loading...
هرچي خواستيد، از سايت ما دانلود كنيد
mmt بازدید : 190 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)
 

EPIC Battle for Moonhaven v1.1.1 + data

EPIC Battle for Moonhaven

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 بدون شک تا به اکنون انیمیشن EPIC   را تماشا کرده اید ! اکنون بازی EPIC Battle for Moonhaven با الهام از فیلم هیجان انگیز خود به یکی از بهترین بازی های تولید شده برای سیستم عامل اندروید تبدیل شده است . همان طور که می دانید داستان این بازی به این صورت است که عنکبوت هایی در جنگل وجود داشته که قصد تخریب خانه حشرات را دارند . پس از انتشار این خبر ، گروهی از حشرات قصد دارند تا با تشکیل یک ارتش قدرتمند جلوی اقدام این عنکبوت ها را بگیرند . دقت داشته باشید که برای اجرای این بازی احتیاج به اتصال  Wi-Fi یا ۳G  خواهید داشت .

تغییرات نسخه اخیر:

دریافت رتبه های متعدد

وجو دکوراسیون جدید

رفع برخی اشکالات

mmt بازدید : 200 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

Clean Master (Cleaner)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

 با استفاده از نرم افزار Clean Master  می توانید به آسانی سرعت گوشی اندرویدی خود را بالاتر ببرید . این برنامه در سریع ترین زمان ممکن فایل های اضافه را از اسمارت فون اندرویدی شما پاک کرده و سرعت پردازش را تا حد قابل توجهی بالا می برد . حذف فایل های آشغال و آزاد سازی فضای رم از قابلیت اصلی این اپلیلیکشن محسوب می گردد . همچنین لازم به ذکر است که اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا بر روی برنامه ها و بازی های خود به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید .

ویژگی های اصلی:

ترجمه به زبان اسپانیایی ، فرانسه، اندونزی و انگلیسی

پاک کردن فایل های اضافه از گوشی

حفاظت از حریم خصوصی

افزایش سرعت گوشی

کاهش مصرف رم

 

 

تغییرات نسخه اخیر:

تمیز کردن فایل های آشغال بیشتر

رفع برخی اشکالات جزئی

mmt بازدید : 208 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

Tondo UCCW Weather Clock Skin

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 بدون شک از رابط کاربری تکراری گوشی اندرویدی خود خسته شده اید . اگر می خواهید که تغییری در رابط کاربری اسمارت فون اندرویدی خود انجام دهید ، ما به شما Tondo UCCW Weather Clock Skin را پیشنهاد می کنیم . این پوسته شامل ویدجت های فیسبوک ، تویتر ، اس ام اس ، باطری ، ساعت ، تلفن ، جیمیل و آب و هوا بوده که به شما این امکان را می دهد تا آن ها را در صفحه نمایش گوشی خود قرار دهید . دقت داشته باشید که هر کدام از پوسته های موجود در این مجموعه به صورت سیاه و سفید و یا سفید شفاف می باشند . هم چنین لازم به ذکر است که این تم بر روی گوشی های روت شده قابل اجرا می باشد .

تغییرات نسخه اخیر:

وجود آیکان های فوق العاده زیبا

راه اندازی با تیتانیوم بم آپ

محمدرســول بازدید : 220 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود فیلم World War Z

محصول ۲۰۱۳ آمریکا با لینک مستقیم

| با کیفیت خارق العاده BluRay 720p |

۱۰۸۰ اضافه شد

 

دانلود فیلم World War Z محصول 2013 آمریکا

اطلاعات کامل : IMDB

فرمت : Mkv

حجم : ۹۰۰ مگابایت

محصول : آمریکا

ژانر : اکشن | درام | ترسناک

امتیاز : ۷٫۴

خلاصه داستان:  کارمند سازمان ملل “گری لین” برای جلوگیری از گسترش بیماری که انسان ها را تبدیل به زامبی می کند دنیا را زیر پا می گذارد. زامبی هایی که ارتش ها و دولت ها را سرنگون کرده و خطر نابودی کل **** انسان, دنیا را تهدید می کند و

