loading...
هرچي خواستيد، از سايت ما دانلود كنيد
محمدرســول بازدید : 255 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود فیلم The Expendables – مصرف کنندگان محصول ۲۰۱۰ آمریکا با زیرنویس فارسی

 

فیلم فوق العاده دیدنی و اکشن The Expendables – مصرف کنندگان

محصول ۲۰۱۰ آمریکا با لینک مستقیم

| با کیفیت خارق العاده HD 720  |+ زیرنویس فارسی |

دانلود فیلم The Expendables   مصرف کنندگان محصول 2010 آمریکا با زیرنویس فارسی

 

فرمت : MKV
محصول: امریکا
زبان: انگلیسی
ژانر: اکشن , ماجراجویی , هیجان انگیز
زیر نویس فارسی : دارد

خلاصه داستان :یک گروه رنجر کاملا متخصص از استاد هنر های رزمی تا تک تیر انداز استاد سلاح های سنگین استاد ماشین سواری و…. این گروه متخصص به یک جزیره کوچک احضار میشوند برای انجام ماموریت اما انها از ابتدا با شورشی ها غیره مواجعه میشوند و..

محمدرســول بازدید : 273 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود فیلم Oblivion – فراموشی – محصول ۲۰۱۳ آمریکا

دانلود فیلم Oblivion – فراموشی

محصول ۲۰۱۳ آمریکا با لینک مستقیم

| با کیفیت خارق العاده Bluray720p | + زیرنویس فارسی  |

کیفیت ۱۰۸۰ قرار داده شد

دانلود فیلم Oblivion – فراموشی – محصول 2013 آمریکا

ژانر : اکشن | ماجراجویی | علمی تخیلی

فرمت : MKV

حجم : ۹۰۰ مگابایت

محصول : آمریکا

زبان : انگلیسی

امتیاز: ۷٫۱ / ۱۰

زیرنویس : دارد

 خلاصه داستان : در آینده ای دور،‌ یک مامور کارآزموده به کره زمین که اکنون تنها ویرانه ای از آن باقی مانده، فرستاده شده است تا منابع باقی مانده آن را شناسایی کند. اما در این حین برای او در مورد ماموریتش سوالاتی پیش می آید و …

دانلود فیلم Oblivion – فراموشی – محصول 2013 آمریکا

محمدرســول بازدید : 303 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

  دانلود فیلم Iron Man 3 – مرد آهنی ۳ – محصول ۲۰۱۳ آمریکا

دانلود فیلم Iron Man 3 – مرد آهنی ۳

محصول ۲۰۱۳ آمریکا با لینک مستقیم

| با کیفیت خارق العاده ۷۲۰p HDTV | خوب | + زیرنویس فارسی |

دانلود فیلم Iron Man 3   مرد آهنی 3   محصول 2013 آمریکا

فرمت : MKV

حجم : ۹۰۰ مگابایت

محصول : آمریکا

زبان : انگلیسی

ژانر :  اکشن ، تخیلی ، هیجان انگیز

امتیاز فیلم : ۷,۶ / ۱۰

زیر نویس  فارسی : دارد

خلاصه داستان: زندگی تونی استارک توسط تروریست مخوف از هم متلاشی می شود و او تصمیم می گیرد که دوباره زندگی جدیدی را آغاز کند همه چیز را از نو بسازد …

محمدرســول بازدید : 253 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

عدالت‌جویان: تناقض – Justice League: The Flashpoint Paradox (زبان اصلی+زيرنويس فارسي)

 

Justice League: The Flashpoint Paradox 2013 EN BR-Rip 720p 1080p MKV
| دانلود با لینک مستقیم از سرورهای سایت |

 

 

عدالت‌جویان: تناقض   Justice League: The Flashpoint Paradox (زبان اصلی)

 

 

