای داستان خاصی نبود و این یکی از نکات ضعف بازی به شمار می رود که این امر در نسخه ی دوم نیز تکرار شده است . داستان در یک خط خلاصه می شود و آن این است که شما یکی از اعضای یک تیم چهار نفره ی سرقت و دزدی هستید و در هر مرحله ماموریت دارید تا به یک مکان دستبرد بزنید که در این راه باید کار های مختلفی را انجام دهید . سازندگان به راحتی می توانستند مسائل دیگری نظیر زندگی شخصی دزدان بازی را وارد داستان کنند تا بتوانند از این لحاظ داستانی نیز یک عنوان قابل قبول را ارایه دهند ولی آن ها به همان امر سرقت بسنده کرده اند . چهره ی دزدان بازی به وسیله ی یک نقاب دلقک مانند پوشیده شده است . احتمالا ایده ی این امر از فیلم تحسین شده ی شوالیه ی تاریکی می باشد که در آن و در ابتدای فیلم بدمن داستان یعنی جوکر به همراه گروهش به بانکی دستبرد می زنند و همه ی آن ها از نقاب دلقک استفاده می کنند . این ایده از هر کجا که گرفته شده باشد تا کنون خوب جواب داده است و سبب شده است تا این نقاب ها به نماد بازی تبدیل گردد .

Payday 2 PS3-DUPLEX

 

payday 2 ps3 cover small دانلود بازی Payday 2 برای PS3

 

 

بهترین بخش نسخه ی اول Pay Day گیم پلی آن بود . یک گیم پلی بسیار زیبا که به خوبی تمام نکاتی که در یک سرقت ممکن است وجود داشته باشد و حتی خطرات احتمالی را در بر می گرفت . مسلما گیم پلی نسخه ی دوم نیز  با بهره گیری از المان های نسخه ی پیشین و اضافه شدن امکانات جدید و بهبوبد مشکلات قبلی شکل گرفته است . سازندگان اظهار داشته اند اینبار تعادل بهتری بین بخش اکشن و مخفی کاری برقرار شده است . در نسخه ی پیشین تقریبا ۹۰ درصد بازی بر روی درگیری های اکشن و دفاع از یک ناحیه و یا پشتیبانی اعضای تیم تمرکز داشت که در اواخر بازی به شدت خسته کننده می شد ولی اینبار قرار است مخفی کاری در بازی نقش مهمی ایاف کند هر چند هنوز هم برتری بخش اکشن به بخش مخفی کاری کاملا مشهود است . برای مخفی کاری باید لوازم آن نیز در دسترس باشد که این ابزار یک صدا خفه کن نا قابل خواهد بود . همچنین takedown ها نیز نقش مهمی در بخش مخفی کاری ایفا می کنند . شما اکثر هنگام ورود به بانک باید از مخفی کاری استفاده کنید و ماموران حاضر در جلوی در بانک را بدون سر و صدا خلاص کنید تا بعدا با مشکل روشن شدن آژیر و رسیدن پلیس های رو به رو نشوید . همانند نسخه ی پیشین درا ین نسخه نیز شما توانایی دستور دادن به اعضای تیم خود را دارید و باید در مواقع لازم تصمیمات درست بگیرید برای مثال هنگامی که توسط پلیس محاصره شده اید و دیگر نمی توانید مقاومت کنید باید دستور به عقب نشنینی بدهید تا بیشتر تلفات و خسارت نبینید .

 