دانلود فیلم World War Z محصول 2013 آمریکادانلود فیلم World War Z محصول 2013 آمریکادانلود فیلم World War Z محصول 2013 آمریکادانلود فیلم World War Z محصول 2013 آمریکادانلود فیلم World War Z محصول 2013 آمریکادانلود فیلم World War Z محصول 2013 آمریکادانلود فیلم World War Z محصول 2013 آمریکادانلود فیلم World War Z محصول 2013 آمریکادانلود فیلم World War Z محصول 2013 آمریکا

محمدرســول بازدید : 228 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود فیلم فرار از کمپ ۲

| با کیفیت DVD Rip |

دانلود فیلم فرار از کمپ 2

کارگردان: حامد کلاهداری | ژانر: طنز اجتماعی

مدت زمان: ۸۰ دقیقه | سال تولید: ۱۳۹۱

فرمت: MKV | حجم: ۶۲۷ مگابایت

بازیگران :
حمید لولایی، یوسف صیادی، احمد پور مخبر، کیانوش گرامی

خلاصه داستان:
پس از ترخیص ۲ نفر معتاد از کمپ باز پروری، بر اثر تصادف با فردی معتاد مواجه میشوند که به جای بردن آن به بیمارستان بهمکان ناسالمی میبرند در پی این اتفاق زندگی آنان دچار مشکلات و چالشهای دیدنی میشوند…

دانلود فیلم فرار از کمپ 2

محمدرســول بازدید : 156 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود فیلم شوخی های خدا

| با کیفیت DVD Rip |

دانلود فیلم شوخی های خدا

ژانر : طنز اجتماعی
سال تولید : ۱۳۸۵

سال انتشار : ۱۳۹۲
حجم : ۵۵۶ مگابایت
محصول : ایران
کارگردانان : پرویز شیخ طادی و عبدلحسن برزیده
بازیگران : علی صادقی، رضا داودنژاد، رضا شفیعی جم، حمیدرضا ارژنگ و…

خلاصه داستان :  فیلم شوخی های خدا : داستان یک دیده بان است که از یک سو در زمان حصر آبادان با دشمنان مبارزه می کند و از سویی دیگر به مقابله با دزدی که به خانه اش آمده می پردازد…

محمدرســول بازدید : 269 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

 اجرای برنامه و بازی آندروید روی ویندوز با YouWave for Android 4.1.0

همانطور که میدانید سیستم عامل آندروید برای گوشی های موبایل و تبلیت ها روزبروز در حال گسترش است و بازی ها و برنامه های زیادی و به طور کل اپلیکشین های زیادی برای این سیستم عامل که بر روی گوشی ها و تبلیت غوغا میکند ، طراحی می شود. اگر گوشی یا تبلت آندروید ندارید و یا اگر میخواهید بازی ها و برنامه های آندروید را تست کنید یا در ویندوز تجربه نماید ، میتوانید از نرم افزار YouWave for Android استفاده کنید. این نرم افزار بسیار کاربردی اپلیکشن های طراحی شده ویژه آندروید را روی ویندوزهای XP/Vista/7 اجرا خواهد کرد. تمامی اپلکیشن ها دقیقا مشابه گوشی های موبایل و تبلت ها اجرا خواهند شد. باتوجه به شبیه سازی عملکرد کارت SD و همچنین  امکان انجام بازی های آنلاین چندنفر و وجود کلیدهای کنترلی در محیط برنامه به منظور استفاده آسان تر ، تمامی باعث می شود که این نرم افزار باعث اجرای اپلیکشن مشابه یک گوشی آندروید باشد. نسخه جدید این نرم افزار از Android 4.0 ICS و Android 2.3 Gingerbread پشتیبانی می کند.

 

youwave for android اجرای برنامه و بازی آندروید روی ویندوز با YouWave for Android 4.1.0

محمدرســول بازدید : 211 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی بسیار زیبا و جذاب Beat Your Boss 1.1.0 – اندروید

ما، بازی بسیار زیبا و جذاب Beat Your Boss 1.1.0 را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. شما در این بازی می بایست رئیس تان را با ابزارهایی که در دسترس دارید شکنجه دهید. شکنجه هایی بی رحمانه و دل خراش در انتظار رئیس تان است. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید ۲٫۱ و بالاتر طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز  واقع شود.