» نام: عدالت‌جویان: تناقض – Justice League: The Flashpoint Paradox
» سال تولید: ۲۰۱۳
» کارگردان: Jay Oliva
» شرکت تولید کننده: DC Entertainment, Warner Bros. Animation, Warner Bros. Home Entertainment Group
» کشور تولید کننده: آمریکا
» زمان: ۸۲ دقیقه
» زبان: انگلیسی
» زیرنویس: دارد
» کیفیت: عالی (BR-Rip 720p + BR-Rip 1080p)

 

خلاصه داستان: عدالت‌جویان: تناقض (به انگلیسی: Justice League: The Flashpoint Paradox) نام پویانمایی از سری کارتون‌های عدالت‌جویان، محصول مشترک کمپانی‌های برادران وارنر (به انگلیسی: Warner Bros. Animation) و دی‌سی کمیکز (به انگلیسی: DC Comics) می‌باشد که در سال ۲۰۱۳ و به کارگردانی جی اولیویا (به انگلیسی: Jay Oliva) ساخته شده است. از دیگر ساخته‌های جی اولیویا می‌‌توان به «دکتر عجیب – Doctor Strange»، «فانوس سبز: شوالیه‌های زمردی»، «بتمن: بازگشت شوالیه تاریکی، بخش اول» و «بتمن: بازگشت شوالیه تاریکی، بخش دوم» اشاره کرد. انیمیشن برگرفته از کتاب کمیک به نام نقطه انفجار (به انگلیسی:Flashpoint ) نوشته گئوف جانز (به انگلیسی: Geoff Johns) و اندی کوبرت (به انگلیسی: Andy Kubert) و این پویانمایی هفدهمین عنوان از سری انیمیشن‌های کمپانی دی‌سی (به انگلیسی: DC Universe) به شمار می‌رود. داستان درباره فلش (به انگلیسی: Flash)، ابرقهرمان داستان عدالت‌جویان است که تغییر در جدول زمان‌بندی وی باعث ایجاد ریزموج‌های خطرناکی شده است که جامعه بشریت را تهدید می‌کند. حالا او باید با کمک دیگر ابرقهرمانان مشلات موجود را حل کند و…

محمدرســول بازدید : 196 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)
گرید ۲ – Grid 2 Kaos Pc Game

گرید ۲ – Grid 2 Kaos Pc Game

| دانلود بازی گرید ۲ – Grid 2 برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

 

گرید 2   Grid 2

 

توضیحات بازی: ماشین ها تنها عامل موفقیت شما در مسابقات نیستند بلکه راننده ها نیز در پیروزی شما نقش خواهند داشت. در بازی ۶۰ قابلیت مختلف برای راننده ها در نظر گرفته شده است که باعث تمایز رانندگان نسبت به هم می شود. هر کدام از این راننده ها مهارت ها و قابلیت های خاص خود را خواهند داشت و به نوعی می توان گفت که با انتخاب هر یک آن ها سرعت و نحوه ی کنترل متفاوت تری را تجربه خواهید کرد. علاوه بر راننده ها برای این که حس بهتری در زمان رانندگی داشته باشید می توانید با تغییرات مکانیکی اتومبیلتان را تقویت کرده و سیستم کنترل یا Handling بهتری برای خود داشته باشید.
Grid نیز همانند Dirt در گیم پلی از سیستم Flashback استفاده می کند که می تواند کمکی در راستای رفع اشتباهات بازیباز در مسیر مسابقه باشد. Flashback زمانی در دسترس شما خواهد بود که دچار اشتباهاتی نظیر انحراف از جاده یا تصادفات سنگین  شوید که در این حالت قادر خواهید بود بازی را به چندین ثانیه قبل بازگردانیده و دوباره تلاش کنید البته زیاد به این سیستم امیدوار نباشید چون این سیستم برای همیشه در دسترس شما نخواهد بود و فقط در سطح آسان مسابقات قادر به استفاده خواهید بود البته قرار گرفتن این حالت در درجه های آسان بیشتر به منظور آموزش درست رانندگی کردن است تا رفع اشتباهات.