هنوز هم قدرت امر و نهی به مردم عادی در سطح محمدود وجود دارد و شما قادرید که به ان ها دستور دهید که بخوابند یا حر کت نکنند . یکی از نکات منفی عنوان قبلی این بود که طراحی مردم عادی خوب نبود و بازیباز با کشتن آن ها دچار عذاب وجدان نمی شد ولی اینبار سازندگان وعده داده اند که طراحی مردم و حرکات آن ها سبب می شود که بازیباز نسبت به کشتن آن ها بی میل شود و تنها به کار خود یعنی سرقت بپردازد . از دیگر نکات منفی که در نسخ هی پیشین وجود داشت عدم تنوع سلاح های موجود در بازی و توانایی حمل تنها دو سلاح بود که یکی از این دو سلاح همواره کلت کمری و دیگری یک اسلحه ی نیمه اتوماتیک نیز M4  یا AK-47 بود که این امر دراین سخه ی جدید نیز بهبود نیافته است و شما شاهد همان اسلحه های تکرای خواهید بود البته نمی توان در این بخش بر سازندگان زیاد خرده گرفت زیرا شخصیت های بازی یک گروه سرقت می باشند و در نتیجه نمی توانند همه نوع اسلحه را به دست آورند و باید تنها بر روی سلاح های فرا گیر که در همه  جای دنیا یافت می شود نظیر Ak-47 مانور دهند . یکی از المان های جدیدی که به گیم پلی بازی اضافه شده است قابلیتی است که سازندگان به آن دینامیک می گویند . سازندگان در توضیح این قابلیت اظهار داشته اند که همواره دزدان حرفه ای بر پایه ی یک نقشه ی حساب شده به دزدی می پردازند و قبل از سرقت تمامی خطرات احتمالی را در نظر می گیرند و بهترین و سریع ترین و در عین حال بی خطر ترین راه برای رسیدن به هدف خود را انتخاب می کنند . از آنجایی که دزدان داستان ما هم حرفه ای و با تجربه هستند با نقشه ای از پیش تعیین شده به سرقت می پردازند البته هنوز مشخص نشده است که دست بازیباز تا چه حد برای طراحی نقشه باز است ولی همین که چنین ایدهی مناسبی در بازی گنجانده است نشان از نبوغ بالای تیم سازنده ی بازی دارد . پول هایی که شما از سرقت ها به دست می آورید را می توانید صرف آپگرید کردن اسلحه های خود کنید تا در مراحل پایانی که احتمالا مانند نسخه ی اول تنها بر روی شرایط سخت قابل انجام خواهند بود به مشکل بر نخورید .

 

همچنین در طول بازی و پیشروی در آن می توانند به مهارت های ویژه یا همان Skill ها دست یابید که هر کدام از ان ها یک توانایی ویژه را برای شما قابل استفاده می کنند . حدود ۳۰ مکان مختلف در بازی وجود دراد که سبب شده است شاهد ۳۰ مرحله باشیم و اگر بخواهیم در حال خوش بینانه هر مرحله را در ۳۰ دقیقه به پایان برسانیم که بعید است بازی در حداقل زمان ممکن ۱۵ ساعت گیم پلی خواهد داشت که در نوع خود فوق العاده است البته با این شرط که المان های خسته کننده ی نسخه ی پیشین نظیر دفاع از یک منطقه در مدتی طولانی از بازی حذف شده باشد و یا زمان آن کمتر شده باشد . اما تمرکز بیشتر Pay Day 2 بر روی بخش چند نفره و به خصوص Co – Op می باشد . سازندگان مانور زیادی روی بخش Co- Op بازی می دهند و آن را یکی از بهترین بخش های موجود در چند سال اخیر می دانند . شما در این بخش قادردی با دوستانتان یک تیم چهار نفره تشکیل دهید و دست به سرقت بزنید و هر سرقتی که علاقه دارید که در دنیای واقعی انجام بدهید ولی نمی توانید در قالب این بخش و در Pay Day 2  تجربه کنید .

دانلود در ادامه مطلب

محمدرســول بازدید : 245 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود بازی The Last of Us برای PS3

داستان بازی از انجا شروع می شود که کل شهر را ویروسی قارچی به نام cordyceps فراگرفته و مردم شهر را الوده نموده است.این ویروس طوری است که اگر انسانی به آن الوده گردد این انسان تبدیل به زامبی میشود.در این شهر که این ویروس انرا فرا گرفته است تنها یک منطقه وجود دارد که در ان انسانهای بازمانده از این ویروس در انجا جمع شدند.این منطقه حفاظتی توسط سربازانی مراقبت میشود تا انسانهای الوده به این ویروس وارد منطقه حفاظتی نشوند.در این منطقه حفاظتی دو نفر به نامهای joelوellie هم هستند که شخصیتهای اصلی داستان بشمار میروند.joel یک مرد ۴۰ ساله است که قبلا قاچاقچی بوده و ellie یک دختر ۱۴ساله میباشد که پدرو مادری ندارد.یک روز دوست joel از او درخواست میکند که از ellie که پدرو مادری ندارد مراقبت کند.یک روز این دو نفر به دلیلی از منطقه حفاظتی فرار میکنند.این فرار موجب میشود که سربازان منطقه حفاظتی به دنبال انها بروند اما موفق نمیشوند که انها را پیدا کنند.حال این دو نفر باید جان خودشان را بخاطر موقعیتی که قرار گرفته اند یعنی از یک طرف سربازان منطقه حفاظتی و از یک طرف زامبی ها و از طرف دیگر انسانهای خلافکاری که شهر را در دست گرفته اند نجات دهند.