 

Beat Your Boss 1.1.0 بازی بسیار زیبا و جذاب Beat Your Boss 1.1.0   اندروید

محمدرســول بازدید : 180 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

دوربین عکاسی حرفه‌ای Camera FV-5 1.5 – اندروید

اپلیکیشن Camera FV-5 یک ابزار بسیار کارآمد است برای تبدیل عکس‌های معمولی موبایل شما به عکس‌های کاملاً‌ حرفه‌ای. این نرم‌افزار با ابزارهایی که در اختیار شما قرار می‌دهد باعث بهبود عکس‌ها از هر نظر خواهد شد و می‌توانید نقاط ضعف عکس را در آن تا حد زیادی اصلاح نمایید. همه‌ی پارامترهای عکاسی در عکس‌هایی که با این نرم‌افزار گرفته می‌شود قابل تغییر است، مثل exposure,ISO, focus, white balance, light metering و program mode. همچنین قابلیت‌های گوناگونی نظیر عکاسی زمان‌بندی شده، تایمر، فرمت‌های متفاوت و… در این نرم‌افزار موجود است. Camera FV-5 یک دوربین عکاسی تمام عیار برای شماست. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

camera fv 5 android دوربین عکاسی حرفه‌ای Camera FV 5 1.5   اندروید

محمدرســول بازدید : 207 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

نواختن گیتار با Solo 1.60 – اندروید

اپلیکیشن Solo به شما کمک می‌کند تا با کمک یک گیتار مجازی،‌ هرآنچه می‌خواهید بنوازید. در این نرم‌افزار، صدای گیتارهای متفاوتی از جمله گیتار کلاسیک، آکوستیک، الکتریک گنجانده شده است که هرکدام مشخصات خاص خود را دارند. همچنین این برنامه دارای کتابخانه‌ای از آکوردها است که می‌توانید آن‌ها را بشنوید و نحوه‌ی اجرا کردن هر آکورد را پیدا کنید. در این نرم‌افزار همچنین امکان ساخت آکوردهای جدید نیز وجود دارد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۱.۶ و بالاتر نیاز دارید.

 

solo android نواختن گیتار با Solo 1.60   اندروید

محمدرســول بازدید : 208 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

 پخش تمامی فرمت های مالتی مدیا K-Lite Codec Pack 10.0.0 Mega & Ful

گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و کدک های VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد. در کنار نسخه Mega نسخه Full نیز تعبیه شده است.

 

KLite Mega Codec پخش تمامی فرمت های مالتی مدیا K Lite Codec Pack 10.0.0 Mega & Full

mmt بازدید : 185 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

 

mobileyab

موبایل یاب اولین سامانه کنترل نامحسوس و ردیابی گوشی سرقت شده در ایران در خدمت شماست . امکانات این سامانه عبارتند از : شناسایی و ارسال موقعیت دقیق گوشی- اعلام تغییرات سیم کارت و ارسال شماره سیم کارت حاضر - شناسایی اپراتور سیم کارت سرویس دهنده - ارسال لیست تماس های دریافتی و خروجی -ارسال لیست پیامک های ارسالی و دریافتی - ارسال برنامه های اجرا شده و در حال اجرا - موقعیت لحظه به لحظه دقیق جی پی اس - موقعیت یابی 2 با استفاده از جی اس ام - وضعیت اتصال یو اس بی-کارت حافظه - پنل کاربری کاملا فارسی با کاربری آسان

 

 

 

 

تعداد صفحات : 16

درباره ما
Profile Pic
راحت دانلود كنيد بدون نياز به عضويت و يا vip
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 233
  • کل نظرات : 34
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 77
  • باردید دیروز : 217
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,077
  • بازدید ماه : 2,744
  • بازدید سال : 12,352
  • بازدید کلی : 210,639
  • کدهای اختصاصی