محمدرســول بازدید : 256 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

ندای خوارز: تفنگدار – Call of Juarez Gunslinger Pc Game

ندای خوارز: تفنگدار – Call of Juarez Gunslinger Pc Game

| دانلود بازی ندای خوارز: تفنگدار – Call of Juarez Gunslinger برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

 

ندای خوارز: تفنگدار – Call of 
Juarez Gunslinger

 

توضیحات بازی: سری Call of Juarez عمر کوتاهی دارد، اما یکی از پرفراز و نشیب ترین مجموعه های نسل هفتم است. نسخه اول این بازی در سال ۲۰۰۷ برای PC و Xbox 360 عرضه شد و با توجه به اینکه جزو اولین عناوین اول-شخص ساخته شده برای نسل کنونی بود، با استقبال نسبتاً خوبی مواجه شد. استودیوی Techland بلافاصله کار روی نسخه دوم را شروع کرد و قسمت دوم این بازی را با عنوان Bound in Blood عرضه کرد. با اینکه CoJ: BiB بازی خوبی بود، اما اظهارات عجیب و غریب سازندگان و Ubisoft مبنی بر اینکه بهترین بازی Western تاریخ را ساخته اند، باعث شد تا این بازی بیشتر شبیه یک Hype دیگر از سوی Ubisoft باشد و نه تنها بهترین بازی Western تاریخ نباشد، بلکه در سال بعد و با عرضه Red Dead Redemption عمر این سری پایان یابد.در حرکتی عجیب تر، Ubisoft ساخت قسمت سوم CoJ را در دنیای مدرن تأیید کرد.

The Cartel سومین نسخه از این بازی بود که جز یک شکست تلخ، چیز دیگری به ارمغان نیاورد. با این حال، Ubisoft همچنان به ساخت نسخه دیگری از این سری اصرار دارد و در همایش PAX 2012 نسخه جدیدی با عنوان Gunslinger را معرفی کرد. اخیراً نمایشی از بخش های مختلف گیم پلی توسط سازندگان نشان داده شده که در یک نگاه کلی، می توان تغییراتی را در آن مشاهده کرد. بزرگ ترین حرکت مثبت Techland بازگشت به سبک و سیاق نسخه اول بازی است.

 

محمدرســول بازدید : 228 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)
خواب سگ‌ها – Sleeping Dogs 1.5

خواب سگ‌ها | Sleeping Dogs 1.5 Pc Game

| دانلود بازی خواب سگ‌ها – Sleeping Dogs 1.5 با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

 

خواب سگ‌ها   Sleeping Dogs 1.5

 

توضیحات بازی: در ظاهر خیلی راحت می توان Sleeping Dogs را یک کپی از GTA نامگذاری کرد، ولی این بازی چه چیز مجزایی جز سبک تضمین شده Rockstar دارد؟ بازی جدید UFG از عناوین بزرگی مثل Assassin’s Creed ،Just Cause ،Batman: Arkham City و فیلم های دهه ۸۰ و ۹۰ سینمای ژاپن الهام گرفته است. این یک بازی است که با افتخار به الگوهای خود اشاره می کند و هیجان بسیاری را به همراه دارد. داستان Sleeping Dogs در مورد یک پلیس هنگ کنگی به نام وی شن (Wei Shen) است. او در این شهر به دنیا آمده، ولی در آمریکا بزرگ شده و برای کسب درآمد بیشتر به ژاپن آمده است.او سری به دوستان قدیمی خود می زند و متوجه می شود که آن ها حالا به تبهکارهای خرده پایی تبدیل شده اند که در پایین ترین سطح فقر هنگ کنگ زندگی می کنند. وی در حقیقت یک پلیس مخفی است که می خواهد وارد یک گروه خلافکار شود. UFG عاشق فیلم های اکشن هنگ کنگی است و این موضوع را در سرتاسر Sleeping Dogs مشاهده می کنیم. شاید این بازی از Open-Worldهای زیادی الهام گرفته باشد و فضا و داستانی شبیه به فیلم های جان وو (John Woo) دارد. وی شن یک قهرمان اکشن معمولی در فیلم های هنگ کنگی است. او سرسخت و با اعتماد به نفس است. داستان بازي نه تنها به خودی خود جذاب است، بلکه به گیم پلی بازی هم کمک می کند و در طول بازی شما می توانید با به دست آوردن XP حرکات جدید در مبارزه یاد بگیرید و یا لباس ها و ماشین های متفاوتی را آزاد کنید.