The Last of Us PS3-DUPLEX | 27.9 GB

Note: Repack_English Only

 

The Last of Us ps3 cover small دانلود بازی The Last of Us برای PS3

 

 

 

گیم پلی بازی
بازی بازی جذابی می باشد.شما در این بازی در نقش joel میباشد و ellie هم به طور کامپیوتری کنترل میشود وشمادر کنترل ان نقشی ندارید.اما جالب اینجاست این دخترک در حین بازی به شما کمکهایی هم میکند. دلیل این کمک هم که واضح است و ان این است که این دخترک joel را تنها حامی خود میداند به همین دلیل به او کمک میکند.گیم پلی بازی بسیار متنوع و جذاب میباشد. شما میتوانید حتی خودتان برای خود سلاحی بسازید مثلا میتوانید یک بطری را گرفته و با قرار دادن پارچه ای در ان  و اتش زدن ان تبدیل کنید انرا به یک سلاح مرگبار. جالب اینجاست شما از وسایل محیط هم برای کشتن دشمنانتان میتوانید بهره ببرید برای مثال شما میتوانید سر دشمنانتان را به دیوار یا میز بزنید وانها را از پای در بیاورید که به نظر خیلی لذت بخش میباشد.شما  در قسمتهایی میتوانید حتی خودرو هم برانید که این برای یک گیمر خیلی جذاب میباشد. با توجه به گیم پلی بازی میتوان گفت که سازندگان این بازی سعی کردند که بازی را به واقعیت نزدیک کنند تا موجب رضایت طرفداران خود گردند.

گرافیک بازی
این بازی با موتور گرافیکی ناتی داگ انجین ساخته شده که موجب کیفیت گرافیک بازی میشود.در این بازی گرافیک بسیار خوب کار شده از محیط اطراف گرفته تا خود انسانها که بسیار کیفیت دارد و جذابیتزیبایی را برای گیمر فراهم میکند.سازندگان این بازی در زمینه گرافیکی زحمات بسیاری کشیده اند که به نظر نتیجه بخش بوده است .گرافیک بازی بسیار عالی میباشد و مشکلی در ان با توجه به کیفیت ان دیده نمیشود.

صداگذاری
صدا پیشه گان این بازی کسی نیستند جز ashley jonson و troy bater که کار خود را به نحو احسن انجام داده اند. سازنده موسیقی بازی فردی است به نام gustavo که یک اهنگ ساز مجرب و حرفه ای ایست که تاکنون جایزه هایی درbafta و gramy برده است. در کل صداگذاری بازی هم مثل گرافیک بازی عیبی ندارد و باید عالی باشد.

 سخن آخر
با توجه به نقد باید بگویم که این بازی با انتشارش یکی از بازیهای محبوب خواهد بود و هم اینکه سازنده ان سود خوبی از فروشش از ان خود میکند و قطعا یکی از بازیهای برتر و بیادماندنی سال ۲۰۱۳ خواهد شد.امیدواریم که این بازی بتواند به خواسته هایمان جامه عمل بپوشاند و موجب لذت گیمرها گردد.

درباره ما
Profile Pic
راحت دانلود كنيد بدون نياز به عضويت و يا vip
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 233
  • کل نظرات : 34
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 212
  • باردید دیروز : 195
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 995
  • بازدید ماه : 2,662
  • بازدید سال : 12,270
  • بازدید کلی : 210,557
  • کدهای اختصاصی