یک Face XP هم در بازی وجود دارد که نحوه برخورد مردم با وی را مشخص می کند. با استفاده از این موضوع می توانید در خریدهای خود از مغازه ها تخفیف بگیرید و توسط یک پلیس یا خلافکار ستایش شوید. همانند هر قهرمانی، وی، هم با سلاح گرم حرفه ای است و هم بدون آن. مکانیزم مبارزه بازی یکی از بهترین نکاتSleeping Dogs است، چون خیلی ساده اجرا می شود، ولی خیلی متنوع و عمیق است و شما مدام به دنبال پیدا کردن حرکات جدید هستید. می توانید اشیاء محیط را پرتاب کنید، با لگد ضربه بزنید و یا با مشت به استقبال صورت دشمن بروید. حرکات خشنی مثل فرو کردن سر دشمن به داخل فن های بزرگ و یا کوبیدن سر آن ها به در ماشین هم وجود دارند.خشونت این بازی دقیقاً خشونتی است که در فیلم های سرزمین مادری آن دیده می شود. بخش تیراندازی بازی شبیه به Gears of War کار شده و شما مدام باید در محیط سنگر بگیرید و البته زرق و برق فیلم های جان وو هم در آن دیده می شود. بعضی وقت ها شما می توانید از سیستم Slow-Motion هم استفاده کنید.

من که خودم شخصآ خیلی از این بازی خوشم اومد امیدوارم شما هم امتحانش کنید

محمدرســول بازدید : 285 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)
تکامل فوتبال ۱۳ | PES 13

تکامل فوتبال ۱۳ | PES 13 Pc Game

| بازی پرطرفدار تکامل فوتبال ۱۳ | PES 13 نسخه بلک باکس |

| نسخه کم حجم شده و تست شده در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

تکامل فوتبال 13 | PES 13

 

توضیحات بازی: سرانجام نسخه نهایی و کامل بازی محبوب Pro Evolution Soccer 2013 یا به اختصار PES13 برای دانلود آماده شد! در نسخه جدید این بازی تغییرات زیادی صورت گرفته است که به اختصار با توجه به توضیحات وبسایت کونامی می توان آن ها را به این صورت بیان نمود: Total Freedom of Control که به اختصار PES FC جدید نامیده می شود طرح مفهومی جدیدی از کونامی هست .قرار بر آن است که کنترل توپ را بیش تر از انچه که در ۲ شماره اخیر دیدیم در اختیار بازی بازان قرار بدهند. Dynamic First Touch این تکنیک روش دقیقی است برای حفظ و کنترل توپ و جهتی دهی به آن در شرایط مختلف با هر سرعتی .برای استفاده از این تکنیک فشردن دکمه R2 الزامی است.به عنوان مثال توپهای که باسرعت به سمت بازیکن می ایند را می توان با این روش کنترل کرد و به اصطلاح سرعت آنرا کشت. Full Manual Shooting and Full Manual Passing همان طور که از اسم این تکنیک پیداست کنترل کامل دستی در هنگام پاس دادن یا شوت زدن امکان پذیر شده است.با این تکنیک حتی می توان زاویه و ارتفاء شوت رو انتخاب کرد.این تکنیک برای اولین بار در یک بازی شبیه ساز به کار خواهد رفت.

برای بهره وری از این تکنیک نیاز به تمرین و ممارست زیادی خواهد بود. Dribbling در این تکنیک سرعت حمل توپ و اجرای تکنیک ها تغییر کرده و با استفاده از کلید R2 می شود سرعت دریبلینگ رو کم یا زیاد کرد این تکنیک حتی دست بازیباز رو در اجرای تکنیکهای مختلف باز می گذارد.یکی از قابلیتهای این تکنیک ایجاد محافظ برای توپ هست بدین ترتین که بازیکن با استفاده از قدرت بدنی حفاظی رو برای توپ ایجاد می کند و ضرب بازی رو کی گیره تا هم تیمی ها بتوانند در فضای باز جایگزین بشوند.دریبل ۳۶۰ درجه هم هست و هنوز فراموش نشده است

محمدرســول بازدید : 578 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
بازی جی‌تی‌ای ۵  |  Gta 5 : San Andreas Pc Game

بازی جی‌تی‌ای ۵  |  Gta 5 : San Andreas Pc Game

| دانلود بازی جی تی ای ۵: سان آندراس | Gta 5 : San Andreas با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده به همراه راهنمای نصب واجرا و کد‌های تقلب |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

 

جی تی ای 5: سان آندراس  |  Gta 5 : 
San Andreas

 

توضیحات بازی : بازی فوق العاده جذاب و محبوب جی تی ای GTA San Andreas Original که توسط کمپانی پرآوازه و مشهور Rockstar در سال ۲۰۰۵ برای PC منتشر شد ، این بازی شروع یک شگفتی برای نسخه ی بعدی یعنی GTA IV بود، پس از نسخه ی GTA Vice City این نسخه سروصدای بسیار زیادی به پا کرد و کمپانی قدرتمتد Rockstar با انتشار GTA IV طرفدار بیشماری پیدا کرد و در آنجا بود که تمام رقبای خود را کنار زد. گرچه تاکنون بازی به زیبایی و هیجانی سری نسخه های GTA منتشر نشده اما می توان گفت که سری نسخه های این بازی همیشه با تغییران بسیار چشم گیری همراه بوده و این مسئله یکی از رمزهای موفقیت این بازی است. قهرمانان جدید ، دوستان جدید ، قوانین جدید همگی از تغییرات این نسخه هستند.

در San Andreas شما به شهر سان آندریاس خواهید آمد اما توسط پلیس دستگیر می شوید و پس از مدتی آنها شما را در یک کوچه ای از ماشین به بیرون پرت خواهند کرد حال شما هیچ چیزی جز یک دست لباس که بر تن دارید ندارید و باید برای زنده ماندن دست به هر کاری بزنید و با سیاستمداران ، بازرگانان ، باندهای خیابانی ، قاچاقچیان مواد مخدر و اسلحه و….رابطه برقرار می کنید. این بازی برای بسیاری از دوست داران سری GTA خاطره انگیز است ، اما در سال ۲۰۱۱ این بازی با تغییرات زیادی ، از جمله ماشین های جدید و سلاح های جدید و محیط کاملا متفاوت بازنگاری شد.

محمدرســول بازدید : 325 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
 

بازی اسسین کرید | Assassins Creed Bloodlines- کنسول PSP

بازی اسسین کرید  | Assassins Creed Bloodlines- کنسول PSP+ کم حجم شده

 

تیغ های مخفی خود را بیرون بکش و بدون هیچ رحمی دشمنان خود را از بین ببر…! شاید جمله ای بهتر از این برای عنوان  Assassin's Creedبه ذهن نیاید، عنوانی که با ساخت آن یک شیوه مبارزاتی جدید را در ذهن هواداران خود به وجود آورد و  Ubisoft سعی کرد تا با ساخت نسخه هایی از این بازی مخاطبان را با نام Assassin آشنا کند.

 

بازی اسسین کرید  | Assassins Creed Bloodlines  کنسول PSP

 

در واقع نام این بازی آنچنان هواداران این بازی با گرافیک را به فکر فرو می برد، چرا که پس از دانلود نمی توان از آن دست کشید و حتما باید تا انتهای بازی را رفت.در واقع اساسین بر گرفته از نام حشاشین می باشد که یک اسم عربی است و در فارسی آنان را با نام حشاشیون می شناسیم،

 

وی یک جوان عرب بود که سعی داشت با اطاعت کردن از دستورات فرمانده خود جلوی جنگ بین عرب ها و مسیحیان (جنگ های صلیبی) را بگیرد و می بایست در این راه ۹ نفر از سران این دو جبهه را از بین می برد ولی پس از مدتی فهمید که رئیس خود نیز اصلی ترین فردیست که نمی گذارد این جنگ پایان یابد.

 اين بار نسخه پی اس پی این بازی زیبا برای اولین بار برای شما علاقمندان به بازی های پی اس پی در سایت قرار گرفته، ناگفته نماند حجم این بازی کاهش یافته است و طبق روال همیشگی سایت شما می توانید بازی ها را با کمترین حجم ممکن دانلود بفرمایید…

  

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید …
 

محمدرســول بازدید : 326 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی ماشین ها | Cars 2- کنسول PSP

این بار در سایت danlod4u.rozblog.com بازی بسیار زیبا و محبوب Cars 2 را این بار مخصوص کنسول PSP را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.
 

 

بازی ماشین ها | Cars 2  کنسولPSP

 

 این بازی زیبا که برگرفته از نسخه دوم انیمیشن Cars 2 می باشد مطمئنا می تواند شما را ساعت ها سرگرم کند . 


برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید …

koorosh بازدید : 192 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

                                                                          

مرورگر وب جدید Google Chrome - گوگل کروم، از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید   اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.
مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. به ویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون "جعبه شنی" و مرور ناشناس اینترنت.
گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد. اما آیا این تفاوت های امنیتی کروم باعث می شود این مرورگر در جلوه کاربران متمایز ظاهر شود؟

محمدرســول بازدید : 193 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

جدید ترین نسخه بازی پرندگان خشمگین | Angry Birds v2.1.0-کنسول

 

بازی پرندگان خشمگین یک بازی مهیج و سرگرم کننده است که پس از ارائه این بازی برای گوشی همراه و تبلت ها رکورد های فروش شکسته و به یکی از محبوب ترین بازی ها تبدیل شد که دارای بیش از ۲۴۰ مرحله جذاب است که ساعت ها شما را به خود مشغول نموده و در جایی که شما با پرندگان خشمگین این بازی باید به جنگ خوک ها رفته و با کمی تمرکز و دقت مراحل را یکی یکی پشت سر گذاشته و البته در هر مرحله با معمایی در نحوه پرتاب مواجه می شوید که همین سبب محبوبیت بالای این بازی شده است.

 

جدید ترین نسخه بازی پرندگان خشمگین | Angry Birds v2.1.0 کنسول
 PSP

 

ویژگی های بازی Angry Birds:
- دارای ۲۴۰ مرحله جذاب
- گرافیک بالا و جلوه های زیبای صوتی
- عدم نیاز به نصب و کرک
- بالا بردن قدرت تمرکز
- دارای محیط و مراحل زیبا و جذاب
- و …

 

جدید ترین نسخه بازی پرندگان خشمگین | Angry Birds v2.1.0 کنسول
 PSP

 

شما در بازی دارای چند نوع پرنده خواهید بود:


پرنده قرمز: دسته اول پرنده‌ها که به رنگ قرمز بوده و در حقیقت نماد بازی پرندگان خشمگین نیز هست، فقط به صورت مستقیم حرکت می‌ کند و البته بعدها برادر بزرگ‌ترش هم به جمع او اضافه می ‌شود که به مراتب ویران‌گر‌تراست.

پرنده آبی: این پرنده که کوچک‌ ترین پرنده در میان هم‌ نوعان خود است، در هنگام پرتاب، با اشاره انگشت شما به سه قطعه تقسیم شده و در نتیجه خسارت بیشتری وارد می ‌کند.

پرنده زرد: این پرنده نیز همانند پرنده قرمز است؛ با این تفاوت که با اشاره شما سرعت خود را بیشتر کرده و در نتیجه خسارت بیشتری نسبت به پرنده قرمز وارد می‌ کند و بسیار مناسب برای ساختمان‌های چوبی است.

پرنده سیاه: که می‌توان آن را خطرناک ‌ترین پرنده دانست، مانند بمب هیدروژنی عمل کرده و شما باید آن را مانند بمب بر روی عمارت خوک‌ها پرتاب کنید که بعد از چند ثانیه منفجر می‌ شود که باعث تخریب کلی خواهد شد.

پرنده سفید: این پرنده به وسیله تخم خود باعث صدمه دیدن عمارت خوک‌ها می‌شود و به محض اشاره شما، تخم خود را رها می‌کند و بهتر است این پرنده در ارتفاع پایین عملیات خود را انجام دهد تا خود پرنده نیز مفیدتر باشد.

پرنده بوم‌رنگی: این پرنده را که در ادامه بازی شما باید آن را از قفس آزاد کنید تا به لشگریان شما بپیوندند، دارای حرکت بوم‌رنگی است به این صورت که با اشاره شما به صورت بوم‌رنگ حرکت بازگشتی داشته و به بسوی شما بازمی‌گردد و به درد مکان‌هایی می‌خورد که تخریب آن به صورت مستقیم ممکن نباشد.

 


برای دانلود  بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید …

محمدرســول بازدید : 429 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)
 رالف خرابکار-wreck-it Ralph

@@@  نسخه سه زبانه (دوبله گلوری + دوبله کوالیما + زبان اصلی) جایگزین شد  @@@

Wreck-It Ralph 2012 FA [Glory+Qualima] EN BR-Rip 720p 1080p 3D SBS 720p MKV
| دانلود با لینک مستقیم از سرورهای سایت |
## سه زبانه (دوبله گلوری + دوبله کوالیما + زبان اصلی) ##
## همراه با نسخه ۳ بعدی (۳D SBS) سه زبانه  ##

 

 

رالف 
خرابکار   Wreck It Ralph (دوبله فارسی + زبان اصلی + نسخه 3 بعدی)

 

 

» نام: رالف خرابکار – Wreck-It Ralph
» سال تولید: ۲۰۱۲
» کارگردان: Rich Moore
» شرکت تولید کننده: Walt Disney Animation Studios
» کشور تولید کننده: آمریکا
» زمان: ۱۰۸ دقیقه
» زبان: سه زبانه (دوبله گلوری + دوبله کوالیما + زبان انگلیسی) (تغییر زبان با استفاده از میان‌بر Ctrl+X در نرم‌افزار KMPlayer)
» زیرنویس: فارسی + انگلیسی
» کیفیت: عالی (BR-Rip 720p + BR-Rip 1080p) + نسخه سه بعدی (۳D SBS 720p)

 

خلاصه داستان: رالف خرابکار (به انگلیسی: Wreck-It Ralph) نام پویانمایی محصول کمپانی بزرگ والت دیزنی (به انگلیسی: Walt Disney Animation Studios) می‌باشد که به کارگردانی ریچ مور (به انگلیسی: Rich Moore) ساخته شده است. ازدیگر ساخته‌های این کارگردان می‌توان به سریال پرطرفدار سیمپسون‌ها (به انگلیسی: The Simpsons) اشاره کرد. قابل ذکر است این فیلم افتخار نامزدی جایزه اسکار آکادمی آمریکا در سال ۲۰۱۳ را در کارنامه خود دارد. داستان فیلم در ارتباط با یک شخصیت شرور و کمیک از بازی‌های ویدئویی به نام رالف (به انگلیسی: Ralph) می‌باشد که همیشه در بازی‌های کامپیوتری نقش خرابکار را دارد و از آنجائیکه که رالف دیگر از این شخصیت منفی خسته و آزرده خاطر شده برای تبدیل شدن به یک آدم مثبت و قهرمان و به دنبال رویاهای خود جهت تغییر و تحول شخصیتش ماجراها و درگیری‌هایی را در زندگی و پیرامون خویش بوجود می‌آورد که حال باید دید که آیا رالف در پیمودن این مسیر جدید موفق می گردد یا خیر…

 

« نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم پویانمایی در سال ۲۰۱۳ »

محمدرســول بازدید : 283 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

ندای وظیفه: جنگ مدرن ۲ | Call Of Duty: Mw2 Pc Game

| دانلود بازی ندای وظیفه: جنگ مدرن ۲ | Call Of Duty: Mw2 با لینک مستقیم |

| نسخه کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

 

ندای وظیفه: جنگ مدرن 2 | Call Of Duty: Mw2

 

توضیحات بازی: اکثر جنگ ها و نبردهای عظیم در تاریخ، بیشتر بر سر اختلاف نظرها، قدرت طلبی و… بوده اند. جنگ هایی که ابتدا با ساده ترین سلاح ها مانند شمشیر و تیر و کمان شروع شد، حالا جای خود را به جنگ هایی سپرده اند که در آن دیگر خبری از نبردهای تن به تن نیست. جنگ هایی که در آن تیر و کمان و شمشیر جای خود را به انواع سلاح های پیشرفته دور برد داده اند. البته این نکته نیز قابل توجه است که با پیشرفت انسان در این زمینه تلفات و خرابی هایی که پس از جنگ به وجود می آمدند، بسیار بیشتر و دلخراش تر از گذشته شده بودند. همین مسئله باعث شده تا دیگر در دنیای مدرن هر حرفی موجب بر پا شدن جنگ نشود و زور و قدرت جای خود را به دیپلماسی بسپرد. اما در این میان، هستند کسانی که برای رسیدن به اهداف خود هنوز دست به عملیات های نظامی می زنند. همین مسائل باعث شده اند تا دیگر جنگ های مدرن امروزی بیشتر برای نابود کردن گروه های تروریستی شکل گیرند. همین عامل که به یکی از دغدغه های مهم دنیای امروز تبدیل شده، سوژه خوبی برای بسیاری از اشخاص، قدرت های مطرح دنیا و حتی شرکت های بازی سازی شده است.


تا به حال بازي های زیادی ساخته شده اند که بر همین مبنا استوار بوده اند. اما یکی از بازی هایی که توانست این سبک را از کلیشه های مرسومی که در آن گرفتار بود رها کند، بازی Call of Duty: Modern Warfare ساخته شرکت Activison بوده است. این بازی با استفاده از قدرت سخت افزارهای جدید، به کار بردن المان های جنگ های پیشرفته امروزی و به نمایش در آوردن گوشه ای از این گونه نبردها توانست طرفداران زیادی را برای خود به دست آورد. حالا بعد از گذشت ۲ سال از ساخته شدن این بازی، نسخه دوم آن نیز به بازار عرضه شده و شما را باز هم درگیر ماجراهای خود کرده است. بازی Modern Warfare 2 که نسخه ششم از سری Call of Duty  محسوب می شود توسط استودیوی بازی سازی Infinity Ward ساخته و برای PC، Xbox 360 و PS3 عرضه شده است.

تعداد صفحات : 16

درباره ما
Profile Pic
راحت دانلود كنيد بدون نياز به عضويت و يا vip
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 233
  • کل نظرات : 34
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 217
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,006
  • بازدید ماه : 2,673
  • بازدید سال : 12,281
  • بازدید کلی : 210,568
  • کدهای اختصاصی